Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen huomiointi suhteessa

Vierailija
18.02.2018 |

Meidän suhteessa minä järjestän yllätyksiä, ostan lahjoja, suunnittelen illallisia ja pukeudun seksikkäästi miehen toivomalla tavalla. Mies tykkää saamastaan huomiosta ja osaa myös vaatia asioita, varsinkin seksiin liittyviä. Mies myös tietää kuinka tärkeää huomiointi on minulle ja kuinka tykkäisin siitä, että mies panostaisi minuun. Siltikään en saa panostusta takaisin. Tuntuu ettei mies halua vaivata itseään näillä asioilla. Ja siitä tulee sellainen olo etten ole sen arvoinen... En kaipaa mitään suurta rahallista panostusta vaan sitä että minun eteeni nähtäisiin jonkun verran vaivaa. Itse ainakin näen vaivaa hänen eteensä ja pidän siitä, koska tiedän että hän ilahtuu ja tulee onnelliseksi. Välillä mietin että pitäisikö lopettaa itsekin ja kun mies pyytää taas seksikkäitä hepeneitä, totean että sitten vasta kun minäkin saan jotain takaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi miehen kanssa. Sano, että olet pahoittanut mielesi siitä, ettei hän huomioi sinua millään tavalla. Kerro samoin sanoin kuin olet kertonut aloituksessasi. Jos ei muutosta tule, kannattaa miettiä parisuhteen perustaa: ilmeisesti mies on tyytyväinen parisuhteeseen, kun on saavana osapuolena, mutta osaako hän ajatella asioita sinun kanaltasi? Miltä sinusta tuntuu, kun sinua ei huomioida millään tavalla? Merkitseekö miehelle parisuhde samaa kuin sinulle? Oletko valmis tyytymään siihen, mitä mies on tällä hetkellä? Onko mies valmis muuttumaan haluamallasi tavalla?

Yleensä toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi. Varaudu, että myös teidän parisuhteessanne on näin. Oletko valmis tyytymään osaasi vai onko sittenkin parempi pistää parisuhteelle piste ja ruveta etsimään paremmin huomioivaa puolisoa. 

Vierailija
2/2 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi