Mies jätti ja lähti toisen..
Meillä on kolme pientä lasta. Molemmat olemme 36 v. Mies ilmoitti eilen, että jättää meidät melkein 15 v nuoremman naisen takia. Tämä nainen on kuulema unelmiensa täyttymys eikä muka ole koskaan ollut edes minuun kuulema niin rakastunut. Kysyin mieheltä, että " mitäs sitten, kun tämä nainen vanhenee" vaihdatko nuorempaan"? Mies vastasi " En, pääasia, että nainen on reilusti minua aina nuorempi". Olen surullinen, vihainen ja katkera. Jäin yksin kolmen pienen lapsen kanssa huonolla palkalla. Jouduin lopettamaan harrastuksen, jotta pystyn kustantamaan lapseni ruuat, vaatteet ym. Olen ihan rikki. Kaiken lisäksi tämä kyseinen nainen on raskaanakin. Mies väitti , ettei halua minun kanssani enää lapsi,mutta nyt kuitenkin hankki hänen kanssaan. Kaiken kukkuraksi mies oli antanut naisella lahjan, jota minä en koskaan saanut, edes häälahjaksi. En tiedä, miten jaksan..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sille rakastumiselleen voi? Vai pitäisikö miehen kärvistellä sinun kanssasi ja unohtaa omat halunsa? Oletko kuullut, että ensimmäisenä ajatellaan omaa hyvinvointia jotta voi tehdä muutkin onnellisiksi?
Ei toiseen niin vain rakastuta, itse siinä ruokkii vääriä ajatuksia ja tunteita.
Tuollaisessa tilanteessa normaali ihminen pysyy kaukana kaikesta, mikä johtaisi väärään suuntaan. Tuollaiset "rakastujat" ovat itsehillintään, eivät kykenemättömiä, vssn nimenomaan haluttomia, itsekkäitä pettureita, oikea rakkaus on aivan muuta.
"Porvooseen, Porvooseen, Porvooseen....
Porvooooooooseeeeen!"
IKIS_ALERT!
Ap valehtelee, hänellä ei ole lapsia.
Sano että annat lapset pois jos ei ota.