Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olekin niin, että kiinnostunut mies ottaa yhteyttä?

Vierailija
17.02.2018 |

Lyhyesti: olen tyytymätön erään miehen käytökseen. Liikaa on/offia (välillä innokas, välillä ei kirjoita pitkään aikaan mitään). Olen miettinyt pääni puhki, kuinka suhtautua tähän, koska olen miehestä todella kiinnostunut. Tuntuu, että avautumisista ei ole hyötyä. Sanokaa, että teen oikein jos annan hänen maistaa ns. omaa lääkettään ja seuraavan kerran kun hän ottaa yhteyttä, en vastaa mitään. Toisaalta olen vakaasti sitä mieltä, että jos miestä kiinnostaa, hän ei siihen lopeta mutta samalla toinen puoli pelkää, että koko juttu loppuu siihen. Mutta eikös se sitten ole ihan sama, jos loppuu. Tsempatkaa ihastunutta naista hädässä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
2/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän olette olleet tekemisissä? Älä pelaa mitään pelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Todella harvoin otan yhteyttä, vaikka kiinnostaisi

Vierailija
4/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään. Syitä en halua täällä avata sen enempää. En ole pelannut, mutta nyt taidan haluta testata mitä tapahtuu jos itse annan välillä miehelle kylmää kyytiä. Ap

Vierailija
5/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
6/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ottaa, joskus ei. Riippuu miehestä. Mutta en usko, että tuolla kylmällä kyydillä voitat mitään. Meistä kukaan ei tunne tuota miestä joten mahdotonta sanoa. Osa on ujojakin ja epävarmoja. Osa sitten pyörittää montaa naista.

Sano suoraan miehelle, miltä sinusta tuntuu. Hän sitten vastaa mitä vastaa. Onnea matkaan.

Vierailija
7/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa viestittely kokonaan ja unohtaa tämä tyyppi. Etsi joku, joka on oikeasti sinusta kiinnostunut. Ei tarvitse anonyymillä palstalla asiaa vatvoa.

Vierailija
8/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde vaatii edetekseen vastavuoroisuutta. Onko sitä vai eikö sitä ole? Sinä uskot pelien pelailuun, enkä usko sen toimivan. Moni mieskin on ihastuttuaan ujo ja passiivinen pelätessään jäätyvänsä täysin tosipaikassa. Naiset ovat tottuneet miesten aloitteellisuuteen ja tulkitsevat passiivisuuden automaattisesti kiinnostuksen puutteeksi. Tai sitten ujous vain on paha turn-off.

Vierailija
9/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään. Syitä en halua täällä avata sen enempää. En ole pelannut, mutta nyt taidan haluta testata mitä tapahtuu jos itse annan välillä miehelle kylmää kyytiä. Ap

Näin miehenä voin sanoa, että jos noin tekisit minulle niin se olisi hei hei. Miehet saa pakkeja 99% ajasta muutenkin, joten tuo on merkki siitä miehelle ettei sua kiinnosta. 

Vierailija
10/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää ottaa yhteyttä pikku prinsessaan. Ei prinsessan itse pidä vaivautua. Oikein hyvä, jos jätät vastaamatta. Mies tietää siitä sitten, että olet ihastunut. Eiku...

Vierailija
11/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa viestittely kokonaan ja unohtaa tämä tyyppi. Etsi joku, joka on oikeasti sinusta kiinnostunut. Ei tarvitse anonyymillä palstalla asiaa vatvoa.

Sitä tässä yritänkin, että jospa lopetan vaan viestittelyn kuin seinään, kiinnostunut mies varmaan seuraa kuitenkin perässä ja jos ei, niin sittenhän sen oli tarkoituskin mennä niin. Ap

Vierailija
12/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa, että jos noin tekisit minulle niin se olisi hei hei. Miehet saa pakkeja 99% ajasta muutenkin, joten tuo on merkki siitä miehelle ettei sua kiinnosta. 

Tunnemme pitkältä ajalta ja erittäin hyvin, mies tietää lisäksi tunteeni ja minä tiedän hänen. Joten voisi sanoa, että vastaamatta jättäminen ei ole mulle tyypillistä ollenkaan ja mies tietää kyllä ettei se ole osoitus mistään pakeista. Ap

Vierailija
13/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ottaa, joskus ei. Riippuu miehestä. Mutta en usko, että tuolla kylmällä kyydillä voitat mitään. Meistä kukaan ei tunne tuota miestä joten mahdotonta sanoa. Osa on ujojakin ja epävarmoja. Osa sitten pyörittää montaa naista.

