18-vuotiaan suomalaisen peppumissin jätti-implantit poistetaan – viisi tulehdusta ja mätää valuvat pakarat!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi muovinuket ite huomaa miten hirveiltä ne näyttää?
suurempi huoli mulla olisi se että miksi nuo nuoret ihmiset ei ota terveyttään tosissaan? Pakaraimplantteja ei Suomessa edes laiteta tulehdusvaaran takia. Ja minkä ikäisenä tuo nainen on leikattu, alaikäisenä?
Jos on pahoja mielenterveysongelmia (masennusta tms), ei ajattele tuollaisia asioita. Silloin tekee helposti mitä tahansa vähän typerääkin vain, jotta paha olo helpottuisi.
Kansainvälisten suositusten mukaan kauneuskirurgiaa ei saisi suorittaa jos on aktiivisia mt-ongelmia, implantteja ei saisi laittaa alaikäiselle(tai vain todella poikkeuksellisissa tapauksissa, esim. onnettomuuden jälkitila tai epämuodostuma) ja pakaraimplantteja pidetään vaarallisina tulehdusvaaran vuoksi. Tyhmä on tyttö, mutta kyllä sietäisi leikanneelta kirurgiltakin lähteä luvat. Aivan vastuutonta menoa tuolla Liettuassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä teinitytöt pelkäsivät, että peffa on liian iso ja eräs kaverini, jolla oli paksut huulet sai kuulla pilkkaa huulistaan eikä käyttänyt ikinä huulipunaa. Nykyään sitten tytöt haluavat ison peffan ja isot huulet! :O
Sama oli jo 60- ja 70- luvulla. Suuri pehva oli häpeän aihe ja töröhuulia hävettiin. Nyt on aivan päinvastoinko?
Suuri peppu oli häpeä myös koko 90-luvun, jolloin olin teini. Peppua peitettiin myös vyötärölle kiedottavalla pitkähihaisella. Yleisesti siis miesten ja naisten keskuudessa isoa persettä ei pidetty yhtään hyvänä asiana. Mitä pienempi peppu, sitä parempi. Tämä oli "muoti". Vielä 2000-luvun alussakin oli iso peppu häpeä ja kamala. Sitten ehkä Jennifer Lopezin myötä asia muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset/tytöt! Kävelkää, juoskaa ja olkaa normaaleja!
Siitä me miehet pidämme.
Ei, vaan tehkää sitä mitä itse haluatte tehdä. Sillä ei ole mitään väliä mitä eri miehet haluavat, vaan sillä mitä itse haluaa ja miten itse kokee voivansa tulla onnelliseksi!
OK!
Onnellisuus on kemikaalilla täytetyt huulet plus pakarat. Joo minusta tuli homoseksuaali nyt.
T: Mies 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi muovinuket ite huomaa miten hirveiltä ne näyttää?
Luultavasti ne saa paljon positiivista huomiota osalta ihmisistä. Se vääristää nuoren ajattelua. Muistan itsekin, miten nuorena jonkun sanottua minulla olevan liian iso takapuoli, seisoin tuntikausia peilin edessä ja yritin mallintaa, miltä litteämpi peppu olisi näyttänyt. Nuori on altis ympäristöstä tuleville vihjeille.
Ihan todella pidän syyllisinä myös muita kuin tätä ihmistä itseään. Esimerkiksi millainen tuomaristo äänestää peppukisan voittajaksi nuoren naisen (lähes lapsen), josta selvästi huomaa, että implantteja on käytetty. Luultavasti tuomaristo on sentään ollut hieman vanhempaa ikäpolvea...
Kuka on tuo Wallu joka tekee noita anaalireiän näköisiä huulia? Aivan oksettavat; eihän tuon kanssa voisi edes puhua ilman että puhuva persreikä tulee mieleen.
Instan mukaan harrastaa ratsastusta. Miten se onnistuu silikoniplätyt perseessä, en ymmärrä...
Ai kauheeta, mitä ihmisen irvikuvia. En vaan voi ymmärtää, miten joku ihan vapaaehtoisesti menee pilaamaan alunperin kauniin ulkonäkönsä. Korjausleikkauksia ei pitäisi tehdä lainkaan julkisella puolella muiden veronmaksajien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä teinitytöt pelkäsivät, että peffa on liian iso ja eräs kaverini, jolla oli paksut huulet sai kuulla pilkkaa huulistaan eikä käyttänyt ikinä huulipunaa. Nykyään sitten tytöt haluavat ison peffan ja isot huulet! :O
Sama oli jo 60- ja 70- luvulla. Suuri pehva oli häpeän aihe ja töröhuulia hävettiin. Nyt on aivan päinvastoinko?
Suuri peppu oli häpeä myös koko 90-luvun, jolloin olin teini. Peppua peitettiin myös vyötärölle kiedottavalla pitkähihaisella. Yleisesti siis miesten ja naisten keskuudessa isoa persettä ei pidetty yhtään hyvänä asiana. Mitä pienempi peppu, sitä parempi. Tämä oli "muoti". Vielä 2000-luvun alussakin oli iso peppu häpeä ja kamala. Sitten ehkä Jennifer Lopezin myötä asia muuttui.
Muistan myös itse, miten häpeällistä oli omistaa lapsena pusuhuulet ja teini-iässä (80-luvulla) hyppyripeppu. Vasta nyt yli nelikymppisenä näitä ominaisuuksia pidetään suuressa arvolla ja olen onnellinen upeista huulistani ja JLo-pepustani.
