Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksin pää edellä seinään

18.02.2018 |

Olen työuupunut ja työpaikkakiusattu. Voimat lopussa. Silti mieheni lyö lyötyä: raivoaa tyhjästä ja haukkuu. "Sun vanhemmat ei ole koskaan sua rakastaneet". "Kuka tollaisen huolii." " Ilmankos ei ole ystäviä". "Ansaitset kiusaamisen". En kestänyt, juoksin pää edellä seinään. En tiedä voiko siitä aiheutua jotain myöhemmin. Mies katsoi vierestä eikä reagoinut. En tiedä soitanko ambulanssin. Vai toivonko, että kuolen yöllä. Se tunne, kun olen täysin voimat lopussa ja puolisko kuvainnoillisestl potkii maassa makaavaa. Mieluummin olisin ottanut fyysisen väkivallan.
Huomenna hän on lähdössä suunnitelmien mukaan lasten kanssa mummolaan. Ei häntä mun tila huolestuta ollenkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mikä on kivuttomin tapa tappaa itseni. Unilääkkeet kai? Niitä on. Sitä ennen kirjoitan työpaikan ämmille jäähyväiset. Ja miehelle. Hän ei kohtelisi edes tuntematonta näin. Mutta omaa puolisoaan, joka taistelee päivästä toiseen on pakko loukata näin.

Vierailija
2/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että mies vie lapset pois lähettyviltäsi. Hankkiudu hermolomalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudun mullan alle. Apua olen huutanut, mistään en sitä saa. Lääkäri antoi 2 päivän sairasloman, mies suhtautuu kylmästi. Miten monta kertaa pitää sanoa ettei jaksa ennen kuin saa tappaa itsensä. Ja noilla nasevilla kommenteilla edesautatte vain asiaa. Tämä on totta, ei provoa.

Vierailija
4/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna hyvästelen nuo lapset viimeistä kertaa. Äidille jo olen sanonut, ettei minun olisi koskaan pitänyt edes syntyä. Olin täysi virhe, siksi elämä on ollut tällaista paskaa. Ansaitsen kiusan työkavereilta ja henkisen väkivallan mieheltäni. Koska olin alkujaankin virhe.

Vierailija
5/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapetti vai maali seinissä?

Vierailija
6/7 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on psykopaatti.

Äkkiä pois hänen luotaan.