Itsekäs mies?
Seurustelua puoli vuotta takana ja mies käyttäytyy todella kusipäisesti nykyään. Hän tekee ohareita, eikä pahoittele niitä. Tavataan vain silloin kun hänelle sopii, hän jaksaa jne. Kaikki muu hänen elämässä menee minun edelle. Hän käyttäytyy usein kylmästi, ei pyydä koskaan mitään anteeksi, vaan suuttuu jos minä suutun. Puhuu minulle epäkunnioittavasti. Pilkkaa ja vitsailee kustannuksellani. En jaksa enää tätä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Lähde meneen. Onko olemassa muita kuin k-päitä miehiä?
Ei ole vielä tullut vastaan. Ap
Sillä on jo uusi nainen kiikarissa. Näillä kusipäisillä miehillä on paljon vientiä.
Luulee saaneensa sut loukkuun ja paljasti todelliset karvansa? No parempi nyt kuin myöhemmin. Yhdessä ketjussa tuollainen oli paljastunut vasta häiden jälkeen.
Mikä on syysi seurustella tuon miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syysi seurustella tuon miehen kanssa?
Epäilisin hyvää ja kiihkeää seksiä, joka koukuttaa.
-ohis
En todellakaan tiedä miksi olen tämän miehen kanssa. Alussa hän oli aivan erilainen. Ap
Kyllähän sinulla nyt on omaa järkeäkin ja huomaat,että tuo käytös ei ole oikein.Vaikuttaa,että mies ei ole lainkaan vakavissaan kanssasi.Ei kukaan joka toisesta välittää ja rakastaa halua kohdella sitä ihmistä huonosti ja kyllä pitäisi tapaamisestaan kiinni jos sinua hänellä olisi todella mielenkiintoa nähdä.Tuollaisilla valitettavasti on jo uusi kohde(nainen)kiikarissa silloin,kun huomaat,ettet herätä enään mielenkiintoa hänessä.Oharit varmaan johtuu siitä,että on sopinut toisen naisen kanssa tapaamisia.Ajattele nyt järkevästi ja katso suoraan vaan miehen käytöstä ja sen mukaan teet ratkaisusi ja älä usko puheita,tuollaiset ovat ovelia valehtelemaan.
Lähde meneen. Onko olemassa muita kuin k-päitä miehiä?