Kysy kahden miehen välisestä seksistä!
Joo rohkaistuin kun joku kysyi kahden naisen välisestä seksistä. Olen itse suhteessa oleva mies.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpiko tulee yleensä ensin? Esim. hoiteleeko kumppanisi ensin sinut ja sitten itsensä vai?
Minä tulen ensin. Sitten suulla vien kumppani orgasmiin.
nieletkö?
Saatko koskaan orgasmin yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempiasentosi?
Lähetyssaarnaja. ;) Top saa eniten takaapäin. Mutta minä tykkään lähetyssaarjana asennosta.
Miksi tykkäät?
Meinaan, että osuuko se jotenkin paremmin sun g-pisteeseen siinä asennossa vai tykkäätkö kenties pitää katsekontaktia, vai jokin muu syy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihteletteko osia tasapuolisesti? Siis kumpi antaa ja kumpi ottaa
Emme vaihtele. Minä olen alla.
T: AP
Eikö tuo ole epäreilua? Etkö sinä halua yhtyä kumppanisi peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, että mikä sinua erityisesti kiihottaa toisessa miehessä?
Sen kun osaisi sanoa. Mutta olemus, tuoksu ja kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäreilua en halua yhtyä hänen peppuun.
Hassua miten täällä on paljon vastauksia. Mutta muutama vain minun. :D
T: Se alkuperäinen aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäreilua en halua yhtyä hänen peppuun.
Miksi et halua? Etkö pidä sitä nautinnollisena?
Itse olen aina ajatellut homomiehistä että se kuka penetroi vaihtuu 50/50
Kuinka usein annat kumppanisi yhtyä peppuusi?
Moni kysyjä on kovin peppukeskeinen. En tiedä onko heteroiden jotenkin vaikea kuvitella seksiä ilman yhdyntää, mutta meitä on paljon sellaisiakin homoja, jotka ei tykkää peppujutuista yhtään. Mulle riittää hyvin suuseksi ja käsillä hyväily.
Homo 36v.
Vierailija kirjoitti:
Moni kysyjä on kovin peppukeskeinen. En tiedä onko heteroiden jotenkin vaikea kuvitella seksiä ilman yhdyntää, mutta meitä on paljon sellaisiakin homoja, jotka ei tykkää peppujutuista yhtään. Mulle riittää hyvin suuseksi ja käsillä hyväily.
Homo 36v.
Olen bi ja monen vuoden jälkeen rohkaistuin ja tapailin muutamaa homoa ja yllätykseksi huomasin, että vain yksi heistä oli kiinnostunut peppujutuista. Hyvä, että sanoit tämän tässä, monikaan ei varmaan tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Homo 36v.
Niinpä. Aina ajatellaan miten pitäisi penetroida.
Mitä järkeä tehdä näitä kysy minulta -juttuja, kun AP ei kuitenkaan vastaa kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tehdä näitä kysy minulta -juttuja, kun AP ei kuitenkaan vastaa kysymyksiin.
? Täällähän näköjään useampi AP vastailemassa kysymyksiin. Vaikka minä aloitin ketjun! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein annat kumppanisi yhtyä peppuusi?
En ole laittanut kiintiötä tai laskenut. Joskus menee pitkiä aikoja ilman ja joskus voimme esim. lomalla olla yhdynnässä parikin kertaa vuorokauden aikana.
Laskeeko heterot montako kertaa he saavat yhtyä toisiin? Ei.
Täyshomot ehkä hempeilevätkin, mutta minä bi-miehenä haluan vain kuuysiä tai panna peppuun etc, ei mitään suuteluja tai halailuja.
Vierailija kirjoitti:
Täyshomot ehkä hempeilevätkin, mutta minä bi-miehenä haluan vain kuuysiä tai panna peppuun etc, ei mitään suuteluja tai halailuja.
On olemassa erittäin paljon naimisissa naisen kanssa olevia miehiä jotka hakevat homoseuraa motiivina panna toista peppuun ja antaa toisen ottaa suihin.
He ns. heteromiehet eivät saa naisiltaan näitä ns. palveluksia vaan hakevat miehiltä niitä. Kysyttyessä heiltä " Oletko bi tai homokseksuaali? " vastaus on.... " HETERO olen... ööhh tai ehkä hieman bi... "
:D
Niinpä. Tuskin kukaan nyt sentään ihan oikeasti, vapaaehtoisesti alkaa homoksi ja miehen kanssa vehtaamaan. Hyi! Lähinnä juuri siksi, kun naista ei saa, niin joutuu tyytymään mieheen
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tuskin kukaan nyt sentään ihan oikeasti, vapaaehtoisesti alkaa homoksi ja miehen kanssa vehtaamaan. Hyi! Lähinnä juuri siksi, kun naista ei saa, niin joutuu tyytymään mieheen
Oi voi. Sääliksi sinua käy kun et naista saa ja mieheen joudut tyytymään. Oletko ajattellut onko sinussa jokin vika? Esim. luonteessa? Koska ei se henkisesti ole tervettä jos tyrkytät itseäsi ukkomiehille saadaksesi edes jotain seksuaalista kontaktia.
Miksi tykkäät?