Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus minua kohtaan tuhoaa itsetuntoni

Vierailija
17.02.2018 |

Onko pettäminen ainoa ratkaisu niin saisin todisteen siitä että kelpaan jollekin seksuaaliseen kanssakäymiseen enkä ole täysin vastenmielinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun jätä miehesi ja etsi parempi tilalle.

Vierailija
2/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa perheen (lasten) takia en halua erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne lapset sit onnellisia jos äiti on onneton ja vailla itsetuntoa? Opeta siinä sitten lapsille tervettä oman kehon hyväksymistä...

Vierailija
4/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen johtaa miltei aina eroon, ja todennäköisesti myös henkisiin ongelmiin.

Jos kuvioissa siis on lapsia, voit joko:

A) Pettää ja aloittaa todella inhottavan eroprosessin, joka heijastuu myös huoltajuuteen. Lisäksi olet omasta ja tuttaviesi näkökulmasta aina se ihminen, joka kävi vieraissa ja tuhosi liittonsa.

B) Erota siististi ja aloittaa uuden, itseäsi miellyttävän elämän.

C) Nostaa kissan pöydälle ja keskustella puolisosi kanssa asiasta, vaikka pariterapiassa. Jos ei ole valmis keskustelemaan, käytä ultimatumina vaihtoehto B:tä. Älä koskaan uhkaa vaihtoehto A:lla, koska se tappaa luottamuksen.

Vierailija
5/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen johtaa miltei aina eroon, ja todennäköisesti myös henkisiin ongelmiin.

Jos kuvioissa siis on lapsia, voit joko:

A) Pettää ja aloittaa todella inhottavan eroprosessin, joka heijastuu myös huoltajuuteen. Lisäksi olet omasta ja tuttaviesi näkökulmasta aina se ihminen, joka kävi vieraissa ja tuhosi liittonsa.

B) Erota siististi ja aloittaa uuden, itseäsi miellyttävän elämän.

C) Nostaa kissan pöydälle ja keskustella puolisosi kanssa asiasta, vaikka pariterapiassa. Jos ei ole valmis keskustelemaan, käytä ultimatumina vaihtoehto B:tä. Älä koskaan uhkaa vaihtoehto A:lla, koska se tappaa luottamuksen.

Asiasta on keskusteltu miljoona kertaa. Mies ei terapiaan lähde eikä koko asia ole ongelma hänelle, hänen mielestään tilanne on pitkässä suhteessa täysin normaali näin. Ap

Vierailija
6/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sitten toimisit vihkivalasi mukaisesti perheen takia?

Vierailija
7/8 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sitten toimisit vihkivalasi mukaisesti perheen takia?

Niin, en ihan tullut silloin ajatelleeksi että otan riskin oman elämäni pilaantumisesta lopullisesti.

Vierailija
8/8 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua ap täysin. Mulla on ihan sama tilanne. Tää ottaa kokoajan vaan enemmän ja enemmän mun hermoille. Aluksi mietin pitkään, että musaa on se ja se vika ja siksi... Nykyään olen vaan tosi vihainen. Mietin, että vittu mikä kusipää! Kuka kuvittelee oikein olevansa!? Meillä on tästä myös puhuttu sata kertaa. Ihan samoin tuloksin. Mä kyllä luulen, että mun miehellä on jotain säätöä jonkun kanssa. Siksi olen itsekin alkanut miettiä sitä vaihtoehtoa. Hän on lapsille hyvä isä ja arki sujuu. Harmi, että tämä pilaa kaiken. Ei kai tässä paljon vaihtoehtoja ole kuin etsiä joku muu, jonka kanssa sujuu seksi ja läheisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi