Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset auta itseään kädellä loppuun kuten elokuvissa?

Kruber
18.02.2018 |

Kumppanini ei ole koskaan alkanut hieromaan itseään seksin aikana vaikka yhteistä eloa on jo vuosia takana.

Voi mikä helpotus se olisi. Siinä kun on paaluttanut 20 minuuttia pohjaan asti ja on kuin ravihevonen loppusuoralla niin pitää ottaa vielä huomioon kumppanin tila ja ajoittaa oma lopetus sopivaan rakoon.

Vai onko karu totuus se ettette kehtaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kun saa angstit niskaan joltain luuserilta, niin ei helposti enää muuta kuin voihki et kulta sun ihana kulli kyllä riittää mulle oooh uuuh.

Vierailija
2/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolotti nuorempana. Sitten kävi ilmi, että se on OK miehelle ja silloin tällöin sen jälkeen oon hoidellut itse sen klittapuolen. Kannattaa tää asia ottaa esille kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettä mä luen. Siis nainen on ollut 20 minuuttia sun paalutusalusta ja vielä pitäisi hieroa itselle orkku?

Tosi mies huolehtii naisensa tulemisesta ihan samoin kuin nainen miehen. Ja seksi on todella paljon muuta kuin paaluttamista.

Mun ei ole koskaan tarvinnut hieroa itseäni, voisin sen tehdä toki, mutta mun käsiäni tarvitaan niin moneen muuhun asiaan.

Ja muutes 20 minuuttia on melkoisen lyhyt aika. Mutta jos se on pelkkää 'paaluttamista' toinen unohtaen se on aivan liian pitkä aika.

Vierailija
4/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettä mä luen. Siis nainen on ollut 20 minuuttia sun paalutusalusta ja vielä pitäisi hieroa itselle orkku?

Tosi mies huolehtii naisensa tulemisesta ihan samoin kuin nainen miehen. Ja seksi on todella paljon muuta kuin paaluttamista.

Mun ei ole koskaan tarvinnut hieroa itseäni, voisin sen tehdä toki, mutta mun käsiäni tarvitaan niin moneen muuhun asiaan.

Ja muutes 20 minuuttia on melkoisen lyhyt aika. Mutta jos se on pelkkää 'paaluttamista' toinen unohtaen se on aivan liian pitkä aika.

Jep jep. Voi sitä fiilistä kun on koittanut lämmitellä empivää naista 30 minuuttia että päästään makkariin. Sen jälkeen paalutat sen 20 minuuttia liikkumatonta kumppania joka ei edes vastaa suudelmiin vaan makaa silmät kiinni selällään. Ja kaikki tämä sen takia vain että kumppani kerrankin tuntisi jotain mutta ei... Meidän seksi toimi vielä hyvin kun olin 50 kg laihempi enkä tälläinen paksunahkainen päivänpolttama sika :S

Vierailija
5/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista saa yhdynnässä, osa ei. Osa tarvii klittakiihotusta alusta loppuun asti.

Emme tiedä, mitä sinun naisesi tarvii, jotta saisi. Jospa hänellä "kädellä loppuun auttaminen" ei toimi?

Kannattaisiko ihan kysyä?

Entä jos antaisit naiselle orgasmin ensin, millaista se olisi?

Vierailija
6/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu siitä että en saa orkkua omalla kädellä kun sitä tietää mitä oma käsi tekee. Kun taas miehen hieromana tulee aina kunnon megaorkut.

Vierailija
7/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan halua mitään orgasmeja yhdynnän aikana, joten en ala kyllä hieroskelemaankaan itseäni. Ja mikä aivovammainen käyttää klitoriksesta sanaa klitta?? Joku 12-vuotias?? Hy. Se on klitoris tai häpykieli, tai vaikka pirkkoliisa, mutta ei missään nimessä mikään klitta, kilffaa hei!

Vierailija
8/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan halua mitään orgasmeja yhdynnän aikana, joten en ala kyllä hieroskelemaankaan itseäni. Ja mikä aivovammainen käyttää klitoriksesta sanaa klitta?? Joku 12-vuotias?? Hy. Se on klitoris tai häpykieli, tai vaikka pirkkoliisa, mutta ei missään nimessä mikään klitta, kilffaa hei!

Men klitrar du?

Vierailija
9/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yleensä, mistä naisesi nauttii ja mikä saa hänet laukeamaan, ap? Entä jos hänellä se ei ole yhdistelmä klitta ja käsi? Kiinnostaako sinua hänen nautintoa?

Vierailija
10/28 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi elämä ei ole niin kuin elokuvissa? 🤔

Vierailija
11/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta itse hieroa itseäni kuin joskus miehen kiusoittelumielessä hetki ennen kuin hän käy "kimppuuni" koska mieheni kosketuksesta saan todella paljon paremman ja pidemmän orgasmin kuin itse tekemällä. Lisäksi miehelleni minun orgasmit on yhtä tärkeitä tai tärkeämpiäkin kuin omansa ja hän haluaa saada minut tulemaan. Siksi meille toimivin tapa on se, että mies tekee minun orgasmit ja minä sitten keskityn hänen hyvänä pitämiseen. :)

Vierailija
12/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia et molemmat viihtyy, mies ja muna

Vierailija
13/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät nauti seksistä. Heille on ihan sama, saako vaiko eikö, kunhan toimituksen saa vain äkkiä alta pois. Mielellään pimeessä peiton alla. Sitten kun on ne pakolliset lapset saanu tehtyä, niin sitten ei tarvi enää mokomaan sottapuuhaan ryhtyä ja hyvä niin.