Blogin mukaan Jorvissa hoidettu kahteen kertaan. Jokainen sentti, joka tuon idiootin elämään on käytetty, on veronmaksajien rahojen hukkaamista
Vierailija kirjoitti:
Blogin mukaan Jorvissa hoidettu kahteen kertaan. Jokainen sentti, joka tuon idiootin elämään on käytetty, on veronmaksajien rahojen hukkaamista
Sinulle ihmiset on siis vain hyötymistä varten? Jokaisella suomalaisella on oikeus käyttää julkisia palveluita. Itseaiheutettua tai ei. Sitä ei voi kyseenalaistaa.
Miettikää kun joku himokas mies puristaa tuon peppua ja pakarasta turahtaakin mätää hänen päälleen. 🍑💦
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvittävän surullista :( Mikä näillä tyttösillä oikein on? Missä meni pieleen? Veikkaanpa että isä ei ole ollut paikalla elämässä ja lastensa itsetuntoa rakentamassa.
Mut setämiehiä riittää kyllä
Ei voi sanoa kuin että surullista on, jos nuoren ihmisen on noin pitkälle täytynyt mennä kehonsa muokkaamisessa.
Mikähän lie nyt sen klinikan vastuu asiasta kansainvälisesti ottaen ?
Taisivat vain kääriä hyvät rahat ja luistaa kuin koira veräjästä ja jatkavat vain noita turhia ja vaarallisia implanttileikkauksiaan ja niiden mainostamistaan edelleenkin.
En kuitekaan halua yhtyä niihin ilkeisiin ja julmiin kommentteihin joita häntä kohtaan on esitetty, sillä se on mielestäni aivan ala-arvoista kirjoittelua hänestä.
Toivon vain että hän saisi, enemmältä julkisuudelta rauhassa, toipua hyvässä asiantuntevassa suomalaisessa hoidossa noista leikkausvammoistaan ja että tästä varoittavasta ennakkotapauksesta todellakin osattaisiin,laajemminkin, ottaa opiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoa kuin että surullista on, jos nuoren ihmisen on noin pitkälle täytynyt mennä kehonsa muokkaamisessa.
Taisivat vain kääriä hyvät rahat ja luistaa kuin koira veräjästä ja jatkavat vain noita turhia ja vaarallisia implanttileikkauksiaan ja niiden mainostamistaan edelleenkin.
En kuitekaan halua yhtyä niihin ilkeisiin ja julmiin kommentteihin joita häntä kohtaan on esitetty, sillä se on mielestäni aivan ala-arvoista kirjoittelua hänestä.
Toivon vain että hän saisi, enemmältä julkisuudelta rauhassa, toipua hyvässä asiantuntevassa suomalaisessa hoidossa noista leikkausvammoistaan ja että tästä varoittavasta ennakkotapauksesta todellakin osattaisiin,laajemminkin, ottaa opiksi.
Ainoa asia mikä on surullista, on ahdasmieliset ihmiset, jotka eivät voi hyväksyä toisen ihmisen omia valintoja vaan luulevat tietävänsä mikä on toiselle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mikä on surullista, on ahdasmieliset ihmiset, jotka eivät voi hyväksyä toisen ihmisen omia valintoja vaan luulevat tietävänsä mikä on toiselle parasta.
Suomessa on vieläkin kova kaipuu yhden totuuden yhtenäiskulttuuriin, jossa ihmiset tarkkailevat toisiaan ja ilmoittavat poikkeavista poliisille.
Huvittavinta on se että tuollaisille näyille ne teidän ukkonne tälläkin hetkellä runkkaavat. Piditte siitä tai ette. Ehkä täällä siksi on niin monta mollaajaa,kun totuus satuttaa. En ota kantaa toisten ihmisten esteettisiin mieltymyksiin,mutta minusta homman pointtina on pahasti pieleen mennyt leikkaus. Ei se ole hänen älykkyysosamäärästään kiinni,eihän tuo nainen itse ole itseään leikellyt. Ihan hyvä että rohkenee tällaisen asian kanssa tulla julkisuuteen, niin muutkin vastaavaa harkitsevat osaavat varoa.
Kaamean näköinen eukko, näyttää 20 vuotta vanhemmalle, aivan kuin Tuksu.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se että tuollaisille näyille ne teidän ukkonne tälläkin hetkellä runkkaavat. Piditte siitä tai ette. Ehkä täällä siksi on niin monta mollaajaa,kun totuus satuttaa. En ota kantaa toisten ihmisten esteettisiin mieltymyksiin,mutta minusta homman pointtina on pahasti pieleen mennyt leikkaus. Ei se ole hänen älykkyysosamäärästään kiinni,eihän tuo nainen itse ole itseään leikellyt. Ihan hyvä että rohkenee tällaisen asian kanssa tulla julkisuuteen, niin muutkin vastaavaa harkitsevat osaavat varoa.
Millainen kuva sulla on miehistä, jos kuvittelet kaikkien miesten himoitsevan irvokkaan näköistä naista jonka perse vuotaa mätää?? Kyllä sellainen viaton naama yhdistettynä sopivan hoikkaan kroppaan koetaan seksikkäimpänä miesten mielestä, kokemusta on.
Juu, kyllä minä hiusvärit, ripsipidennykset ja hiuslisäkkeet tiedän, mutta näistä täytteistä en kyllä ole tiennyt. Entäs sitten nuo perseet, tehdäänkö niitä paljon. Kun yliopistolla joskus tulee vastaan aika muhkeita peppuja, mutta jotenkin olen kieltänyt itseltäni sellaisen skenaarion, että yliopisto-opiskelijat ottaisivat tuollaisia implantteja.