Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut saaneet tänään aikaan

16.02.2018 |

Minä kirjoittanut firman sivujen "uutiset" osioon kaksi uutista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonu aamukahvit ja korkannu yhden oluen. Aika toimeliasta.

2/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonu aamukahvit ja korkannu yhden oluen. Aika toimeliasta.

Eli olet alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yöllä nukuttua kuin tunnin (ollut flunssassa yms. nukkunut paljon...), nousin äsken, keitin kahvit, tein kananmunabanaaniletun suklaakastikkeella ja sitruunavettä.

Vierailija
4/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkinyt kissan kanssa ja ruokkinut sen. Luin kirjaa melkein tunnin. Keitin kahvia, söin pari voileipää ja luin Hesarin. Soitin palkanlaskijalle. Nyt vaan lojun sohvalla ja palstailen. Ehkä otan nokoset vielä, heräsin 5.40. Ihan hölmöä vapaapäivänä herätä noin aikaisin.

Vierailija
5/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin uudet laatat kylpyhuoneeseen ja samoin uudet valaisimet.

Vierailija
6/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin oluen, loiventavan, klo 7.50

Sitten löytyi 2 avattua melkein täyttä ja join nekin. Kuorin 2kg perunaa, lohkopotut uunissa. Jaksaa jaksaa!

Ennen miehen iltavuoroa haen muutaman (8) loiventavaa lisää ja teen synttärikakun :)

-kotiäiti-

7/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkasin oluen, loiventavan, klo 7.50

Sitten löytyi 2 avattua melkein täyttä ja join nekin. Kuorin 2kg perunaa, lohkopotut uunissa. Jaksaa jaksaa!

Ennen miehen iltavuoroa haen muutaman (8) loiventavaa lisää ja teen synttärikakun :)

-kotiäiti-

Eli olet alkoholisti

Vierailija
8/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt, katsonut kelloa, käynyt aamupaskalla (sis. ykkösasian), katsonut kelloa, kammannut hiukset, katsonut kelloa, pukenut, katsonut kelloa, pessyt hampaat, katsonut kelloa, kävellyt töihin, katsonut kelloa, juonut aamukahvin, katsonut kelloa, syönyt aamupalan, vastannut työpuheluun (ei toimenpiteitä, katsonut kelloa, roikkunut vauva.fi -palstalla, ostanut pari peliä Steamiin, tehnyt pari ensi viikon työjuttua valmiiksi,  katsonut kelloa, keittänyt teevettä, roikkunut lisää vauva.fi -palstalla, tehnyt teetä, katsonut kelloa, tehnyt pari ensi kuun alussa tehtävää työjuttua alkuun, juonut teetä, katsonut kelloa ja nyt roikun lisää vauva.fi -palstalla.

Perjantait on tosi tylsiä töissä. Etenkin, kun on niin penteleen etevä, että kaikki viikon työt tulee tehtyä keskiviikkoaamupäivään mennessä.

Vierailija
9/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisen, laittanut pesukoneen sekä astianpesukoneen pyörimään, puhunut kaksi työpuhelua. Nyt etäpäivän kimppuun.

Vierailija
10/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7aikaa 6-7tunnin yöunista. Nyt juon vettä. Äsken söin aamupalan.

Vierailija
11/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pyykkiä, imuroinut, vienyt lapsen kouluun, leikannut koiran kynnet ja laittanut ruokaa. Joo vapaapäivä ja aamuvirkku oon (heräsin neljän jälkeen).

- äitu 27v

Vierailija
12/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pessyt pyykkiä, imuroinut, vienyt lapsen kouluun, leikannut koiran kynnet ja laittanut ruokaa. Joo vapaapäivä ja aamuvirkku oon (heräsin neljän jälkeen).

- äitu 27v

Jahas, just lapsi 4v pyysi paperia suun pyyhkimiseen, nii laitoin viestin liian aikaisin ja tuli typo nimimerkkiin. Luetellaan sekin päivän saavutuksiin.

Vierailija
13/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tilanne töissä, ettei ole kertakaikkiaan mitään. Ei siis mitään tekemistä, mutta paikalla pitää olla.

Yhden sähköpostin olen lähettänyt, Juonut pannullisen kahvia, katsonut miesten 15km hiihdon, syönyt rahkan ja lueskellut näinkin tarpeellisia juttuja tältä palstalta!

Vierailija
14/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa, söin aamupalaa, tiskasin työviikolla kertyneet tiskit, kävin kaupassa, katsoin pari jaksoa Sherlockia samalla kun selailin täällä vauvan keskusteluja ja söin suklaata ja join keittämääni teetä. Kai sitä jotain järkevää pitäisi yrittää tänään tehdä vielä, ettei loppupäivä menee hukkaan.

Vierailija
15/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä.Laittanut aamupalan ja osan lapsista kouluun.Pessyt pyykkiä,imuroinut,putsannut keittiön kaapit,mopannut ja laittanut ruokaa.Putsasin kanin häkin.Luin kirjoja pikkulapsille,kohta mennään ulos.Sitten alkaa iltapäivähärdelli...

Vierailija
16/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt(virallisesti kosteapyyhkinyt) neljän rapun lattiat, kuivamopannut 8 rappua.

Poistanut pari graffitia.

Vierailija
17/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maannut melkein liian pitkään sängyssä, pakannut kauhealla kiireellä matkalaukun, juonut pari kuppia teetä, muistanut viime tingassa hakea pyykit, kävellyt töihin, juonut kahvia, lässyttänyt työkavereiden kanssa, lukenut paikallislehdet, palauttanut pari eilen lainaamaani työvälinettä kollegalle, käynyt läpi työsähköposteja, tylsistynyt, käynyt Facebookissa, käynyt lukemassa uutiset Ylen ja Hesarin sivuilta, tullut tänne palstalle. Nyt selaan AV:tä ja lakkaan samalla kynteni (odottelen, että tulee mun vuoro mennä syömään - meitä on täällä aika vähän, ja joudutaan käymään vuoroissa).

Tänään siis olen parin muun tavoin töissä lähinnä "huonelihana"... Iltapäivällä lähden viettämään pidennettyä viikonloppua kotipuoleen.

Vierailija
18/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen saanut jo aikaan ihmismäisen olon. Ei siihen tarvittu kuin neljä kaljaa. Pikkuhiljaa voisi lähteä kauppaan ja ostaa jotain syötävää sekä tietenkin lisää kaljaa. On tämä loma niin leppoisaa.

Vierailija
19/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 04:30. Vaatteet päälle, koirat pihalle. Koirilla ruuat. Taapersin töihin, keittelin rauhassa kaffet ja laitoin teen hautumaan halukkaille. Laitoin vähän lämpöä lisää saliin, join kahvit, avasin tietokoneen, luin uutiset ja katsoin työmeilin. Ensimmäiset joogit valui salii 06:30, ohjasin mysoren joka kesti yhteensä kaksi tuntia. Rauhallista ja hiljaista. Söin banaanin. Juttelin asiakkaiden kanssa. Vastailin työmeileihin, soitin pari puhelua. Tulostelin materiaaleja huomista varten (vedän viikonloppuna astangan alkeiskurssia). Läksin kotiin. Kotimatkalla poikkesin hakemassa leipomosta pari perjantaipullaa mulle ja miehelle.

Nyt hautuu puurot kattilassa, lisää kahvia kohta. Tämä päivä pelkkää olemista onneksi.

Vierailija
20/24 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että jotkut alottaa aamunsa kaljaa juomalla sai mut surulliseksi:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän