Nimitykset, joilla naiseuttasi on pahiten loukattu
Pahimmasta päästä : yökerhon naapuri pöydästä kuultua oli "kaikki naiset on sitten tanssimassa","missähän ne kaikki naiset on", "selvä lesbo". Ulkona kuultua papparaisten suusta: "yks kolhon näköinen ajelee tässä". "Tuokin oli mies", "selvä transu". Puhumattakaan kaikista katseista ja hirnahteluista.
Kommentit (26)
Ihan mikä tahansa sukupuolittunut haukkumasana, kun se on tullut ihmiseltä johon luotin ja jonka luulin arvostavan minua ja muita naisia ihmisenä. Edes "ämm*". Siinä menettää luotetun ihmisen sekunnissa.
Hu*rittelu, tr*nsuttelu, "oliksä ennen mies", "onko sulla penis", läskittely, ne*tsyttely, pikkup*lluttelu, vanhapiioittelu, kissanaisittelu, rahan tarjoaminen seksistä, mun muka harrastamieni seksiaktien kuvailu, pirttihirmuttelu, riivinraudoittelu, syytökset naismaisesta hysteerisyydestä ja irrationaalisuudesta sun muut menee aika lailla ohi. Eivät vaan jotenkin tunnu koskettavan mua. Kai tähän naiseuteen ei vaan mulla liity mitään epävarmuutta tai heikkoja kohtia.
Filtteri on muuten todella rasittava.
Kun äiti puhui minusta lapselleen tätinä. Olin 18-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Lihava, vanha luuska. Olin silloin kolmikymppinen ja hoikka, sanojana kuusikymppinen kirjailijamies, jolle en lämmennyt baaritiskillä.
Voi kuule. Suurin osa naisista näkee itsensä hoikkana ja nuorena. Totuus on kuitenkin toinen.
Minua vieraat ihmiset ovat rouvitelleet kakskymppisestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava, vanha luuska. Olin silloin kolmikymppinen ja hoikka, sanojana kuusikymppinen kirjailijamies, jolle en lämmennyt baaritiskillä.
Voi kuule. Suurin osa naisista näkee itsensä hoikkana ja nuorena. Totuus on kuitenkin toinen.
Eiköhän hän tiennyt ikänsä.
Lauta. Sitä hoettiin koko yläaste myös veljeni kaverit , äitini sekä myöhemmin vielä nuorena aikuisenakin jotkut miehet. t 70aa nykyisin 75a