Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naisia nolota takaapäin asennossa kun mies näkee

Vierailija
16.02.2018 |

"sen" siis b-aukon? Olen ihmetellyt asiaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ihmetellä asiaa aika usein kun teet näitä ketjuja melkein päivittäin?

Vierailija
2/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää noita vain kiihottavan se kun seura on oikea.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota, kun liimaan tarran siihen päälle.

Vierailija
4/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua nolota postittaa tänne, kun silloin kaikki joutuvat näkemään persläven?

Vierailija
5/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe ellei nyt kakkoseen pane?

Vierailija
6/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä näe kun heti ekana työntää peukun sinne

Vierailija
7/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa siihen FLAGGED niin ei haittaa.

Vierailija
8/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt, että sen alkuperäisen, (hauskan) ketjun avaamalla luon pohjan tälle ikijankkaavalle idiootille, niin en olisi koskaan sitä ketjua aloittanut. Jonne hei, anna olla jo. On aika postata jotain muuta.

Vierailija
9/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä niin mieleni pahoitin, käynpä vetämässä ranteeni auki:D

Olet söpö. 

Vierailija
10/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, että sen alkuperäisen, (hauskan) ketjun avaamalla luon pohjan tälle ikijankkaavalle idiootille, niin en olisi koskaan sitä ketjua aloittanut. Jonne hei, anna olla jo. On aika postata jotain muuta.

Olet siis persläpiketjun luoja:)

Vierailija
11/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen"? "b-aukon"? Mä aina ihmettelen miten joku voi olla niin kehostaan vieraantunut, ettei uskalla puhua asioista oikeilla nimillä. Sä varmaan myös harrastat "sitä"? Sun miehellä on "se"? Voi huhhuh teitä surullisia pieniä.

Älä nyt ainakaan lisäänny ennen kuin uskallat hyväksyä kehosi. Se pieni lapsi kun tulee kysymään asioista. Ja paras tapa selittää asioita ei ole sanoa "kun isi ja äiti oikeen rakastaa toisiaan isi laittaa "sen" äidin "sinne".

Toisin sanottuna, ei. En häpeä anustani. Miehellänikin se on. Olen ihan nähnyt.

Vierailija
12/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on silmät päässä, ei munassa. Aivojen sijaintiin en ota kantaa.

Vierailija
13/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen"? "b-aukon"? Mä aina ihmettelen miten joku voi olla niin kehostaan vieraantunut, ettei uskalla puhua asioista oikeilla nimillä. Sä varmaan myös harrastat "sitä"? Sun miehellä on "se"? Voi huhhuh teitä surullisia pieniä.

Älä nyt ainakaan lisäänny ennen kuin uskallat hyväksyä kehosi. Se pieni lapsi kun tulee kysymään asioista. Ja paras tapa selittää asioita ei ole sanoa "kun isi ja äiti oikeen rakastaa toisiaan isi laittaa "sen" äidin "sinne".

Av palstalla on paljon sanoja, jotka automaattisesti sensuroivat koko viestin. Ja kiellettyjen sanojen lista kasvaa kokoajan. Täällä on pakko puhua typerällä amerikkalaisella kiertoilmaisutavalla. Ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Vierailija
14/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av palstalla on paljon sanoja, jotka automaattisesti sensuroivat koko viestin. Ja kiellettyjen sanojen lista kasvaa kokoajan. Täällä on pakko puhua typerällä amerikkalaisella kiertoilmaisutavalla. Ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Näihin sanoihin ei kuitenkaan kuulu pastan yleisimmät haukkumasanat lassukka ja uli. Tämä kertoo aika paljon palstasta.

Vierailija
15/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans liimataan smiley-tarra päälle ennen aloittamista 😁

Vierailija
16/36 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. Olen aina sänkypuuhissa puhdas ja hyväntuoksuinen ja peba näyttää hyvältä. Mies pitää näkymistä niin paljon, että usein hieroo liukasteen kanssa peppureikää. Jokin aika sitten totesi takaapäin peppuseksiä harrastaessamme, että paitsi että tuntuu upealta niin myös näyttää uskomattoman kiihottavalta. Miksipä siis häpeäisin, kun tiedän, että mies vain hullaantuu tuosta näystä niin paljon, että hänen tekee mieli työntää peppuuni jotain? ;)

Vierailija
17/36 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko reiän peittää mustalla täppätarralla Sellaisella paikattiin armeijassa ampumataulujen luodinreiät

Vierailija
18/36 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seksirobotit ovat tulossa.

Vierailija
19/36 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ei kirjoitti:

No ei hävetä. Olen aina sänkypuuhissa puhdas ja hyväntuoksuinen ja peba näyttää hyvältä. Mies pitää näkymistä niin paljon, että usein hieroo liukasteen kanssa peppureikää. Jokin aika sitten totesi takaapäin peppuseksiä harrastaessamme, että paitsi että tuntuu upealta niin myös näyttää uskomattoman kiihottavalta. Miksipä siis häpeäisin, kun tiedän, että mies vain hullaantuu tuosta näystä niin paljon, että hänen tekee mieli työntää peppuuni jotain? ;)

Onhan niitä kaikenlaisia fetissejä. Jotkut pitävät esimerkiksi erittäin lihava naisista.

Vierailija
20/36 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään post-it lappua persesilmän peittona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi