Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset! Millainen nainen on 170cm/85kg? En osaa yhtään suhteuttaa

Vierailija
17.02.2018 |

onko ns. Läski ja Iso tyttö vai voiko olla sopusuhtaisen naisellinen?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen pullero.

Vierailija
22/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, mihin ne läskit ovat sijoittuneet. Sillä onhan nainen ylipainoinen joka tapauksessa. Tuon mittaisen naisen ihannepaino on maksimissaan hieman reilu 70 kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi lievästi ylipainoinen, tosi rajalla toki merkittävään lihavuuteen.

Peili sen kertoo. Läski mikä läski.

Vierailija
24/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon siitä, mihin ne läskit ovat sijoittuneet. Sillä onhan nainen ylipainoinen joka tapauksessa. Tuon mittaisen naisen ihannepaino on maksimissaan hieman reilu 70 kg. 

Ei missään nimessä ala seiskalla ihannepaino.

Vierailija
25/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg ylipainoinen

Vierailija
26/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noissa mitoissa voi. Näyttää monelta. Ton kokoisena mulla ei enää vatsa pullota, mutta on pikkuisen pyöreä alhaalta. Pienet jenkat, mutta saa vielä vaatteilla piiloon. Kaksoisleuka ei pistä silmiin ja kasvoissa erottuu luusto. 5kg lisää niin maha pullottaa rintojen tasalla jotka nekin menee liian muhkeiksi ja kasvot muodottomat. Ja 5kg vähemmän, niin ei enää ole juurikaan läskiä muuta, kuin alleissa ja reisissä. Ja rinnatkin alkaa olla suht siedettävässä koossa.

85 kg siis vielä olo menettelee ja näytän ihan jees oikeilla asuvalinnoilla. Mutta alle 80 on kuitenkin huomattavasti kivempi.

Kroppa mallia tiimalasi. 85f kuppikoko ja jonkin verran lihasta.

Vierailija
27/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lihaksikas nainen voi näyttää todella hyvältä.

Makuasia. Takavuosien neukkulainen Tamara Pres voisi olla, todella lihaksikas. Naisellinen....????

Vierailija
28/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon painoisella sitä silavaa riippuu ja roikkuu joka puolella kehoa. Ei noita kiloja pysty enää edes pukeutumisella peitelemään.

Vierailija
29/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen about tuon kokoinen nelikymppinen nainen ja näytän ihan hyvältä. Harrastan säännöllisesti mm. kuntosalia ja uintia. Vatsaa en saa vedettyä sisään ihan litteäksi, ja rinnat voisivat käytännön syistä olla vähän maltillisemman kokoiset, mutta muuten ole itseeni suht tyytyväinen. Mut jos ei ole lihaksia oikeissa paikoissa eikä muutenkaan liikunnallinen ihminen, niin sitten tuo kilomäärä on kyllä jo aika paljon.

Mitä vastakkaisen sukupuolen kanssa säätämiseen tulee, niin tän kokoisena en kyllä koe oloani miellyttäväksi, jos vastapuoli on hoikka, korkeintaan keskimittainen mies. Sanoisin, että miehen pitää painaa vähintään saman verran tai olla aika pitkä, että minulle tulee mukava olo. Mut se nyt on itsetunnosta kiinni.

Vierailija
30/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä mätisäkki. Itse painoin raskaana ollessani yli 10kg tuota vähemmän ja olen 5cm pidempi.

Vierailija
31/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jäätävä punkero. Mä olen kolme senttiä lyhyempi ja painan lähes 30kg vähemmän, enkä edes ole laiha. Ihan turha selittää mitään lihaksista tolla massalla.

Vierailija
32/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös iästä. Vanhemmassa ihmisessä isompi paino jostain syystä näkyy vähemmän. Kun viimeksi kävin lääkärissä ja hän kysyi painoa, ei uskonut kun kerroin vaan pakotti vaa'alle :D

t. yksi tuon kokoinen ja ihan normaalin näköinen 45 v.

Vierailija
33/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ite olen 170cm/82kg. Rasvaprosentti siinä 23%. Olen aika lihaksikas, mutta en pidä itseäni lihavana. En kyllä ole hoikkakaan, enkä tosiaan mitenkään pieni :).

Vierailija
34/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noissa mitoissa voi. Näyttää monelta. Ton kokoisena mulla ei enää vatsa pullota, mutta on pikkuisen pyöreä alhaalta. Pienet jenkat, mutta saa vielä vaatteilla piiloon. Kaksoisleuka ei pistä silmiin ja kasvoissa erottuu luusto. 5kg lisää niin maha pullottaa rintojen tasalla jotka nekin menee liian muhkeiksi ja kasvot muodottomat. Ja 5kg vähemmän, niin ei enää ole juurikaan läskiä muuta, kuin alleissa ja reisissä. Ja rinnatkin alkaa olla suht siedettävässä koossa.

85 kg siis vielä olo menettelee ja näytän ihan jees oikeilla asuvalinnoilla. Mutta alle 80 on kuitenkin huomattavasti kivempi.

Kroppa mallia tiimalasi. 85f kuppikoko ja jonkin verran lihasta.

Jos sun rintsikkakokosi kertoo että ylimääräistä on ja reilusti. Mutta uskottele itsellesi mitä haluat.

Vierailija
35/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ns. Läski ja Iso tyttö vai voiko olla sopusuhtaisen naisellinen?

Suoli24 treffipalstan joka on täynnä tuollaisia "muodokkaita" naisia, niin ne luokittelee itsensä normaali, sopusuhtainen osastoon. Itsepetoksen määrä on kyllä melkoinen :)

Vierailija
36/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika iso. On tuossa liikaa läskiä, oli sitten kuinka paljon lihasta tahansa. Muodokas voi olla ilman lihavuuttakin. Leveä lantio, kapea vyötärö, rinnat, reidet ja pakarat - kaikki löytyy ainakin täältä.

N30 169/57

Vierailija
37/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on reilusti ylipainoinen, ellei nyt sitten satu olemaan urheilullinen ja lihaksikas, mitä kyllä vahvasti epäilen jos ei kuvaa voi lähettää.

Vierailija
38/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täsmälleen noissa mitoissa muutama vuosi sitten, ei ikinä enään!T. nainen 54v.

Vierailija
39/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Itse olen painavampi, mutta yleensä minun ulkonäköä kehutaan. On ikää ja kiloja, mutta muuten hyvässä kuosissa. Asenne ratkaisee, kuten sanotaan. Ei kannata jäädä suremaan ikäviä kommentteja..

Vierailija
40/72 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus-paino indeksi 29,4. eli lievä ylipaino ja saman laskurin mukaan 72 ois ylin normaali paino joten 13kg liikaa.Itse tosin olen 165cm/50 kg eli painoindeksi 18,4 eli lievä alipaino mutta näytän silti oikeastaan pulskalta kun en ole kurvikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi