Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olekin niin, että kiinnostunut mies ottaa yhteyttä?

Vierailija
17.02.2018 |

Lyhyesti: olen tyytymätön erään miehen käytökseen. Liikaa on/offia (välillä innokas, välillä ei kirjoita pitkään aikaan mitään). Olen miettinyt pääni puhki, kuinka suhtautua tähän, koska olen miehestä todella kiinnostunut. Tuntuu, että avautumisista ei ole hyötyä. Sanokaa, että teen oikein jos annan hänen maistaa ns. omaa lääkettään ja seuraavan kerran kun hän ottaa yhteyttä, en vastaa mitään. Toisaalta olen vakaasti sitä mieltä, että jos miestä kiinnostaa, hän ei siihen lopeta mutta samalla toinen puoli pelkää, että koko juttu loppuu siihen. Mutta eikös se sitten ole ihan sama, jos loppuu. Tsempatkaa ihastunutta naista hädässä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole ongelma jos olette sopivat toisillenne ja molemmat ovat kiinnostuneita niin se menee vuoropuheluna ja iloisesti. Muussa tapauksessa on ongelmia.

Itse aloin treffailemaan pitkän tauon jälkeen ja ihmettelin voiko se olla näin vaikeaa. Ei oikein keksinyt mitään sanottavaa puhelujen aikana ja en ole jännittäjätyyppi. Tapaaminen oli ihan ok ei mitenkään säväyttävää kunhan käytiin olusella tai syömässä. Nähtiin ehkä kerran kuussa mutta se yhteyden pito muuten, aika töksähtelevää. Sitten vain sanoin että mietitäänpä vielä, mulla on nyt töissä kiire niin tulee taukoa.

Onneksi tapasin tulevan aviomieheni, ajattelin tuskastuneena, että kiva taas keksiä keksimällä jotain puhuttavaa kun soitellaan. Tilanne olikin ihan toinen, sujuvaa, hauskaa, kummatkin jutteli aina jostain. Treffien jälkeen sovittiin heti uudet treffit, kaikki oli vaivatonta, helppoa, iloista.

Ehkä se on muillakin näin. Toisilleen sopivat ihmiset löytää heti yhteyden ja se yhteydenpito on kohdillaan. Jos jokin tökkii vuoropuhelussa niin tyyppi vaan ei ole se sun juttu. Minusta se on hyvä systeemi, ei tule käytettyä turhaan aikaa ja odotuksia ihan väärään tyyppiin.

Vierailija
22/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viestittelee muillekin naisille, siksi sinä unohdut välillä. Et ole räjäyttänyt hänen tajuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkän olette olleet tekemisissä? Älä pelaa mitään pelejä.

Pitkään. Syitä en halua täällä avata sen enempää. En ole pelannut, mutta nyt taidan haluta testata mitä tapahtuu jos itse annan välillä miehelle kylmää kyytiä. Ap

Näin miehenä voin sanoa, että jos noin tekisit minulle niin se olisi hei hei. Miehet saa pakkeja 99% ajasta muutenkin, joten tuo on merkki siitä miehelle ettei sua kiinnosta. 

Tunnemme pitkältä ajalta ja erittäin hyvin, mies tietää lisäksi tunteeni ja minä tiedän hänen. Joten voisi sanoa, että vastaamatta jättäminen ei ole mulle tyypillistä ollenkaan ja mies tietää kyllä ettei se ole osoitus mistään pakeista. Ap

Eli klassinen "Naisen ei tarkoittaa kyllä" tai " se vain esittää vaikeastia saatavaa"-linja.

Vierailija
24/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa viestittely kokonaan ja unohtaa tämä tyyppi. Etsi joku, joka on oikeasti sinusta kiinnostunut. Ei tarvitse anonyymillä palstalla asiaa vatvoa.

Totta. Nämä aloitukset kertovat jo ihan tarpeeksi. Jos asiat olisi hyvin, ei mitään pelleilyjä tai randomien mielipiteitä/tsemppauksia tarvii. Ei ole sulle tämä tyyppi. Syy: Odotukset erilaisia eikä kommunikointi suju. Tuhlaat omaa aikaasi.

Vierailija
25/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene eteenpäin, ei tosta tuu mtn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme