Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies tuli kysymään viime yönä...

Vierailija
17.02.2018 |

Olin vähän humalassa ja matkasin bussipysäkille, että pääsisin kotiin. Tuntematon mies tuli kysymään missä on rautatieasema. Jatkokysymyksenä tuli, että voiko tulla mun luo yöksi ja saako suudella mua? Sanoin, että et saa, mutta voidaan puhua tässä psskaa, ennenkuin mun bussi lähtee. Ei kiinnostanut vaan lähti yrittämään jotain toista. Onnistuuko joku oikeasti tällä taktiikalla? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kaverini onnistuu rautatieaseman lähellä baarien sulkemisaikaan niin, että menee häätämään lähentelijän naisen kimpusta ja tarjoaa yöpaikkaa luonaan. Toki alfauros-tyyppisestä ulkonäöstään ei varmaan haittaakaan ole.

Vierailija
2/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia on joskus lähtenyt mukaan vielä baarien sulkemisen jälkeen kadulta, jos baarissa ei ole onnistanut. Sinnikkyys palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kaverini onnistuu rautatieaseman lähellä baarien sulkemisaikaan niin, että menee häätämään lähentelijän naisen kimpusta ja tarjoaa yöpaikkaa luonaan. Toki alfauros-tyyppisestä ulkonäöstään ei varmaan haittaakaan ole.

No mutta tämmönen ritarillisuushan on jo huomattavasti parempi taktiikka.

Vierailija
4/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kävi tuuri, ettei ollut näitä jotka ottaa väkisin.

Vierailija
5/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu. Yleensä ei, mutta eihän kalakaan nappaa joka heitolla. Riittää, kun aina joskus saa sen vonkaleen, että pysyy mielenkiinto harrastukseen yllä.

Vierailija
6/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silloin, jos lähentelijä on joku paha ahdistelija. Jos joku normaali humaltunut tyyppi, niin eikö ole todella ylimielistä tulla häätämään muita pois ja esittää itse jotain muita parempaa alfa-ritaria?

Vierailija
7/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan onko se lähentelijä Alfauroon Wingmän. Pelimiestaktiikka: osui ja upposi AV-mammaan.

Vierailija
8/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan hurjat viettelijän taidot tyypillä

Vierailija
9/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silloin, jos lähentelijä on joku paha ahdistelija. Jos joku normaali humaltunut tyyppi, niin eikö ole todella ylimielistä tulla häätämään muita pois ja esittää itse jotain muita parempaa alfa-ritaria?

Mitä? Joku alfako ylimielinen? Voisiko muka olla? Höpöjä puhuu nyt hän.

Vierailija
10/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Joku alfako ylimielinen? Voisiko muka olla? Höpöjä puhuu nyt hän.

Alfa-naiset (eli kauneimmat) sanoo siinä tilanteessa: "Vedä sinä alfa-apina tumppuus!"

Vierailija
11/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hauskoja yhden illan juttuja on ollut, mutten koskaan ole lähtenyt kenenkään epätoivontunteina kinunneen matkaan. Paistaa niin epäviähättävästi miehestä läpi se panotarve.

Vierailija
12/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hauskoja yhden illan juttuja on ollut, mutten koskaan ole lähtenyt kenenkään epätoivontunteina kinunneen matkaan. Paistaa niin epäviähättävästi miehestä läpi se panotarve.

Mikä siinä on ongelma? Panokaveriahan sieltä baarista kaikki hakee. Jos haluu saada, on pakko antaa.

Vierailija
13/13 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. 24 vuotta sitten odottelin yöbussia ja siinä oli myös joku mies. Alettiin puhumaan sitä paskaa ja se bussikin siinä sitten unohtu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän