Palautuuko nännien koko raskauden jälkeen?
Nännien pihat siis kun usein levenee ja muuttaa väriään niin palautuuko ne?
Terveisin raskaana oleva ja kropan muutokset järkyttää :D joka paikka muuttuu. Varmaan pikkuvarvaskin turpoo kymmenkertaseks.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Palautuu. Myös väri (Luojan kiitos).
Toivotaan :D tää on kyllä pelottavaa ei näistä jutuista vaan oikei kehtaa puhua
Vierailija kirjoitti:
Kuva niin voidaan arvioida :)
Jos löytyy meetvurstia kaapista niin siittä voi kattella!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä palaudu jos synnytät alateitse ja imetät. Jos synnyttää sektiolla ja pullosyöttää niin EHKÄ...
Vai onko joku nähnyt äitiä jolla vaaleanpunaiset, pienet ja herkät nännit + nännipihat? Aivan, ei kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Nännien pihat siis kun usein levenee ja muuttaa väriään niin palautuuko ne?
Terveisin raskaana oleva ja kropan muutokset järkyttää :D joka paikka muuttuu. Varmaan pikkuvarvaskin turpoo kymmenkertaseks.
Voi sua. Odota vaan kun synnytyksen jälkeen nousee maito rintoihin:)
Ei palaudu. Vöri jäi tummanruskeaksi ja nännipiha suureksi. Ekan jälkeen vielä palautu mutta nyt neljä kertaa vuoden imetys ja siinä se sitten oli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä palaudu jos synnytät alateitse ja imetät. Jos synnyttää sektiolla ja pullosyöttää niin EHKÄ...
Vai onko joku nähnyt äitiä jolla vaaleanpunaiset, pienet ja herkät nännit + nännipihat? Aivan, ei kukaan...
Synnytin alateitse, tosin imetin vain kaksi viikkoa, sain lääkekuurin, jonka kanssa ei imetetty.
Tuosta on 17 vuotta, olin silloin 22. Muistan murehtineeni niitä ruskeita lautasia (silloiset murheet), ja ne kyllä katosivat varsin pian, onneksi. Nyt ovat vaaleanpunaiset, pienet ja herkät, kuten ennenkin. Vuodet näkyvät kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vaikuttaa nänneihin miten synnytys hoituu? :s ja miks ne imetyskään vaikuttaa. Eihän se niitä nännejä tee leveämmäks vaan se raskaus?
EI PALAUDU!!!
Mulla alkoi myös kasvamaan varpaisiin paljon karvoja....
Odotahan vaan millaset ajokoirankorvat sua oottaa kun imetys on hoideltu
ja tussu on synnytyksen jälkeen silkkaa jauhelihaa
Mitähän mun nänneille sit raskaudessa tapahtuis, kun ne on jo valmiiksi isot ja ruskeat :o
Minulla ei palautunut täysin, mutta osittain kyllä. Koko pieneni, mutta väri jäi vähän rusehtavaksi.
Lohdutuksena, sen unohtaa tosi nopeasti miltä ne on aiemmin näyttäneet :)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mun nänneille sit raskaudessa tapahtuis, kun ne on jo valmiiksi isot ja ruskeat :o
Niistä tulee neonväriset ja ne alkaa loistamaan pimeässä. Lisäksi niihin tulee sellainen mandariinimainen maku. Se voi olla hyödyksi jos miehesi tykkää mandariineista.
Nännit on vika asia mikä haittas omissa tisseissä lapsen jälkeen kun a kuppi venähti yhtäkkiä d kuppiin, voitte vaan arvata millaset arvet jäänyt ja imetyksen jälkeen palautui roikkuviin tyhjiin a kuppeihin :(
Mutt sanoisin että kyllä ne nännit siitä palautu, ei ehkä kokonaan mutta kuitenkin..
Raskaus muuttaa kroppaa tosi paljon ja on ihan bullshittiä että pitäis olla ylpeä noista muutoksista, koska on saanut "ihanan palkinnon" vaihtokauppana.
Onneksi voi kuitenkin opetella elämään uuden kropan kanssa tai vaihtoehtoisesti käydä veitsen alla jos on pinnallista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Nännit on vika asia mikä haittas omissa tisseissä lapsen jälkeen kun a kuppi venähti yhtäkkiä d kuppiin, voitte vaan arvata millaset arvet jäänyt ja imetyksen jälkeen palautui roikkuviin tyhjiin a kuppeihin :(
Mutt sanoisin että kyllä ne nännit siitä palautu, ei ehkä kokonaan mutta kuitenkin..
Raskaus muuttaa kroppaa tosi paljon ja on ihan bullshittiä että pitäis olla ylpeä noista muutoksista, koska on saanut "ihanan palkinnon" vaihtokauppana.
Onneksi voi kuitenkin opetella elämään uuden kropan kanssa tai vaihtoehtoisesti käydä veitsen alla jos on pinnallista sorttia.
Nää rinnat just ja alapää eniten murehduttaa tässä kropassa. Muuhun voi vaikka treenillä vaikuttaa. Mutta se leikkauskin on iso riski sit kannattaako sellaista ottaa. Ihon roikkuminen kans jänskättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä tulee neonväriset ja ne alkaa loistamaan pimeässä. Lisäksi niihin tulee sellainen mandariinimainen maku. Se voi olla hyödyksi jos miehesi tykkää mandariineista.
No hitsi, toihan on ihan mahtavaa. Nyt mä todellakin haluan raskautua.
Näin sivullisena täytyy kysyä että mitä haittaa jos nännit vähän muuttuu? Eihän niitä yleensä esitellä kun omalle miehelle. Ja oletettavasti niitä miehiä ei ole kun yksi jos on perustamassa perhettä.