Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin moni vaan kiltisti äänestää kokoomusta, vaikka kokoomuslaisista ne pahimmat konnat löytyvät?
17.02.2018 |
Joku persuhakkarainen on aika harmiton kaveri, kun vertaa näihin konniin, kuten nyt Linden ja nämä ulkomaisiin lääkärifirmoihin siirtyvät, jotka ovat ensin poliitikkoina päättäneet asioista lääkärifirmojen eduksi.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokoomuksen markkinointi puree varsinkin nuoriin, koska tyyli on "liity meihin, niin menestyt".
Nuoret aikuiset ja vähän vanhemmatkin ottavat nämä sosiaalidenmokratian mukanaan tuomat hyvät asiat itsestäänselvyyksinä, eli ilmaisen koulutuksen, perhepoliittiset tuet, sosiaaliturvan (jota saamme kaikki), koska eivät tiedä muusta.
Olen itse syntynyt 1960 tavalliseen työläisperheeseen ja itse kokenut hyivnvointivaltion rakentamisen tuoman sosiaalisen nousun kohdallani. Minulla tai vanhemmillani ei olisi ollut mitään mahdollisuutta kustantaa opiskelujani tai sisarusteni opiskeluja, joten olisimme kaikki jääneet tulotasoltamme vanhempiemme tasolle.
Nyt on osoitettu, että juuri näin tapahtuu tänä piävänä. Itse asiassa nuorempi polvi on tulotasoltaan usein heikommassa asemassa kuin vanhempansa.
Koen tällaisen kehityksen vain kiihtyvän harjoitetun politiikan seurauksena. En siis anna ääntäni hallituspuolueille.