Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ja itkettää. Haaveilen että pääsisin jonkun miehen syliin

Vierailija
17.02.2018 |

Siliteltäväksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mulla on hullu ahdistus ollut koko päivän, ja pitäs mennä vetää perseet serkun ja sen miehen kanssa...

Vierailija
2/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten normaaliin arkeen. Naisilla ei oikeasti seurasta ole pulaa jos oikeasti haluaisivat sitä. Miehillä tilanne on paljon karumpi

Vierailija
4/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Fb täynnä mitä oman rakkaan kanssa tehty. Sattuu niin paljon kun itse ei voi kokea samaa.

Vierailija
5/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Fb täynnä mitä oman rakkaan kanssa tehty. Sattuu niin paljon kun itse ei voi kokea samaa.

Vierailija
6/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten normaaliin arkeen. Naisilla ei oikeasti seurasta ole pulaa jos oikeasti haluaisivat sitä. Miehillä tilanne on paljon karumpi

Läheskään kaikista miehistä ei oo silittelijäksi, ikävä kyllä. Voi toki olla että naisen on helpompi löytää seuraa, en tiedä kun ei ole kokemusta miehenä elämisestä.

Vierailija
7/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No usko tai älä, että ei se naisenakaan kivalta tunnu, että ainoat miehet joille kelpaisin, on suunnilleen 20 vuotta vanhempia juoppoja.

Ei ap.

Vierailija
8/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No usko tai älä, että ei se naisenakaan kivalta tunnu, että ainoat miehet joille kelpaisin, on suunnilleen 20 vuotta vanhempia juoppoja.

Ei ap.

Kävisikö 20 vuotta vanhempi raitis?

Vierailija
9/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mulla on hullu ahdistus ollut koko päivän, ja pitäs mennä vetää perseet serkun ja sen miehen kanssa...

Teille on tulossa varmasti mielenkiintoinen ilta...

Vierailija
10/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ilmalla täytettävä poikaystävä.

Vierailija
11/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt että tuo toiveesi toteutuisi? Minä olen ollut aktiivinen etsinnöissä.. Mutta vielä täytyy kattella.. Että tsemppiä, samassa veneessä ollaan!

Vierailija
12/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kuitenkin sulla on aina mahdollisuus avata tinder ja saada jo samalle illalle mies syliin.

Sanon näin kokemuksen kautta koska olin se mies josta nainen halusi selvästi saada vain hetken syliseuraa.

Vierailija
13/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi reissu Gambiaan?

Vierailija
14/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.

Höhöpö

Vierailija
15/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ilmalla täytettävä poikaystävä.

Sellainen ei silittele. Mulla oli joskus poikaystävätyyny, sellainen jonka käsivarren voi kietoa ympärilleen, ei sekään silitellyt mutta jos oikein kovasti yritti, pystyi melkein kuvittelemaan olevansa miehen syleilyssä. Läheisyyden kaipuu on joskus musertavaa.

Vierailija
16/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama haave.

Siitä huolimatta että olen naimisissa onnellisesti ihanan miehen kanssa. Ei vaan halaa eikä silittele. Jos joskus asiasta sanon taputtelee hetken, rapsuttaa kuin koiranpentua ja unohtaa koko jutun. Ei tunnu missään

Vierailija
17/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190cm, 93kg ja aktiivisesti kuntoileva (en mikään salihirmu, mutta iso kokoinen kyllä) mies. Olen 40+ ja koen olevani sinut itseni kanssa. Parransänkeni on hyvää vahuhtia harmaantumassa, mutta tiedän, että pilke silmakulmastani ei koskaan katoa. Nuorempana hiukseni olivat vaaleat, mutta ovat tummuneet maantienvärisiksi iän myötä. Tiedän olevani suht komea ja minulla sanotaan olevan hyvä sydän.

Lähetän teille naisille kaikille ison, lämpimän halauksen. Istun vieressäsi ja tunnet lämpimän kehoni vieressäsi minun samalla silitellen hiuksiasi. Leikin pienellää hiussortuvalla sormillani. Otan kevyesti sormillani leuastasi kiini ja käännän sinut pieneen suudelmaan, joka kertoo, että kaikki on hyvin. Hymyilen lämpimästi ja näet vihreistä silmistäni puhdasta lämpöä ja rakkautta. Hymyilen ilkikurisesti ja jatkamme raukeaa launtai-illan viettoa sohavlla lojuen.

Vierailija
18/18 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se palstahullu täältä, "Sinkkumies"..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä