Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla paistaa paha olo. Mikä sinua rassaa juuri nyt?

Vierailija
17.02.2018 |

Kerro tänne, että mikä on hätänä. Voi olla ihan pieni asia tai suurempikin suru.
Tekisi mieli laittaa nimimerkkini, mutta sitten minua ei otettaisi todesta tai ainakin vähäteltäisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyppii ihan kympillä ettei kannabis ole vieläkään laillista suomessa. Sekö on tosiaan parempi että sitä joutuu käyttämään laittomasti? Joo ei ole pakko käyttää mutta silti sitä käytetään ja tullaan käyttämään.

Vierailija
22/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vituttaa vielki. Jäi ulkomailta tilatut viinat tullii...  Ens viikko lomaa ja oli tarkotus dokaa koko viikko kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo!

Vierailija
24/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa ja janottaa ku pitäs kikkailla täällä töissä vielä 1,5h.

Sekin nakertaa ku ei voi juoda kunnolla ku on huomenna klo 14 töihin takas.

Ei pysty dokaan ku klo 15-02. No. Tuoppi ja tunti lie hyvä satsi.

11 stobee, joitka maksa polttaa mun painolla klo 15-10. Eli oikeestaan voi vetää pari napsuaki, jos maistuu..

Tsup!

Huh ei onneksi tuollaisia ongelmia. Nyppinyt jo pari päivää niin että kaljaa menee jatkuvasti. Ei tästä keppanasta paljon päihdy mutta ei ole tarkoituskaan. Ihan vaan siksi kun juuri nyt on hermot siinä pisteessä ettei kestä selvinpäin. Savut olisi nyt enemmän kuin tarpeen mutta tietenkään niitä ei ole silloin kun eniten niitä tarvisi.

Vierailija
25/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo!

Enpä usko provoksi. Kyllä monia ottaa ketä mikäkin kupoliin. Pää on aivan turhan tiukulla juuri nyt. Tai siis on ollut jo muutaman päivän. Parempi pysyä kotona kun muuten saattaa jollakin läski tummua. Siitä on yli 20 vuotta kun olen ketään lyönyt. Sen verran osaan provosoida että ihan varmasti saan toisen lyömään ensin. Sitten lähtee ja sitä en uskalla koska siinä kävisi huonosti. Pitää vain koittaa rauhoittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi