Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Boohoo

Vierailija
17.02.2018 |

Onko teillä jotain kokemuksia boohoosta.
Vastaako koot miten? Miten postitus? Posti vai joku muu kuljetusfirma? Tuleeko kotiin suoraan vai noutopisteeseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pienempiä kuin Suomen koot. Tulee suoraan kotiovelle.

Vierailija
2/14 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee postin noutopisteeseen

Vierailija
4/14 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa tätä keskustelua. Onko kukaan nyt ihan lähiaikoina tilannut jotain Boohoosta Suomeen? Mitä kuriiripalvelua Boohoo käytti tällöin toimituksessa? Itse tilasin viime viikolla muutaman vaatteen Boohoosta ja ilmeisesti kuriiripalveluna toimii nyt Aramex, josta olen lukenut erittäin huonoja arvioita. Nyt pelkäänkin, etten tule edes saamaan pakettiani, sillä se ei ole liikkunut perjantain jälkeen mihinkään. Kokemuksia?

Vierailija
5/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös boohoosta tilaamani paketti on seissyt operations facilityssä Suomessa 27. 3. alkaen eikä mitään ilmoitusta ole tullut paketista eikä ole mihinkään sieltä liikkunut. Alle kilon painoinen paketti vaatteita.. Mistähän sitä lähtisi kyselemään... :(

Vierailija
6/14 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan sama juttu mulla, 17.3. tilattu, eikä mitään tapahtunut. Laitoin reilu viikko sitten viestiä asiakaspalveluun, josta tehtiin jo rahanpalautuskin. Tein sitten uuden tilauksen kun alennuskoodi oli vielä voimassa ja ehdottomasti tarvitsin kyseisen tuotteen. No nyt näyttäisi siltä, että ensimmäinen paketti on kuukauden odottelun jälkeen saapunut Suomeen, jälkimmäiselle sen sijaan ei ole tapahtunut mitään. Saa nyt nähdä, saanko yhden, kaksi vai en yhtään pakettia...

Vierailija
7/14 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia myös itselläni. Tilasin mekon 28.5. ja 31.5. se saapui Lontooseen. Sen jälkeen koko paketista ei kuulunut mitään, vaikka arvioitu toimitusaika oli 5.6. Laitoin lopulta asiakaspalveluun viestiä, mistä vastattiin paketin jääneen tulliin ja kehotettiin odottamaan vielä viisi työpäivää. Aramexin sivut näyttivät koko ajan paketin olevan Lontoossa, mutta tänään sain tekstiviestin, että paketti on saapunut. Kävin sen noutamassa ja sillä välin Boohoolta oli tullut sähköpostia, että saan rahani takaisin. Ilmeisesti he eivät tiedä itsekään, missä paketit milloinkin kulkevat eikä Aramexin sivuihin todellakaan ole luottaminen. Kaiken lisäksi tilaamani mekko haisee niin vahvasti homeelle, että tuskin millään pesulla tai tuulettamisella hajua saa lähtemään. Toista kertaa en ala kyllä Boohoolta tilaamaan.

Vierailija
8/14 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia, en enää tilaa. Kuljetuksesta ja saapumisesta myös tosi huonoja kokemuksia.

Vierailija
9/14 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmeellisiä kokemuksia. Olen itse tilannut useasti, varmaan lähemmäs kymmenisen kertaa ja aina olen paketit saanut. Lähipostin pisteelle ovat tulleet. Tosin varmaan vuosi sitten tilasin viimeksi, että ehkä heillä hetkellisesti jotain vaikeuksia toimituksessa.

Vierailija
10/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut noin 5 kertaa BOOHOO:sta, koska pidän tuotteista. Itse asiakaspalvelun ja toimituksen suhteen on kuitenkin tökkinyt aiemminkin todella pahasti. Toimitus on pahimmillaan ollut viikkoja myöhässä, eivätkä tilatut tuotteet ole saapuneet kaupan lupaamassa ajassa. Juuri toimitus on ollut se suurin ongelma koko tilaushistorian aikana, viimeisen 4 vuoden aikana.

Viimeisin ja inhottavin kokemukseni BOOHOOSTA tässä kuussa oli se, kun tilasin tuotteet, joiden toimitusajaksi luvattiin 6 työpäivää standardikuljetuksella. Koska pakettia ei milloinkaan alkanut kuulua, eikä asiakaspalvelusta oltu minuun yhteydessä, päätin itse ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja tiedustella missä tilaukseni menee, sillä olin huolissani sen saapumisesta ajallaan. Sähköpostiin tullut lähetyksen seurantatunnus ilmoitti päivästä toiseen, ettei tilaus ollut liikkunut minnekään, vaikka olin saanut viestin siitä, että tilaus on lähtenyt tulemaan minulle. Kun olin laittanut tämän tiedusteluviestin, jossa siis _ainoastaan_ tiedustelin, missä kohtaa tilaukseni on matkalla, sain seuraavana päivänä viestin, jossa ilmoitettiin, että tilaukseni oli _peruttu_ ja maksu jonka olin tilauksesta maksanut etukäteen, maksetaan tililleni. En ollut missään kohtaan ilmaissut haluani peruuttaa tilausta, vain tiedustella missä tilaus on menossa. Tätä ei pahoiteltu eikä selitetty asiakaspavelusta millään tavalla, vaan kehotettiin tekemään uusi tilaus, mikäli edelleen haluaisin samat tuotteet. Olen melko tarkka ehtojen lukija, eikä tällaista yksipuolista myyjän tilauksen peruutusoikeutta omassa tilanteessani ollut. Tämän johdosta olen erityisen pettynyt BOOHOO:n toimintaan, vaikka tuotteet kivoja ja edullisia ovatkin. 

En voi suositella BOOHOO:ta.

Vierailija
11/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne nyt. Tilauksen piti saapua 15.päivä kesäkuuta, ja paketti näyttää että ei ole liikahtanutkaan Lontoosta. Laitoin eilen päivällä viestiä asiasta, mutta mitään ei olla vielä vastattu.. toivottavasti edes palauttavat rahani, harmittaa kun odotin niin innolla noita kuteita :(

Vierailija
12/14 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jees. Hyviä takkeja hyvään hintaan, yleensä paljon aletuotteita. Tilasin 5takkia ja kaikki erinomaisia.

Vierailija
13/14 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nyt tänä vuonna tilannut Boohoosta. Katoin sieltä juhlamekkoja, ja oli todella halpoja ja hyvännäköisiä. Kannattaako ostaa?

Vierailija
14/14 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta tilasin 12 heinäkuuta vaatteita ja tänä yönä paketti on mennyt amsterdamiin. En tiedä kannattaako tilata jos ei ehdikkään tulla ennen juhlia. Laadusta ei ole tietoa.