Kun osa sanoo kauniiksi ja jotkut rumaksi
Aina ollut selvä jako tässä. Suurimmaksi osaksi saanut kuulla olevani kaunis ja ulkonäköäni on jopa ylistetty mutta sitten taas jo kouluaikoina jotkut haukkuivat rumaksi, ja myöhemmin on satunnaisesti tullut ilkeää kommenttia. Mm. Nettituttu haukkui rumaksi kun näki livenä. Kun taas monet muut sanoneet että olen vielä kauniimpi livenä kuin kuvissa.
Mistä sen voi tietää onko oikeasti ruma vai kaunis. Itse olen miettinyt että olen persoonallisen kaunis koska sellainen kauneus yleensä jakaa mielipiteet. Haluisi vaan peitellä itseään kun oma ulkonäkö on niin ristiriitainen asia... olisin mielummin ihan taviksen näköinen joka ei herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen kun taas se että mielipiteet ääripäistä...
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ne sanovat kauniiksi, jotka haluavat pillua ja ne rumaksi, jotka eivät saaneet.
No ei... mulle noin ole ainakaan ikinä käynyt että jos pakit olisin antanut että sit olis rumaks haukuttu. Hyvin erilaisia tilanteita.
Nettituttu, joka haukkui rumaksi livenä? Karkasiko se jostain hoitolaitoksesta?
Kaikkienko pitäisi kehua sinua kauniiksi? Vaikka tekisit mitä, et voi ulkonäölläsi miellyttää jokaista kulkijaa.
Jos saat miehiä niin et ole ruma. Voi testata vaikka Tinderissä: ei tai vähän mätsejä=ruma . Itse tiedän olevani ruma miehenä juuri näistä. Myöskään koskaan kukaan nainen ei ole kehunut hyvännäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkienko pitäisi kehua sinua kauniiksi? Vaikka tekisit mitä, et voi ulkonäölläsi miellyttää jokaista kulkijaa.
Ei tietenkään! Mutta miksi kommentoida ilkeästi. Sehän se pointti on. Jos jonkun vieraan ulkonäkö ei silmää miellytä niin miksi mennä haukkumaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nettituttu, joka haukkui rumaksi livenä? Karkasiko se jostain hoitolaitoksesta?
Ei sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Jos saat miehiä niin et ole ruma. Voi testata vaikka Tinderissä: ei tai vähän mätsejä=ruma . Itse tiedän olevani ruma miehenä juuri näistä. Myöskään koskaan kukaan nainen ei ole kehunut hyvännäköiseksi.
Hmm ei tää oikein toimi koska miehet tuppaa pistämään melkein kaikille likeä siellä.
Ap
No makuja on monia, sanoisin ton perusteella, että sussa on jotain persoonallisen näköistä, mikä jakaa mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm ei tää oikein toimi koska miehet tuppaa pistämään melkein kaikille likeä siellä.
Ap
Osuttain totta tuo. Toimiikin meillä miehillä oman ulkonäön arviointiin tuo Tinder varmaan paremmin. Se ehkä kertoo enemmän naisilla että minkä tasoiset miehet enimmäkseen likeä pistää. Mutta jos ihan tavalliset ja hyvännäköiset niin epäilen että olisit ruma objektiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Melkein kaikki naiset on miesten mielestä hyvännäköisiä
Kauneus on katsojan silmissä. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Minun maailmassani ei kommentoida ihmisten ulkonäköä päin naamaa. En ole koskaan kuullut keneltäkään, olenko kaunis vai ruma vai jotain siltä väliltä, enkä ole koskaan sanonut sellaista toiselle ihmiselle. Ehkä siellä nettimaailmassa, kun yritetään "posettaa" ja "heruttaa" ja saada "peukutuksia" ja ties mitä kaikkea (joo en ole facessa enkä instassa enkä twitterissä enkä missään muuallakaan), asia on erilainen. Kun ei puhu päin naamaa, on helppo kirjoitella ties mitä pas kaa toisesta ihmisestä. Ja edelleen, kun on tottunut siihen, että voi sanoa toisesta mitä tahansa, sammakoita alkaa pulpahdella suusta myös livenä. Surullista.
Ei kai siitä mitään universaalia totuutta ole, onko joku kaunis vai ei. Jotkut tykkäävät, toiset eivät.
Mulla on sama juttu. Tosi moni on haukkunut rumaksi, mutta olen saanut kehujakin. En tiedä mihin luottaa. Ehkä ulkonäkö on vähän erikoinen ja jakaa mielipiteet. Se on vaan karua miten se jakaa niitä niin paljon.
Ne sanovat kauniiksi, jotka haluavat pillua ja ne rumaksi, jotka eivät saaneet.