Sano suoraan miehelle, miltä sinusta tuntuu. Hän sitten vastaa mitä vastaa. Onnea matkaan.

Minulla oli tässä pari kuukautta sitten vähän sama tilanne. Välillä ihastukseni viestitteli ja soitteli innokkaasti useamman kerran viikossa. Välillä oli pari viikkoa hiljaiseloa. Jos itse lähetin hälle viestiä, niin vastaukset olivat lyhyitä ja keskustelut jäivät lyhyiksi.

Sitten kävikin ilmi, että olin yksi hänen monista naisistaan, joita hän lämmitteli. Sitten sain tarpeekseni ja sanoin hänelle mielipiteeni hänestä ja koko "suhteestamme". Siihen loppui se suhde. Hän ei ollut kiinnostunut minusta oikeesti. Jatkakoon nyt rauhassa niiden muistaen naisten kanssa samaa peliä. Silloin kun hän innokkaasti oli minuun aina yhteydessä, niin sieltä tuli kyllä sellaista liirumlaarumia. Toivottavasti ne toiset tajuavat jossain vaiheessa, että ei hän tarkoita sitä mitä sanoo. Kunhan yrittää päästä sänkyyn.

Vierailija
14/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

On sitten joitakin että odottavat naisen ottavan yhteyttä mutta ne sitten odottaa naisen tekevän kaiken muunkin.

Mä en odottelis enkä alkais pelailemaan mitään pelejä vaan antaisin olla. Mies ei ole riittävän kiinnostunut. Niitäkin miehiä on jotka osaavat ilmaista kiinnostuksensa ja näyttää tunteensa.

Vierailija
15/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis varattu? Jätä se, tuhlaat vain aikaa ja myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
16/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan puhunut asiasta hänen kanssaan? 

Itselläni vähän samanlainen tilanne ollut jo jonkin aikaa. Mutta mies itse otti asian joskus puheeksi ja kertoi, että ei halua sitoutua kovin hätiköidysti, koska hänen elämänsä on hieman hektistä eikä tiedä, mitä tulevaisuudessa haluaa. Juu, tiedän, että monen mielestä kuulostaa pahalta pelimieheltä ja saattaa toki ollakin, mutta on oikeastaan tosi ujo ja hieman kokemattoman oloinen. Mutta minulla ei ole mitään syytä epäillä hänen valehtelevan, kun olen itse ihan täsmälleen samanlainen. Välillä en ehdi vastata hänen viesteihinsä juuri mitään, mutta toisaalta ilahdun ihan joka kerta kun saan häneltä viestin. En myöskään halua tapailla kovin tiiviisti, koska omassa elämässä on paljon tekeillä. Näin ollen tuntuu, että olemme aika samoilla taajuuksilla. Mutta silti tuntuu, että onkohan tässä mitään järkeä ja näkeekö hän asian ollenkaan samalla tavalla kuin minä. 

Vierailija
17/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, ikinä ei kannata pelata ihmissuhdepelejä. Et voita mitään sillä ettet vastaa miehelle.

Vain jossain halvoissa rakkausromaaneissa mies äkkiä innostuu tylyttämisestä ja tajuaa rakastavansa. Oikeasti mies vain tajuaa, että nainen on ikävä ihminen.

Vierailija
18/25 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan vastauksista päätellen hän on jo päätöksensä tehnyt, joten keskustelu asiasta on turhaa.

Vierailija
19/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaileeko joku teistä 50v miestä Helsingistä

Vierailija
20/25 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tässä yritänkin, että jospa lopetan vaan viestittelyn kuin seinään, kiinnostunut mies varmaan seuraa kuitenkin perässä ja jos ei, niin sittenhän sen oli tarkoituskin mennä niin. Ap

Kiinnostunut mies viestittelee. Usean päivän tai viikon tauko voi kertoa että muita kiikarissa.

Mutta vaikka olisin kuinka kiinnostunut siirryn seuraavaan jos en saa vastakaikua en jää kenenkään perään ruikuttamaan.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi