Synnytyksen jälkeiset kuukautiset..
Minulla synnytyksestä aikaa kaksi kuukautta.. TÄysimetän, eikä kuukautiset ole vielä alkaneet. Nyt on ilmentynyt pahoinvointia, väsymystä ja mahaa pistelee. Hulluna pelkään täällä, että olen taas raskaana. Eipä muuten mitään, mutta mies ei enää halua lisää lapsia, koska meillä on jo kaksi(1,5v. ja 2kk.). Rakastan todella lapsia, mutten tiedä miten jaksaisin kolmen kanssa, koska tämä todella olisi " vahinko" :( Aborttia EN voisi tehdä, ahdistaa!! MItä teen, kauan menee, että ne entiset raskaushormonit ovat täysin poistuneet? Varmaan jo ovat.. Mutta voihan nämä oireet olla normaaleja PMS-oireita??..
Kiitos teille " lohduttajille" ja vastaajille.. En halua lietsoa mitään.. Tahallaan EN ole yrittänyt hankkiutua raskaaksi ja sitten vain nyt valittaisin, jos olisin taas raskaana.. Vaikeaa ja sekavaa. Tuo pahoinvointi vain sekoitti pään:/
Kommentit (4)
7viikon kuluttua synnytyksestä vaikka täysimetin. ja olo oli tosi karsea
tapahtuu jotain. Ajattelin, että kuukautiset alkaa, mutta mitään ei kuulunut. Tein testin, negaa, ja myöhemmin lisääkin, koska olin varma, että olen raskaana. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, ja kuukautisetkin alkoivat, kun vauva 6kk. Huonoa oloa ym. oireitakin tunsin.
Varsinkin, jos et ole muistanut juoda tarpeeksi.