Jaaha. S-etukortti -porukka on näemmä löytänyt tiensä Stockan herkkuun
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
:(
Miten ne muka stockalle on uskaltaneet?
Onko tässä maassa vielä joku ihminen, jolla ei ole sekä Plussa-korttia että S-etukorttia?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä maassa vielä joku ihminen, jolla ei ole sekä Plussa-korttia että S-etukorttia?
Ei ole kumpaakaan, Herkun käyttäjä olen ollut pitkään, eikä se nyt minun silmääni ole vielä mitenkään ihmeellisesti muuttunut, ihan riippumatta siitä, mitä korttia ihmiset vilauttavat.
Jos sinne kuitenkin tulee liikaa keltaista tulevaisuudessa, sitten täytyy miettiä vaihtoehtoisia ratkaisuja, koska inhoan kauppakeltaista väriä.
Minullakaan ei ole s-etukorttia. Emme esim ruokaile ketjupaikoissa tai juo niitä etukortti-viinejä. Eivät vain kelpaa meille.
Plussa mulla on ja Stockan First.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kumpaakaan, Herkun käyttäjä olen ollut pitkään, eikä se nyt minun silmääni ole vielä mitenkään ihmeellisesti muuttunut, ihan riippumatta siitä, mitä korttia ihmiset vilauttavat.
Jos sinne kuitenkin tulee liikaa keltaista tulevaisuudessa, sitten täytyy miettiä vaihtoehtoisia ratkaisuja, koska inhoan kauppakeltaista väriä.
Ai, siellä käytiin siis aiemmin sen kaupan värimaailman takia? Minä tämmöisenä yksinkertaisena maalaisena kuvittelin, että siellä Herkussa olisi ollut jotain sellaisia tuotteita, joita ei muualta saanut. Vähän niin kuin Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän väri on vihreä. Mikä väri on Stockmannin Hullut Päivät?
S-ketju on nykyää kuin joki uskonto 😂
Heh. Oletko ap Hyacinth Bucket vai muuten vain tosi tärkeä henkilö?
Surkea aloitus, pelkällä neganaamalla ei somessa pitkälle pötkitä. Surkea ja lapamatomainen aloituspaikan hukkaus. Paheksun syvästi.
No heillehän se nyt kuuluu.