Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sitten yhtään kaipaa seksiä tai parisuhdetta

Vierailija
16.02.2018 |

Olen eronnut pari vuotta sitten 17 yhteisen vuoden jälkeen miehestä, jonka kanssa menin yhteen 18-vuotiaana. Meillä on kaksi lasta. Suhde oli ihan mahdoton, mies täysin mahdoton, olin ihan hullu kun noin kauan jaksoin ja vielä kaksi lastakin hankin. Lapsia en kadu kuitenkaan.

Nyt multa kysytään, onko uutta miestä. Ei todellakaan, ei tulisi mieleenkään. En yhtään kaipaa, ja tuntuu, etten tule koskaan hankkiutumaan suhteeseen enää. Ei vaan kiinnosta. Onko ketään muita, jotka ajattelee eron jälkeen näin? Olen "vasta" 36.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta

Vierailija
2/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ja olen suunnilleen ikätoveri. Tekee mieli erota mahdottomasta miehestä ja epäilen, että noinkohan enää parisuhde kiinnostaisi. Seksiä tosin haluaisin, sitä ei ole tässä "parisuhteessa" näkynyt vuosiin.

Vierailija
4/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaatko kuitenkin elatusmaksuja?

Vierailija
5/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat lapselliselta

Voitko selittää tarkemmin? Onko sinusta lapsellista olla tuntematta itseään kokonaiseksi, jos ei ole parisuhteessa?

Ap

Vierailija
6/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt eron jälkeen rakastanut vapaudessa sitä, että ei tarvitse harrastaa seksiä. Välillä kaipaan ajatusta parisuhteesta ja läheisyydestä, mutta seksi tuntuu aivan absurdilta syyltä alkaa suhteeseen.

Vierailija
7/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kaipaa miestä elämääni. Ihmisiä yleensä, kavereita voisi olla enemmän. Tuttuni ovat luulleet että sanoin vain, etten kaipaa miestä ja seksiä, mutta totta se on. Kaikki deittailu, toisen arvostelut ja huomioonottaminen tuntuu niin rasittavalta.

Tosin pelkään yksinäisyyttä sitten kun lapsi muuttaa kotoa aikanaan.

Vierailija
8/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, saan Kelan elatustuen. En kyllä ymmärrä, miten se tähän aiheeseen liittyy.

Ap

Vierailija
9/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Erosta vuosi. Hyvin vaikea liitto. Ei ole yhtään kertaa tullut kaipuuta suhteeseen. Kun oon lasten kans, oon heidän kans. Silloin kun ovat isällään, teen pidempää työpäivää kompensoidakseni lasten aikana tehdyt lyhemmät päivät, lisäksi liikun ja lepään. En käsitä mihin tässä mahtuis joku kumppani enkä jaksa huomioida yhtä "lisäihmistä". Lisäksi tuntuu kuin se osa musta ois kuollu et ketään sillä silmällä katsoisin. Jos näin jatkuu niin yksin taidan olla lopun ikäni.

Vierailija
10/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa molemmat vanhemmat elättävät omia lapsiaan, mutta ei entisiä puolisoita elätetä, eivätkä he näin ollen mitään itseensä kohdistuvia maksuja tietenkään kaipaa. Lapsista ei kuitenkaan voi erota.

Vierailija
11/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt eron jälkeen rakastanut vapaudessa sitä, että ei tarvitse harrastaa seksiä. Välillä kaipaan ajatusta parisuhteesta ja läheisyydestä, mutta seksi tuntuu aivan absurdilta syyltä alkaa suhteeseen.

Mulla sama! Vaikka aiemmin (siis tosi paljon aiemmin, silloin kun suhde vielä edes jollain tasolla toimi) tykkäsin seksistä, nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen pohtinut, olenko joku aseksuaali, kun en todellakaan jaksaisi minkäänlaista seksi- tai muutakaan suhdetta.

Ap

Vierailija
12/12 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, saan Kelan elatustuen. En kyllä ymmärrä, miten se tähän aiheeseen liittyy.

Ap

no en kyllä ihmettele yhtään ettet kaipaa miestäsi kun ei pysty elareitakaan maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi