Huvittavaa katsella, kun työpaikalla sijaiset taistelevat keskenään vakipaikasta toisiaan mustamaalaten
Kun itsellä on vakituinen toimi, niin mikäs sen mukavampaa ja vahingoniloisempaa, kun nämä uudet tulokkaan kiusaavat ilmiantaen pomoille toisiaan mitä pienimmistä ja ihan perättömistäkin asioista.
Ymmärrän, ettei se heistä mukavaa ole olla koko ajan varpaillaan ja peläten töiden loppumista määräaikaisena.
Nämä untuvikon vaan menevät jo touhuisaan naurettavuuksiin.
Kommentit (14)
Olet varmaan hoitoalalla, josta löytyy pahimmat kiusaajat, selkäänpuukkottajat, juoruakat, laiskimmat ja törkeimmät ihmiset koko ihmiskunnassa.
Minusta tuollainen työympäristö olisi kaikkea muuta kuin huvittavaa.
Suomi on yksi vähiten empaattisista kansoista yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan
Pomona jättäisin tuollaisen pelaajat palkkaamatta.
No mutta sehän nähtiin juuri ylityökiellon aikaan, miten koko hoitoalaa pyöritetään. Henkilökuntaa on liian vähän ja määräaikaisten sopimuksia katkotaan sopiviksi väliajoiksi. He ovat kätevää lisäresurssia kun sopimus on katkolla, jatkuvasti soitellaan silloin tuuraamaan ja jos et tule niin heihei työpaikka. Neljä vuotta jaksoin tuota touhua ilman yhtäkään lomaa jotka sopivasti lähtivät noiden "työttömyysjaksojen" aikana, vaikka oikeasti silloinkin olin töissä koko ajan, pahimmillaan 24h vuorokaudessa.
Taidat todellisuudessa pelätä oman vaikipaikkasi puolesta ja harmittelet, kun nuoret ovat niin tottuneita pätkiin, että kiusaamisellasi ei ole vaikutusta.
Mä haluan loparit, mutta en saa...itse en ota karenssin takia.
Empä enää viitsi paljon suorittaa.
Kuulostaa naisvaltaiselta alalta.
Onneksi jätin naisvaltaisen alan ja pääsin työpaikkaan, jossa on sekä miehiä että naisia. Ei toisten kyykyttämistä, kiusaamista tai pomolle itkeskelyä toisista. Jokaisella oma tehtävä firman sisällä, niin kenelläkään ei ole aikaa eikä mielenkiintoa alentaa muita. En vaihtaisi tätä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jätin naisvaltaisen alan ja pääsin työpaikkaan, jossa on sekä miehiä että naisia. Ei toisten kyykyttämistä, kiusaamista tai pomolle itkeskelyä toisista. Jokaisella oma tehtävä firman sisällä, niin kenelläkään ei ole aikaa eikä mielenkiintoa alentaa muita. En vaihtaisi tätä mihinkään.
Veit sanat suustani!Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tapahtuu muuallakin.
Olen törmännyt samaan. Älkää ihmiset uskoko nyt ihan kaikkea, mitä puhutaan.
Jätä ne siat