Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa nyt miehet herranjumala se naisten haukkuminen pakkien jälkeen

Vierailija
16.02.2018 |

En ymmärrä, mitä ihmettä niiden miesten mielessä liikkuu, jotka päättävät pakit saatuaan haukkua naisen. Siitä huolimatta tätä tapahtuu edelleenkin, viimeksi eilen. Ihan asiallisesti sanoin, etten valitettavasti ole kiinnostunut, ja eiköhän sieltä sitten tullut heti perään kommentti: "no sä olisitkin ollut mulle ihan liian [negatiivinen adjektiivi]". Olen jo alkanut vähän pelätä pakkien antamista, kun koskaan ei tiedä, saako sen seurauksena haukut päin naamaa. Valitettavasti kuitenkin se, ettei epäkiinnostusta saa ilmaista selvästi, taitaa olla yhteydessä seksuaalisen häirinnän esiintymiseen. Joten eiköhän helpointa olisi, että loputkin miehet opettelisivat vaan sietämään sitä, ettei aivan kaikki halua sänkyyn tai suhteeseen heidän kanssaan. Miten olisi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. parhaimpia kokemuksia oli kun annoin pakit miehelle joka oli netissä valehdellut suunnilleen kaikesta... kerroin että en syty valehtelijoita ja että hän väitti mm olevansa urheilullinen ja treenaavansa, hyvällä ruokavaliolla. Joo no 20 kg ylimääräistä maha n seudulla ei ihan käynyt yksiin puheiden kanssa. Minua ylisti tavatessa mm todella kauniiksi, hoikaksi ja useaan otteeseen muisti kehua mm persettäni (yäk) . Kun ilmoitin etten halua tavata uudestaan, hän lähetti kuvan mahastaan ja perään tekstin: mulla on pienempi rasvaprosentti ku sulla vi...n idiootti..

😅😅 että sellasta. Kai sen oli pakko olla sairas kun noin vieraantunut todellisuudesta raukka. Mutta... pakit ottaa koville. Muillakin kuin tällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla