Deittailu kokemus
Olen 43-vuotias mies ja tapailin noin oman ikäistäni naista parin kuukauden ajan. Hänen kanssaan oli paljon yhteistä mutta ulkonäöllisesti hän ei ollut ihan makuuni.
Olisin kuitenkin varmaan jatkanut suhdetta jos hän ei olisi esittellyt tytärtään mulle, koska siitä hetkestä lähtien en ole saanut häntä mielestäni.
Voisinko nyt jo erottuamme ottaa yhteyttä tähän tyttäreen?
Tai missä voisin tavata nuoria naisia jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pervo!
Millä perusteella siksikä koska pidän nuoria naisa viehättävinä?
Siinä tapauksessa voit kutsua kaikkia miehiä pervoiksi.
ota rohkeasti vaan yhteyttä ja katso mitä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Pedari!
Tytär ei ollut alaikäinen joten ei perusteluita.
Ap
Paras tapa on mennä naimisiin äidin kanssa, niin pääset tyttären lähipiiriin. Siitä sitten pikkuhiljaa lämmittelemään. Ja vaikka tyttären kanssa ei onnistuisi, niin ehkä joku tyttären tyttökavereista innostuu. Tai vaikka sekä tytär että hänen kaverinsa. Aattele! Ja sitten tietysti tytön äiti yllättää sut vähintään kolmen nuoren neidon kanssa sängystä, mutta ei voi olla sulle pitkään vihainen (koska oot niin ihana) ja päättää liittyä kiihkeään ilkamointiinne. Ahh, sitä litinää ja voihketta!
Vierailija kirjoitti:
Aivan hyvin voit.
En vain tiedä miten olisi parasta aloittaa keskustelu... ehkä niin että lähtisimme ihan kaveripohjalta vaikka kahville?
Ap
mitäs jos paappa jättäisi nuoret neidot rauhaan ja siirtyisi vaikka mummotunneliin hakemaan seuraa
Tunne tuskin on molemmin puolinen...
Tytär näkee sut äitinsä ex-miehenä joten parempi ettet hämmennä häntä vaan unohdat hänet ei siitä kuitenkaan mitään tulisi.
Vittu että oksettaa tällaiset aloitukset. Mene hoitoon.
Joo, ehkä kaveripohjalta kahville yli nelikymppisen miehen kanssa on varmaankin monen nuoren naisen haave. Varsinkin äidin exät ovat ilmeisesti tosi hottiksia. Kyllä minä uskon tähän tarinaan. Monet miehet ovat ihan tosissaan sitä mieltä, että marketin kassat flirttailevat heidän kanssa tyylin hei ja kiitos hei.
Vierailija kirjoitti:
Vittu että oksettaa tällaiset aloitukset. Mene hoitoon.
mene itse kun et kerran osaa käsitellä tunteitasi
Itse tykkään vanhemmista miehestä joten jos olsit muuten kiinnostava niin voisi jotain tullakin. Tosin tässä tökkii se että olet jo seurustellut äidin kanssa .
No et voi