Voinko jättää verenpainelääkkeet pois?
Paineet nyt 122/70 lääkkeen kanssa, lääkärin mielestä kuitenkin pitää vielä napostella. Melko alhaiset on mielestäni, kun aiheuttajasta on nyt päästy vihdoin eroon.
Kommentit (20)
Tuollaiset on oikeasti hyvät paineet. Luota lääkäriisi. Verenpaine on kumminkin vakavasti otettava asia vaikkei se tunnu.
Yleinen virhe on ruveta itse korjailemaan lääkitystä, kun se kerrankin on saatu kuntoon.
Älä nyt perkele mene itte sössimään..
Omapahan on elämäsi. Tosin on todettava, että lääkärit tykkää määrätä niitä pillereitä ihan ennaltaehkäisevistä syistä.
Tarkoitin että kun erosin rasittavasta ukosta, elämä on nyt hyvää ja stressitöntä. Paineet on nyt hyvät ja en mielestäni enää tarvitse lääkitystä. Lääkäri oli eri mieltä asiasta.
Verenpainelääke on laastari ja alla voi muhia mätivä haava. Korjaisin syyn enkä oiretta.
Niin, ne ovat lääkkeen kanssa tuollaiset lukemat. Eivät todellakaan yhtään liian alhaiset, vaan normaalit. Ilman lääkitystä paineet olisivat huomattavasti korkeammat-> tarve lääkitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Verenpainelääke on laastari ja alla voi muhia mätivä haava. Korjaisin syyn enkä oiretta.
Benecol vai mitä suosittelisit syntyperäiselle karjalaiselle?
Korkea verenpaine johtuu infektiosta elimistössä, joka täytyy hoitaa pois esim. antibiooteilla. Verenpainelääkkeet eivät poista syytä, eli infektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä karjalaisista mitään. Tavalliselle ihmiselle suosittelisin siirtymistä luonnolliseen suolaan (ei turvota) ja vaikka berberiini ja pyknogenoli sekä jos on tulehdusta, sen hoitaminen ruokavaliolla ja vitamiinilisillä. Sivuvaikutuksena saa paremman ulkonäön.
Ukko35 kirjoitti:
Yleinen virhe on ruveta itse korjailemaan lääkitystä, kun se kerrankin on saatu kuntoon.
Älä nyt perkele mene itte sössimään..
Olen samaa mieltä. Mittasin juuri omat paineeni ja tulos oli 117/70. Ei tulisi mieleenkään jättää pois verenpainelääkkeitä kun kerrankin paineet ovat kunnossa. Korkea verenpaine kuormittaa koko kroppaa ja sitä ei huomaa muuten kuin mittaamalla. Mitä järkeä on edes altistaa itseään aivoinfarktille tai aneurysman puhkeamiselle?
Minulta löydettiin sattumalta montakin aneyrysmaa aivoista muttei niitä voi klipsata koska ne ovat tärkeiden hermojen lähellä. Ainoa hoito on pitää verenpaine aisoissa.
voiko ja voiko....kaikkea voi tehdä , ellei ole laissa kiellettyä
Vierailija kirjoitti:
Korkea verenpaine johtuu infektiosta elimistössä, joka täytyy hoitaa pois esim. antibiooteilla. Verenpainelääkkeet eivät poista syytä, eli infektiota.
Tarkoitatko hiljaista tulehdusta? Sitä hoidetaan laihduttamalla terveellisesti. Siten, että kehon lihasmassa säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä karjalaisista mitään. Tavalliselle ihmiselle suosittelisin siirtymistä luonnolliseen suolaan (ei turvota) ja vaikka berberiini ja pyknogenoli sekä jos on tulehdusta, sen hoitaminen ruokavaliolla ja vitamiinilisillä. Sivuvaikutuksena saa paremman ulkonäön.
Kerro sama suomeksi. Mitkä vitamiinit? Ihan voisi asiallisesti kertoa kaikki faktat eikä mystisesti tiputella epämääräisiä vihjeitä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko hiljaista tulehdusta? Sitä hoidetaan laihduttamalla terveellisesti. Siten, että kehon lihasmassa säilyy.
Laihduttamiseen antibiootit? Mielenkiintoista. Miksi lääkärit sitten pihtaavat näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sama suomeksi. Mitkä vitamiinit? Ihan voisi asiallisesti kertoa kaikki faktat eikä mystisesti tiputella epämääräisiä vihjeitä. Kiitos.
Minulla ei ole alan koulutusta, joten en viitsi puoskaroida tässä ketään. Tiedän kahden ystäväni päässeen lääkkeistä eroon lisäravinteilla ja ruokavalioviilauksin. Itsekin olen parantunut omista terveysongelmistani lisäravintein ja ruokavaliomuutoksin, mutta verenpaine ei ollut ongelma vaan luonnoton väsymys.
Tietoa saa netistä kaivamalla, luontaistuotekaupasta ja ostamalla konsultaatiota. Itse käytin noita kaikkia. Kävin myös elävän veren analyysissä, missä näkee itse, mitä omille verisoluille ja plasmalle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoa saa netistä kaivamalla, luontaistuotekaupasta ja ostamalla konsultaatiota. Itse käytin noita kaikkia. Kävin myös elävän veren analyysissä, missä näkee itse, mitä omille verisoluille ja plasmalle kuuluu.
Netistä löytyy todella paljon ihan täyttä potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy todella paljon ihan täyttä potaskaa.
Samaa mieltä. En nykyään katso mitään netistä vaan porhallan suoraan lääkäriin ja oletan, että doc on ajan tasalla. Netistä ei tule kuin luulosairaaksi.
Toki. Netistä löytyy kaikkea. Löytyy tietoa ja löytyy puppua. Kun olin 5 vuoden aikana käynyt tuloksetta 7 eri lääkärillä, alkoi netinkin ohjeet kelvata. Ja kas, löysin viimein avun. Harmitti vaan, että olin lukenut niitä ensimmäisen kerran jo 2011, mutta eivät kelvanneet vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamiseen antibiootit? Mielenkiintoista. Miksi lääkärit sitten pihtaavat näitä?
Hiljaisesta tulehduksesta paranee laihduttamalla ja siihen ei tarvita antibiootteja. En tiedä sotketko asioita tahallasi vaiko tietämättömyyttäsi.
Omatpa on paineesi. Jostakin syystä nuoret lääkärit tuputtavat verenpaine- ja kolesterolilääkkeitä samoilla arvoilla ja samassa työhuoneessa, jossa eläkeikää lähenevät eivät edes mainitse asiasta.
Ilmoita lääkärille, että nyt sinä lopetat lääkkeen syönnin ja katsotaan sitten, miten käy.