Iho roikkuu leuan alla
Miten sen sais kiinteytettyä tai pois? Oon vasta 30 vee, ja normaalipainoinen 🙁
Oonko jo tulossa vanhaksi vai miksi iho roikkuu? Kuukautisten aikana roikkuu vielä enemmän. Syön normaalisti/terveellisesti, popsin vitamiinejaki. Kilppariongelmia ei oo.
Ahdistaaaaa😟
Kommentit (21)
Onko miten paha. Mene sitten leikkaukseen.
Irvistelkää peilin edessä. Ja, tää ei vitsi vaan totuus. Siinä saa samalla rintalihakset jumppaa. T:51v
Saa moisen kosmeettisen vaivan napsaistua melko pienellä vaivalla löysät pois plastiikkakirurgisella toimenpiteellä. Ota selvää ja ala säästää, sillä selvä nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko miten paha. Mene sitten leikkaukseen.
Ei nyt mikään maailmanlopun paha. Oisko jotn 1-2cm cm verran sitä löysää ihoa, mut häiritsee esim sivuprofiilista katsottuna. Ap.
Auttaako esim purkan jauhaminen? Tuo irvistely on vaa jotenki noloa 😬 ei kestä pokka 🤭. Ap.
Laita mesolangat, se auttaa. Ei maksa paljoa ja toipuu hetkessä, tulos kestää suhteellisen pitkään.
Ei mitenkään. Joku esiäideistäsi on pelimiehen sijaan mennyt yhtymään pelikaanin kanssa ja nyt sinulla on sitten tuollainen sukurasite. Älä vaan missään nimessä mene lapsia hankkimaan, tiedä mikä kengurun pussi sun lapsella on mahan tilalla!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Joku esiäideistäsi on pelimiehen sijaan mennyt yhtymään pelikaanin kanssa ja nyt sinulla on sitten tuollainen sukurasite. Älä vaan missään nimessä mene lapsia hankkimaan, tiedä mikä kengurun pussi sun lapsella on mahan tilalla!
Hih 😂.
Ap
Kirurgin veitsi on ainoa apu. Jonkin verran voi kokeilla jumapata kasvojen lihaksia, mutta aika vähän siitä on apua. Onneksi olkoon, parhaat vuotesi on takanapäin.
Mullakin, on ollut aina jo lapsesta sellainen pullottava pussi leuan alla.
Miehiä on riittänyt ja kehuja olen paljonkin silti saanut.
Tässä vinkkini; pidä hyvä ryhti, äläkä vedä leukaa taaksepäin ja toinen lopeta itsesi kyttääminen ja arvioiminen peilistä.
Kyllä niitä vikoja löytyy jos jostain kun tuojottelee tarpeeksi , katso peiliin ja etsi positiivisia piirteirtä!
Vierailija kirjoitti:
Auttaako esim purkan jauhaminen? Tuo irvistely on vaa jotenki noloa 😬 ei kestä pokka 🤭. Ap.
Kumpi on nolompaa. Yksin irvistely vai heltta?
Vierailija kirjoitti:
Auttaa myös purkan jauhaminen. Treenaa siinä samalla kuitenkin kaulan lihaksia.
Kokeile vaikka näillä ohjeilla: https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/sano-kaksoisleua…
Itselläni oli nuorempana "roikkuva" kaula, mutta olen jumpannut vuosia, joten mitään ylimääräistä ei ole enää leuan alla.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka näillä ohjeilla: https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/sano-kaksoisleua…
Itselläni oli nuorempana "roikkuva" kaula, mutta olen jumpannut vuosia, joten mitään ylimääräistä ei ole enää leuan alla.
Thanks. Otin linkin talteen. 😊 Ap.
Ennaltaehkäisy: vähemmän sometusta pää alaspäin katsoen, ja älä nuku mahallasi kaula sivulle kenossa.
Up