Soitanko poliisit kun naapuri hakkaa ovea joka kerta kun olen suihkussa
Kommentit (53)
Kun tätä ketjua lukee niin on kiitollinen ettei asu kerrostalossa, sen verran paljon kerää suosiota kaikki kommentit missä kehoitetaan kiusantekoon.
Minkälainen ihminen edes epäilee että naapurin suihkussa käynti on kiusantekoa???
Vainoharhainen, erityisherkkä? Miten naapurin suihku voi edes häiritä/ärsyttää?
Ja se oven hakkaaminen ei ole kiusantekoa tai suorastaan hullua?
Suihkussa käynti sentään on vielä laillista täällä sääntö-Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota oooiiiiikeen pitkä suihku silloin kun se hakkaa ovella. Suihkuhuoneen ovi auki, niin että varmasti kuuluu lorina rappukäytävän oven läpi.
Miksi näinkin idoottimainen ohje saa kymmeniä yläpeukkuja? Herää kysymys että onko oveen hakkaaja sittenkin oikeassa ja suihkussa käynti onkin tarkoitettu usein kiusan teoksi?
Kerrotko millaista kiusaa suihkussa käyminen on? Mikä siinä häiritsee 🙄😂😂
Koska naapurin suihkussa käyntiä ei voi rajoittaa ja jos ei voi asua talossa missä naapurit käy suihkussa niin pitää muuttaa pois. Se on tässä ainoa keino. Ja voi olla pakkokin muuttaa pois jos jatkuvasti hakkaa toisten ovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota oooiiiiikeen pitkä suihku silloin kun se hakkaa ovella. Suihkuhuoneen ovi auki, niin että varmasti kuuluu lorina rappukäytävän oven läpi.
Miksi näinkin idoottimainen ohje saa kymmeniä yläpeukkuja? Herää kysymys että onko oveen hakkaaja sittenkin oikeassa ja suihkussa käynti onkin tarkoitettu usein kiusan teoksi?
Miten helvetissä kenenkään suhkussa käynnin voi tulkita kiusanteoksi jollekkin muulle?
Oi miksi erityisherkät asuu kerrostalossa? Omat rajoitteet pitää tiedostaa niin kaikkien elämä helpottuu. Muut ihmiset saa rauhassa käydä suihkussa ja erityisherkkä asuu yksin korvessa vaikka ilman suihkua.
Siuh suih!
Kyllä minua kiusais enemmän haisevat naapurit kun heidän suihkussa käynti. Suihkutelkaa pois vaan!
Jos seinät on "paperia" niin miksi pitää tehdä äänekkäitä asioita hiljaisuus aikana? Vaikka niitä ei ole varsinaisesti kielletty, voi silti ajatella myös naapureiden hyvinvointia.
Meidän naapuria häiritsee ruuan tuoksu, kun teemme itse ruokaa joka päivä. Miten herkullinen ruuan tuoksukin voi häiritä tai leipominen. Korvapuustien ja sämpylöiden tuoksu ihanaa.
Varkaudessa naapurit meluaa yöt ja käy hakkaa ovea,kyselee tupakkaa. Tuntuu,että isossa kerrostalossa 80 % on alkoholisteja ja narkkareita. Rauhallisimmat asujat ovat romanit ja ulkomaalaiset sekä yh äidit.
Minä pyytäisin jonkun gorillan tai vastaavan kotiini ja sitten vaan suihkusta vesi valumaan ja odottelemaan. Oletko muuten varma, ettet kuule harhoja? Äänitäpäs ne koputtelut.