Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei lapsi, joka jo aikuinen, ja saisit tietää omasta isästäsi huonoja uutisia hänen historiassaan, miten suhtautuisit huonojen uutisten kertojaan?

Vierailija
17.02.2018 |

Ja otsikon kertoja olisi ollut vieläpä isänne toimesta ns. uhri/vakavasti pitkäaikaisesti kiusattu osapuoli?
Kuinka suhtautuisit uhriin/kertojaan saadessasi tietää, millainen isäsi on ollut joskus menneisyydessään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. Turha yrittää syyllistää mua isien, äitien tai esivanhempien synneistä.

AIVAN hedelmistään puu tunnetaan!

Vierailija
22/23 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu siitä olisiko se tieto jotenkin merkityksellinen mun kannalta. Esim. jos joku kertoisi jotain tyyliin: ”Sun isä on ollu vankilassa ja kerron tän siksi että saisit muuten tietää muuta kautta” niin ok, kiitti kun kerroit.

Jos se taas ois jotain ”byää sun isä on kusipää, inhoon sitä, se on ollu mulle ilkee” niin en arvostaisi. Ei oo mun vika eikö liity muhun mitenkään.[/quo

Entäs useampi kerta mielisairaalassa pakkohoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja otsikon kertoja olisi ollut vieläpä isänne toimesta ns. uhri/vakavasti pitkäaikaisesti kiusattu osapuoli?

Kuinka suhtautuisit uhriin/kertojaan saadessasi tietää, millainen isäsi on ollut joskus menneisyydessään?

Minä en edes halua nähdä kuin pakosta lapsuuteni aikaisen ahdistelijaveljeni aikuisia lapsia, koska he muistuttavat isäänsä ja isänsä sairasta käytöstä lapsuuteni aikana.