Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä psykiatri Helsingissä. Suosittele.

Vierailija
16.02.2018 |

Nyt on apua haettava tähän ahdistukseen koska kohta mies ottaa ja lähtee.
Kaivan rahat vaikka mistä, mutta apua on nyt saatava.
Asun Helsingissä, joten hakusessa hyvää psykiatria hakusessa täältä päin. Psykiatrin olisi hyvä olla rento, huumorintajuinen ja ymmärtäväinen.
Suosittele.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittwlwn kirjoitti:

Ihan ehdottomasti Munkan Dextraan Liisa Pankolalle!!! Vähän vanhempi erikoispsykiatri, tosi mukava ja helppo asioida. Itse inhoan psykiatreja kun aina enemmän tai vähemmän saa typeriä neuvoja, mutta sain konkreettista juttelu-, lääke- ja jatkohoitoapua Liisalta joka tähän asti ollut ylivoimaisesti paras. Kirjoittaa nyt B-lausunnon että saan jatkaa psykoterapiassa ja käytiin yhdessä läpi mikä hoitomuoto sopii ja kaiken sai väännettyä rautalangasta että pysyi kärryillä kaikessa kun kielsin olevani tietysti sairas ja miksi se ehdottaa tätä ja tätä. On myös kai Mehiläisessä ja Terveystalossa kiertävänä lääkärinä!

Mikä mahtaa olla erikoispsykiatri? Ei ole mikään "kiertävä lääkäri", vaan vastaanottotilat voivat olla monella lääkäriasemalla.

Vierailija
22/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään. Olen kohta 2 v etsinyt 20-vuotiaalle tyttärelle terapeuttia. pk-seudulla pelkkää ei oo:ta tarjolla. Esim Terveystalossa pääsee toki akuutisti ehkä kahden viikon sisään hakemaan lääkkeet ja puhumaan tunnin 250 eurolla mutta psykoterapiaan ei vain pääse. Aivan järkyttävän karmea tilanne.

Itse aloitin jokin aika sitten jpsykoterapian itse maksaen. Pääsin parissa viikossa siitä, kun aloin katsella vaihtoehtoja. Päädyin tähän terapeuttiin, ja toistaiseksi ainakin tyytyväinen. https://www.ulladrake.fi/ Hinta on 107 e / kerta ja käyn 2 viikon välein. Toinen vaihtoehto mitä katselin jolle olisi päässyt myös oli jhttps://terapiatalonoste.fi/nosteen-terapeutit-ja-kaikki-asiantuntijat/…

Kumpikaan ylläolevista ei ole lääkäri (psykiatrian erikoislääkäri ), joten eivät pysty hoitamaan lääkeasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään. Olen kohta 2 v etsinyt 20-vuotiaalle tyttärelle terapeuttia. pk-seudulla pelkkää ei oo:ta tarjolla. Esim Terveystalossa pääsee toki akuutisti ehkä kahden viikon sisään hakemaan lääkkeet ja puhumaan tunnin 250 eurolla mutta psykoterapiaan ei vain pääse. Aivan järkyttävän karmea tilanne.

Itse aloitin jokin aika sitten jpsykoterapian itse maksaen. Pääsin parissa viikossa siitä, kun aloin katsella vaihtoehtoja. Päädyin tähän terapeuttiin, ja toistaiseksi ainakin tyytyväinen. https://www.ulladrake.fi/ Hinta on 107 e / kerta ja käyn 2 viikon välein. Toinen vaihtoehto mitä katselin jolle olisi päässyt myös oli jhttps://terapiatalonoste.fi/nosteen-terapeutit-ja-kaikki-asiantuntijat/…

Kumpikaan ylläolevista ei ole lääkäri (psykiatrian erikoislääkäri ), jote

Ei ole, mutta vastasinkin sille joka haki terapeuttia. Lääkeasiat on helppo hoitaa psykiatrilla erikseen, koska ne vaativat huomattavasti harvemmin käyntejä kuin terapia. Terapiatalo Nosteella on kyllä psykiatrejakin, joten palvelun saisi samasta talosta ja yhteistyössä terapeutin kanssa.

Vierailija
24/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viesti, mutta suosittelen kokeilemaan ns. harjoitusterpiaa. Maksoi puolet varsinaisesta hinnasta ja oli minusta ihan hyvä. Opiskelijat ovat loppusuoralla yliopistossa. 

Metodit tuoreessa muistissa.

Vierailija
25/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo n 15v , mutta minulla hyvä kokemus Fabio Goderezista/Mehiläinen. Voi tietty olla, että henkilökemiat vaan natsasi hyvin. Rento ja fiksu. Hän om myös psykoterapeutti ja puhuu suomea äidinkielenomaisesti.

Vierailija
26/26 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullanlinnassa asuu joku miespsykiatri, on ihan julkisuudessakin tuttu. Oikein sopiva terapoimaan vauvapalstalaista.

Ottaako vastaan lasin takana ja lankapuhelimen välityksellä voi puhua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme