Kuinka tärkeä on treffikumppanin auto?
Lueskelin pilaa treffit ketjua ja mileen juolahti autot. Myin kesällä oman auton eikä ole tullut ostetuksi uutta vielä. Ja nyt olen ajellu meidän kauppakassilla joka on todella vanha ja pieni. Mut ehjä kuitenkin. Hilpeyttä herättää se että olen iso ja ruma mies... Liikenteessä eron huomaa selvästi edelliseen verrattuna, joka oli iso ja todella tehokas. Nyt tullaan kolmion takaa surutta eteen, samaten liikenneympyröissä. Ja aina on päästävä ohi jos vaan suinkin mahdollista. Parkkiin ajaessa monia hymyilyttää, mut ne hyytyy kyllä kun nousen autosta. Miten mahtais käydä jos muuten hyvin meinneiden treffien jälkeen tarjoaisin punaisella pikkuautolla kyydin kotiin???
Kommentit (34)
Niin kauan kun ei oo Mersu, niin ei oo autolla väliä.
Kunhan on siisti ja kohtuullisen uusi auto. Ei mitään haalistunutta Mazdaa viime vuosituhannelta.
Kaikilla on omat mieltymyksensä. Mieluummi ottaisin miehen jolla on sähköauto/tai ei autoa ollenkaan kuin sellaisen jolla on ihan perus auto. Asun kaupungissa jossa julkiset toimii sen verran hyvin että autolla ei edes ole käyttöä
Itse pyöräilen ja kävelen joka paikkaan tai käytän julkisia. Jos se on naiselle ongelma, niin hän voi jatkaa matkaansa.
Kaupungin keskustassa asuvana autottomana tuntuisi oudolta tapailla miestä, jolla olisi auto. Tuntuu, että elämäntapa ja valinnat poikkeavat jo lähtökohtaisesti hirveästi toisistaan, jos toinen on rakentanut elämänsä niin, että autoa tarvitsee. Olen kai aina tapaillut vain jonkin sortin hippejä.
Auto on aina plussaa. Se minkälainen auto ei niin ole merkitystä. Tosin itselle joku katumaasturi tai urheiluauto olisi lähinnä itselle turnoff. Pojoja ropisisi varmaan eniten pakusta. Jahka saan auton niin ostan itselleni pakun.
N23
Mä ajan M3 bemaria ja kalu on 20cm. Eli ei ole mikään ''jatke''.
Me täällä Lapin perukoilla suhtaudumme varsin pragmaattisesti henkilöautoon: se on kulkupeli eikä herätä erityisiä tunteita. Parhaat päivänsä nähnyt Toyota ajaa ihan saman asian kuin vanha Volvokin - kummankaan kyytiä ei arvostella eikä arvosteta sen kummemmin.
Iskin vaimoni BMW:lläni. Hän kertoi jälkeen päin kuinka oli ihastunut autooni ja piti siitä kuinka se kiihtyi ja oli tyylikkään näköinen sisältä ja ulkoa.
Olin aika vaikuttunut, kun espoolaisella miesinsinöörillä ei ollutkaan autoa! Aika itsevarma veto siinä laumassa.
Vierailija kirjoitti:
Jääkäri kirjoitti:
Olen onnellisesti naimisissa, enkä suunnittele trffejä. Ihan ajatusleikki vaan. Oon kyllä yllättynyt vastauksista. Kaverit jotka eroaa on järestää ensinmäisenä hommanneet uudet sportiset autot. Et sitten vaan vaihtamaan "ferrarit" micraan niin rupeaa lykästämään...
Eli eronneilla kavereillasi on isompikin kriisi meneillään kuin vain erosta aiheutunut. Heillä on lienee ikää sen verran, että ei ota enää eteen kovin hyvin ja silloin he yrittävät saada huomion kiinnittymään "sporttisempaan ja nuorekkaampaan" itseensä. Auto on siitä yksi osa, eli munanjatke.
Valitettavasti kaikki fiksut naiset sen tietävät ja miesten kyytiin lähtevät vain jämäpalanaiset.
No miksi sinä lähdet kyytiin ja itket sitä nyt täällä?
Paras on jos autoa ei ole lainkaan, vaan sen sijaan on esim. sähköpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkäri kirjoitti:
Olen onnellisesti naimisissa, enkä suunnittele trffejä. Ihan ajatusleikki vaan. Oon kyllä yllättynyt vastauksista. Kaverit jotka eroaa on järestää ensinmäisenä hommanneet uudet sportiset autot. Et sitten vaan vaihtamaan "ferrarit" micraan niin rupeaa lykästämään...
Eli eronneilla kavereillasi on isompikin kriisi meneillään kuin vain erosta aiheutunut. Heillä on lienee ikää sen verran, että ei ota enää eteen kovin hyvin ja silloin he yrittävät saada huomion kiinnittymään "sporttisempaan ja nuorekkaampaan" itseensä. Auto on siitä yksi osa, eli munanjatke.
Valitettavasti kaikki fiksut naiset sen tietävät ja miesten kyytiin lähtevät vain jämäpalanaiset.
No miksi sinä lähdet kyytiin ja itket sitä nyt täällä?
Voi sinua pientä reppanaa, joka pahoitit mielesi kirjoituksestani!! Jaxuhalit ja pusi pusi vaan sinne.. Hohhoijaa. 😄
Sama täällä. Minulla ei ole autojen hinnoista mitään hajua, joten autolla ei minua isketä. Nyt olen ollut muutaman viikon miehen kanssa, joka ajaa pakettiautolla. Paluu ei ole kovin uuden näköinen, mutta sisältä ihan siisti ja hyvän tuoksuinen. Hyvin auto näyttää toimivan, joten välillä kuljemme sillä, välillä minun volkkarillani vm. - 03.