Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään yhtä henkisesti vammaista miestä joka kulkee joskus samalla bussilla

Vierailija
16.02.2018 |

Se asuu suht lähellä ja välillä se tulee samaan bussiin. Se on henkisesti jotenkin vammainen: se ei siis käy todellakaan töissä tai mitään vaan on varmaan jossain avohoidossa. pukeutuu oudosti, hygienia huonoa, henkisesti ehkä 6v tasolla. Se mies varsinkin naisia aina tervehtii sylki suusta lentäen melkein ja yrittää joskus kätellä. kerran yritti minuakin ja älähdin kauhuissani että "älä koske muhun"... sen hampaat on varmaan puolen sentin töhnän peitossa joten päätelkää siitä miksi en kätellyt. Pelkään tuota miestä, se menee aina bussissa tiettyyn kohtaan istumaan - ihan bussin eteen ensimmäiselle rivistölle. Välttelen tätä paikkaa koska jos se mies nousee kyytiin niin se yleensä yrittää tulla siihen kohtaan istumaan, ja olen alkanut mennä tarkoituksella bussin takaosaan :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte?

Vierailija
2/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa henkisesti vammaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
5/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa henkisesti vammaiselta.

Anteeksi mitä? Minullako ei ole oikeutta tuntea tunteitani - pelkoa ja ahdistusta - tuota arvaamatonta miestä kohtaan?

ap

Vierailija
6/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden trollien pitää aina olla näin väsyneitä ja mielikuvituksettomia? Vaadin parempaa tasoa!

Vierailija
7/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät, jos ei mitään aggressiota ole osoittanut? 

Ymmärrän epämiellyttävyyden tunteen kuvailemasi perusteella, mutta miksi pelko? 

Mieti mikä sinua noin ahdistaa ja pelottaa? Tunnehan on omasi ja pääsi sisäinen. 

Vierailija
8/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät, jos ei mitään aggressiota ole osoittanut? 

Ymmärrän epämiellyttävyyden tunteen kuvailemasi perusteella, mutta miksi pelko? 

Mieti mikä sinua noin ahdistaa ja pelottaa? Tunnehan on omasi ja pääsi sisäinen. 

Se tulee lähelle ja yrittää kätellä eli koskea. Silloin kerran älähdin että "älä koske muhun" ja silloin se jähmettyi paikoilleen eikä onneksi enää yrittänyt. Joten sinänsä hän vaikuttaa harmittomalta, mutta jotenkin ahdistaa vähän silti. Haluaisin voida rentoutua bussimatkalla ilman että täytyy olla jännittyneenä siitä että hyökkääkö se kohta luokseni.

ap

Vierailija
9/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap projisoi vahvasti. Sitähän ylensää pelkää ja inhoaa, mistä ei itsessään pidä.

Vierailija
10/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kehotan sinua miettimään mikä tuossa miehessä on lopulta se mikä ahdistaa ja pelottaa? Vai tuleeko hänestä vain ikävät tunnelataukset? Eihän se mukavaa ole jos toinen haisee pahalle ja keskustellessa räkä lentää, mutta sinulla on jo se keino, että suosit sitä bussin takaosaa niin jatka siellä istumista.

Vierailija
11/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap projisoi vahvasti. Sitähän ylensää pelkää ja inhoaa, mistä ei itsessään pidä.

Olet todella hauska. Ihan oikeasti, miksi te kaikki vastaajat nyt hyökkäätte minua vastaan, ilkeilette ja nälvitte, ikäänkuin minä olisin tehnyt jotakin väärää tässä?

ap

Vierailija
12/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa samassa bussissa on usein nainen, joka puhuu yksinään. On se kumma, jos ei sellainen saisi vähän hirvittää.

Vierailija
13/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaako ehkä itseään luuloineen ja yrittää epätoivoisesti levittää kohteestaan "vaarallinen" yms. Luuloa eteenpäin.

Sellaisia pahasti häiriintyneitä löytyy joilla pakkomielteenä on mm. Häiritä, Kiinnostumattoman mieskohteen perustuslaillisia oikeuksia. Ja se tulee kalliiksi häiriköivälle.

Huutaa sitä häikkönaikkonenkin linja-autolle "miksi torjut minut? Byääh".

Vierailija
14/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella hauska. Ihan oikeasti, miksi te kaikki vastaajat nyt hyökkäätte minua vastaan, ilkeilette ja nälvitte, ikäänkuin minä olisin tehnyt jotakin väärää tässä?

ap

Tekopyhiä ihmisiä on tämä palsta täynnä. Todellisuudessa suurin osa ihmisistä tuntee tuollaisia haisevia kuolaajia kohti negatiivisia tunteita, vaikka yrittäisi ulkokultaisena jotain muuta väittää.

Vierailija
15/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset ovat usein oksettavia, fact of life

Vierailija
16/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuota ihmistähän on tosi helppo vältellä, jos on noin ennalta-arvattava! Sinne vaan bussin takaosaan rennosti, eikä tosiaan tarttee kättelemään alkaa.

Vierailija
17/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa samassa busissa matkustaa välillä nainen. Vähän pelottaa.

Vierailija
18/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tekopyhiä ihmisiä on tämä palsta täynnä. Todellisuudessa suurin osa ihmisistä tuntee tuollaisia haisevia kuolaajia kohti negatiivisia tunteita, vaikka yrittäisi ulkokultaisena jotain muuta väittää.

Totta kai negatiivisia tunteita. 

Mutta ei pelkoa kuitenkaan tunneta, ellei siihen ole aihetta. Omalla linjallankin kulkee säännöllisesti "omituinen höpottöjä". Mies, jonka suupielet ovat valkoisena mt-lääkkeiden vaikutuksesta. 

On epämiellyttävä ja pyrin istumaan kaukana. En kuitenkaan pelkää, koska ei ole sanonut tai tehnyt mitään aggressiivista. Ei kättelemään tulo sitä ole. 

Tämä on kyllä lähinnä omissa oloissaan. Ilmeisesti pahanlaatuinen autismi. 

Vierailija
19/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan asu Kellokoskella?

Vierailija
20/23 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää ny vähä nutturaa. Meitä on kato erilaisia ja kaikkien naama eikä edes käytös välttis aina miellytä. Sulle ei oo tehty mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme