Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko kouluttautua mieluummin sairaanhoitajaksi vai lastentarhanopettajaksi?

Vierailija
18.02.2018 |

Molemmat kiinnostaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajille on enemmän vaihtelevia työmahdollisuuksia.

Sairaanhoitajat erikoistuvat opinnoissaan eri linjoille. Sisätauti-kirurginen ei pääse työskentelemään vaikkapa geriatrisella, koska siihen on koulutettu eri hoitsut.

Miksi pitää yrittää päteä kun ei mitään asiasta tiedä?

Vierailija
22/25 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ojankaivaja kirjoitti:

LTO = mukavaa puuhastelua lasten kanssa

Kannattaa harkita tarkoin. Itse en kestäisi päivästä toiseen lasten hälinää ja sitä päiväkodin rutiinia. Pue, riisu ulos sisälle jne jne...

Sairaanhoitajana on valinnan varaa suuntautua moneen suuntaan. Plus parempi palkka jos hakeutuu vuorotyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lastentarhanopettajaopiskelija ja suosittelen lastentarhanopettajaksi opiskelua silloin, jos lasten kanssa työskentely kiinnostaa aidosti. Sh:n työtehtävät ovat sinänsä monipuolisempia, että on mahdollista työskennellä hyvin erilaisten asiakkaiden kanssa erilaisissa ympäristöissä.

Toki kasvatustieteen kandin on mahdollista jatkaa maisteriksi ja edetä asiantuntijatehtäviin tai opiskella esim. erityisvarhaiskasvatusta tai luokanopettajaksi jos kaipaa muuta kuin päiväkotityötä.

Vierailija
24/25 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummaksikaan. Miksi et kouluttautuisi samantien vaikka amk opettajaksi (terveydenhoitoala) tai lääkäriksi ja opettaisi myöhemmin lääkiksessä tulevia lääkäreitä? Ja sama lastenkasvatusalalla... OKL tai yliopisto ja sitten opettamaan opettaja. Vaihtoehtoja on myös muita kuin nuo kaksi.

Vierailija
25/25 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*...ja sitten opettamaan tulevia opettajia.