Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLISESTI: onko sinusta oikein, että lihavuutta on alettu arvostaa HOIKKUUDEN KUSTANNUKSELLA?

Vierailija
18.02.2018 |

Eli aina pitää olla se, johon verrataan ja joka on huonompi? Nyt hoikkuudesta tehdään sellaista rumuutta ja jopa epäterveellistä asiaa, jota kukaan ei halua.
Minä en tykkää lihavasta olotilasta ja joudun näkemään ihan hirveästi töitä päästäkseni siihen olotilaan. Pääsin lihavuuden puolelle ainoastaan ryyppäämällä ahkerasti ja olen koko ikäni ennen tuota ollut hoikka, koska olin liikkuvainen lapsi ja sukuvika kun ei läski kerry. Luuletteko, ettei minua ole haukuttu kouluaikoina, varsinkin kun olin ujo lapsi? Piti elää kolmekymppiseksi ennenkuin kuvista tajusin, että minähän olenkin hyvännäköinen enkä ruma luukasa. Nyt sitten aivopestään mediassa jälleen rumaksi ällöttäväksi tyypiksi, vaikka olen vihdoin päässyt juopottelusta ja aloitin pienen liikunnankin. Pitääkö siis alkaa maata sohvalla oluttölkin kera, että SAAN OLLA RAUHASSA?
Olen siis kaunis kasvoiltani ja siksi minun koko olemukseen kiinnitetään huomiota.

Itse olen ajatuksiltani joku hippi "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja sitten kerään vihat päälleni...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkauksesi kuulostaa siltä, että sitä olutta on tänäänkin jo nautittu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan