Ketä tai mitä ajattelette masturboidessa?
Kertokaa myös oletteko parisuhteessa/liitossa vai ette ja sukupuolenne.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Omen ollut uskomlinen vaimolle teoissa, mutta
Minulle tuottaa mielihyvää ajatella työtovereita tai tuttuja kun vedän käteen. Julkkiksia harvemmin. Työtovereita tosi usein, aamulla kun tapaan työtoveri naisen kahviautomaatilla tai kokouksessa hymhilen ystävällisesti ja samalla mielessäni ajattelen että "nussin muuten sinua viime yönä takaapäin". Ja ne hymyilee takaisin.
Yök, tuntuu likaiselta ajatella että olet se muka-mukava papparainen joka istuu vieressäni töissä. Tuntuu likaiselta kun ajattelen että nuolet minua ajatuksissasi kun minä nukun. Pakko mennä suihkuun. Hyi helvetti mikä ällötys. Kaltaisillesi inhottaville pervokkipapoille pitäisi antaa pakollinen pakkosterilointi.
Minulla on pakkomieli meidänkylän apteekin farmaseutista. Kypsä ehkä 50v, hyvännäköinen, suuripovinen, hiukset vaaleat. Kuvittelen etttä nainen ratsastais päälläni ja pääsisin puristelemaan rintoja, nuolemaan nännejä, ja istuisi kasvojeni päällä. Nuolisi kyrpääni ja ottaisi suuhun niin pitkälle kun menee, Ja lopuksi spermat rinnoille joita pystyisin voitelemaan kun nainen ottaisi kyrpäni vielä suuhunsa. Kello soi ja heräsin.
25 vuotiasta aivan jumalaisen kaunista ja hyvä kroppaista tuttua naista... m38v
Kaverin vaimoa. Tuo ärhäkkä blondi perheenäiti olisi nymfomaani ja kävisin päivittäin nussimassa hänen himot pois. Hän voihkisi ja komentaisi minua ja nussisin aina lujaa ja syvälle. Hän olisi koukussa paksuun kulliini ja alistaisin hänet palvomaan sitä
Omaa miestä ajattelen, sitä mitä olemme tehneet livenä.
Ajattelen muutamista naisista jotain aina kerrallaan. Naisia ketä ajattelen on ehkä 5-10..
Mietin heistä vaikka jotain miten olen nähnyt naisen ja mitä hänellä ollut päällänsä.
Naisista muutama on julkkisnainen ja 2-3 ja loput ihan tavallisia naisia ketä joistain yhteyksistä tiedän tai tunnen.
Omaa miestäni ja yhteisiä seksikertoja. Varsinkin niitä kiihottavimpia kun on ollut vaarana jäädä kiinni tai uusien asioiden kokeilua ym. Myöskin ne saavat kiihottumaan kun mies välillä tulee ja nostaa esim. Pöydälle ja alkaa lämmittelemään ja siitä se lähtee.. oih..taidan mennä pian taas hoitelemaan itseäni.
Lähikaupan kassatyöntekijöitä, kavereiden mutseja, kavereiden vaimoja, naapurin isotissisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinmiten Virpiä
Kuitustako???
Ei vaan Buttia. Buttia perseeseen.
Lenkki- ja padelkaveriani, salskeaa naapurin miestä, vajaa kolmekymppinen komistus. Ennen häntä en ollut miehiä ajatellut. Jokin hänessä vetää puoleensa. Vaikka vaimot on molemmilla. M30
Toivottavasti kukaan ei tule vessaan. Ei nimittäin ole lukkoa ovessa.
Vaihtelee fiiliksen mukaan, joskus olen ajatellut jopa vaimoa jonka kanssa olen ollut naimisissa yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee fiiliksen mukaan, joskus olen ajatellut jopa vaimoa jonka kanssa olen ollut naimisissa yli 20 vuotta.
Siis MITÄ? Omaa vaimoa. Oletko sä sairas tai jotai?
Olen mies 55 v. avioliitossa. Ajattelen vaimoni viimeisiä aisankannatussessioita ja niistä jotakin erityistä kohtaa. Yleensä sellaista tilennetta, jos monta miestä on pannut vaimoani. Toinen ylikylän juttu on, jos vaimoni kanssa on isketty vaimolle nuori kundi, jota hän on sitten nussinut porttikongissa tai kävelysillan alla. Ai niin vaimoni on 42 v. Ja vielä sellainen tapaus, jossa olen ottanut vieraan miehen kalun käteeni ja työntänyt se vaimooni.
Olen mies 55 v. avioliitossa. Ajattelen vaimoni viimeisiä aisankannatussessioita ja niistä jotakin erityistä kohtaa. Yleensä sellaista tilennetta, jos monta miestä on pannut vaimoani. Toinen ylikylän juttu on, jos vaimoni kanssa on isketty vaimolle nuori kundi, jota hän on sitten nussinut porttikongissa tai kävelysillan alla. Ai niin vaimoni on 42 v. Ja vielä sellainen tapaus, jossa olen ottanut vieraan miehen kalun käteeni ja työntänyt se vaimooni.
En yleensä ajattele ketään yhtä tiettyä henkilöä, vaikka joskus kyllä. Esimerkiksi olen fantasioinut parista sukulaistytöstä, jotka eivät kuitenkaan mun kanssa verisukulaisia. Muuten vain saatan katsella naisten alusvaate- ja alastonkuvia ja kuvitella eri naisten kanssa seksiä. Tykkään fantasioida myös dominoivasta naisesta, joka viettelee ja yllyttää minua seksiin kanssaan tai runkkaamaan. Hän on ikäänkuin minun jumalattareni ja valtiattareni ja olen hänen leikkikalunsa ja seksiorjansa.
Ihmisten persereikiä, jotka tekevät sellaista edestakaista supistusliikettä.
Ajattelen kuumaa alistavaa lihaksikasta miestä ja hänen likaisia leikkejään minulla, eli kovemmasta ja tuhmemmasta seksistä. Joskus siitä, että olisin jonkun pariskunnan kolmas pyörä. Olen nainen ja naimisissa
Omen ollut uskomlinen vaimolle teoissa, mutta en ajatuksissa. Vaimo on menettänyt mielenkiintonsa seksiin osin vaidevuosien, osin ehkä taitamattoman miehen takia. Olen itsekin niin harmaa ja keski-ikäinen etten rohkene iskeä ketään, jogen aviollinen uskollisuus ja runkkaaminen on tuntunut hyvältä ajstulselta.
Minulle tuottaa mielihyvää ajatella työtovereita tai tuttuja kun vedän käteen. Julkkiksia harvemmin. Työtovereita tosi usein, aamulla kun tapaan työtoveri naisen kahviautomaatilla tai kokouksessa hymhilen ystävällisesti ja samalla mielessäni ajattelen että "nussin muuten sinua viime yönä takaapäin". Ja ne hymyilee takaisin.