Vierailija
14/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät nauti seksistä. Heille on ihan sama, saako vaiko eikö, kunhan toimituksen saa vain äkkiä alta pois. Mielellään pimeessä peiton alla. Sitten kun on ne pakolliset lapset saanu tehtyä, niin sitten ei tarvi enää mokomaan sottapuuhaan ryhtyä ja hyvä niin.

Höpsis. Kyllä on vaikka kuinka paljon naisia jotka nauttii seksistä ja haluaa sitä mieluiten päivittäin. Itse tykkään eniten kiireettömästä, vaihtelevasta seksistä ja haluan seksiä vaikka lapset on jo osaltani tehty. :)

Vierailija
15/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitten se orgasmi on ohi, ja on paljon herkullisempaa olla pitkään juuri orgasmin kynnyksellä... Silloin kun vielä harrastin seksiä, meillä oli mieheni kanssa hyvin pitkiä yhdyntöjä (paljon kauemmin kuin mainitsemasi 20 minuuttia) ja olin suuren osan ajasta siinä pisteessä, että olisin milloin tahansa voinut saada orgasmin omilla sormillani muutamassa sekunnissa - mutta se tuntui niin taivaalliselta, että mieluummin halusin jatkaa mahdollisimman pitkään saamatta orgasmia.

Vierailija
16/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta seksiltä, että mies ei näkisi mitään vaivaa naisen eteen ja pitäisi vielä jaksaa 20 min yhdyntää. Ehkä se nainen ottaa siinä torkut sillaikaa kun ap paaluttaa.

Onneksi valitsin miehekseni ihmisen, joka osaa tehdä mulle ensin orkun suulla tai kädellä ja vastapalvelukseksi saa muitakin kaikenlaista.

Vierailija
17/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi kun en kiihotu siitä. Saan orgasmin naimalla. Itsetyydytyksessä joskus hieron klitorista, aina se ei ole välttämätöntä silloinkaan.

Vierailija
18/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta seksiltä, että mies ei näkisi mitään vaivaa naisen eteen ja pitäisi vielä jaksaa 20 min yhdyntää. Ehkä se nainen ottaa siinä torkut sillaikaa kun ap paaluttaa.

Onneksi valitsin miehekseni ihmisen, joka osaa tehdä mulle ensin orkun suulla tai kädellä ja vastapalvelukseksi saa muitakin kaikenlaista.

Tosiaan, liikkeellä on kamalia naisia jotka eivät uskalla elää vaan pelkäävät omaa varjoaan kun kyse on seksistä. Ensin valitetaan ettei tehdä mitään spontaanisti, sitten jos tehdään niin se ei käy koska nainen en syty hetkessä. Työnnät kättä housuun, se otetaan pois. Suuseksiä kenties, ei missään nimessä tuntuu kuulemma liikaa, kutittaa.  Takaapäin kenties, ei saa siitä kuulemma mitään irti.

Voin SANOA ETTÄ MINÄ OLEN VAIVANI NÄHNYT SEKSIN SUHTEEN. Sen verran tullut noita selällään silmät kiinni makaavia uppotukkeja vastaan. Koita siinä sitten ininän ja hengityksen perusteella tehdä arvio että mikä mahtaa tuntua hyvältä ja mikä ei ja pitää arvioida että miten pitkään neito mahtaa kestää kyydissä.

Pohja sen on munkin säkeissä, antaa olla sitten kun ei osata kommunikoida.

Vierailija
19/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä hieron ja hyväilen seksin aikana. Nännejä häpyä yms. Ijana puristaa sormet miehen kalun ympärile kun hän työntyy minuun. 1 2 3 tai kuinka monta orgasmia vain jaksan ja laukeamme sitten molemmat. Aikaa kuluu parista minuutista pariinkymmeneen.

Vierailija
20/28 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaluttaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, liikkeellä on kamalia naisia jotka eivät uskalla elää vaan pelkäävät omaa varjoaan kun kyse on seksistä. Ensin valitetaan ettei tehdä mitään spontaanisti, sitten jos tehdään niin se ei käy koska nainen en syty hetkessä. Työnnät kättä housuun, se otetaan pois. Suuseksiä kenties, ei missään nimessä tuntuu kuulemma liikaa, kutittaa.  Takaapäin kenties, ei saa siitä kuulemma mitään irti.

Voin SANOA ETTÄ MINÄ OLEN VAIVANI NÄHNYT SEKSIN SUHTEEN. Sen verran tullut noita selällään silmät kiinni makaavia uppotukkeja vastaan. Koita siinä sitten ininän ja hengityksen perusteella tehdä arvio että mikä mahtaa tuntua hyvältä ja mikä ei ja pitää arvioida että miten pitkään neito mahtaa kestää kyydissä.

Pohja sen on munkin säkeissä, antaa olla sitten kun ei osata kommunikoida.

Ei ole tainnut vaan sattua seksin suhteen kemiat kohtaavaa naista sinun kohdalle. Suosittelisin ottamaan positiivisen asenteen ja katselemaan naista jonka kanssa muuten toimii niin varmaan sieltä löytyy joku jonka kanssa seksikin on muuta kuin pumpattavan nuken panemisen kaltaista toimintaa. Lähetyssaarnaaja asentoja kyllä mahtava ja parhaimmillaan paljon muuta kuin paikallaan köllöttävä nainen. Itse tykkään hyväillä mieheni selkää ja puskea lantiotani häntä vasten, välillä kiekon jalat hänen ympäri tai painan häntä pakaroista kiinnipitäen syvemmälle itseen. :)