Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti ja lähti toisen..

Vierailija
17.02.2018 |

Meillä on kolme pientä lasta. Molemmat olemme 36 v. Mies ilmoitti eilen, että jättää meidät melkein 15 v nuoremman naisen takia. Tämä nainen on kuulema unelmiensa täyttymys eikä muka ole koskaan ollut edes minuun kuulema niin rakastunut. Kysyin mieheltä, että " mitäs sitten, kun tämä nainen vanhenee" vaihdatko nuorempaan"? Mies vastasi " En, pääasia, että nainen on reilusti minua aina nuorempi". Olen surullinen, vihainen ja katkera. Jäin yksin kolmen pienen lapsen kanssa huonolla palkalla. Jouduin lopettamaan harrastuksen, jotta pystyn kustantamaan lapseni ruuat, vaatteet ym. Olen ihan rikki. Kaiken lisäksi tämä kyseinen nainen on raskaanakin. Mies väitti , ettei halua minun kanssani enää lapsi,mutta nyt kuitenkin hankki hänen kanssaan. Kaiken kukkuraksi mies oli antanut naisella lahjan, jota minä en koskaan saanut, edes häälahjaksi. En tiedä, miten jaksan..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli liian paksua. 

Vierailija
2/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itket lompakon menetystä

Vierailija
4/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle rankkaan tilanteeseen.

Vierailija
5/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille rakastumiselleen voi? Vai pitäisikö miehen kärvistellä sinun kanssasi ja unohtaa omat halunsa? Oletko kuullut, että ensimmäisenä ajatellaan omaa hyvinvointia jotta voi tehdä muutkin onnellisiksi?

Vierailija
6/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko lihota muodottomaksi ja nalkuttaa?

Vierailija
7/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatumputtajat osoittaa aloituksesta kohdan , jossa ap rakastaa materian, rahan ja lahjojen sijasta miestään?

Vierailija
8/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat että sulle kävi ihan hyvin.

Vierailija
9/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä täydellisesti

Vierailija
10/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatumputtajat osoittaa aloituksesta kohdan , jossa ap rakastaa materian, rahan ja lahjojen sijasta miestään?

Totta. Aloittaja suree vain tulotason laskua.

Ei ihme että mies lähti.

Vierailija
11/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille rakastumiselleen voi? Vai pitäisikö miehen kärvistellä sinun kanssasi ja unohtaa omat halunsa? Oletko kuullut, että ensimmäisenä ajatellaan omaa hyvinvointia jotta voi tehdä muutkin onnellisiksi?

Täyspäinen aikuinen ajattelee aina ensimmäisenä lastensa hyvinvointia.

Vierailija
12/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein tuo mies, mutta en lähtenyt. Miksi? Lasten vuoksi. He ovat tärkeimmät. Jos eroan, eroan siksi, että se on lapsille parempo vaihtoehto kuin olla yhdessä. Tämäkin mahdollisuus on aivan realistinen. Sattuu niin helvetin paljon, mutta en lapsilleni voi sitä tehdä. Löydänkö vielä puolisoni uudestaan? En tiedä.

Vierailija
13/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lapsoset miehen mukaan, sanot, että otat heidät joka toinen viikonloppu luoksesi, muutoin mies hoitakoon. Kiva kun lapsoset pääsevät kotiin, jossa rakkautta riittää.

Vierailija
14/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat ukolle. Pienituloisena et joudu paljoa elateita maksamaan.

Lapset pääsevät aina luonasi käymään.

Saat itsesi kuntoon ja pystyt harrastamaan.

Olkaa naiset rohkeita, rakkaus lapsiin ei vaadi että ne asuu äidin luona!

Isä on myös hyvä vanhempi.

Vierailija
15/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken soittaa miehelle, että olisi ottanut lapset hoitoon, mutta kuulema se ei sopinut, koska heillä oli menoa viikonlopuksi. Tämä kyseinen nainen sanoi minulle suoraa, että mies oli sanonut, että ei ole rakastanut minua koskaan. Olen todella vihainen :( minulta vietiin mies!

Vierailija
16/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota mies ottamaan lapset.

Vierailija
17/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse lapsesi! Mies ei tahdo olla kanssasi ja joudut hyväksymään asian. Sinulla on myös ikää jo jonkin verran, joten on luonnollista, että mies tahtoo nuoremman.

Vierailija
18/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakota mies ottamaan lapset.

Ei hän ota lapsia.

AP.

Vierailija
19/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis ilmoitti eilen asiasta ja nyt olet jo joutunut lopettamaan harrastukset ja mies ei ota lapsia hoitoon?

Vierailija
20/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis ilmoitti eilen asiasta ja nyt olet jo joutunut lopettamaan harrastukset ja mies ei ota lapsia hoitoon?

(Juuri tuo saa tämän kuulostamaan provolta.) Aidossa tilanteessa lapset puoleksi isänsä hoitoon, niin, että tosiaan itse hoitaa. Ei kai kunnon miehenä itseään pitävä isä lapsistaan eroon halua, eihän?

Hemmetin noloa, että joku monen vuoden jälkeen sanoo, että ei ole koskaan rakastanut. Jos ei ole koskaan tosiaan rakastanut, ei sellaista olisi saanut aiemmin väittääkään, eikä varsinkaan nyt erotilanteessa loukata noin verisesti.