Miksi ihmeessä naisen pitäisi ostaa lahjoja miehelle?
Mä olen itse se lahja, jonka mies on saanut! :)
Kyllä lahjojen osto on miesten homma. Eriasia korkeintaan joku joulu tai synttärit, mutta niinkun tällaiset ystävänpäivät ja sellaiset muuten vaan -lahjat. Ja kun mun mies tietää, että ei mulla ole kuitenkaan varaa ostaa samalla lailla mitään kallista, kun se ostaa mulle.. Niinkun joku koru, kello tai joku matka.. Niin ihan turha käyttää rahoja sellaseen ja mun mieskin tykkää, että käytän omat rahat itseeni. Eikä miehet edes tykkää saada mitään lahjoja vaan ostavat mitä tarvitsevat. Sitten kun mulla ei välttämättä aina olisi rahaa ostaa jotain mitä haluan, niin musta on tosi ihanaa kun mies ostaa ja vie joka paikkaan.
Herkuilla "hemmottelua" en myöskään ymmärrä. Sellainenhan on vaan epäterveellistä ja haitaksi toiselle. Ennemmin joku hyvä illallinen aina välillä viikonloppuisin tai lomilla. :)
Olen ennemmin muilla tavoin se lahja miehelle: Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioin yhteisenä aikana, olen miehelle hyvä sängyssä jne.. ;)
N29
Kommentit (33)
Sinäkin ’annat’ lahjoja, juuri sitä mitä mies sinulta vain tarvitsee. Älä hyökkää muiden lahjojen ostelua kohtaan kun omassa elämässäsi ei ole muuta sisältöä kuin mies.
Meillä akka ei edes kiittänyt kun hommasimme lapsen kanssa sille ystävänpäivälahjan,paketoimme sen ym.
Pil*usta ei saa nähdä untakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ei sitten ole se lahja sinulle? Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioi yhteisenä aikana ja ole hyvä sängyssä jne.. ;)
Enhän mie olisi kuin maailman ihanimman miehen kanssa ja olen hänestä ja meistä todella onnellinen. :) Se kai lienee parisuhteessa itsestään selvää, että toista pitää viehättävänä, hauskana, kultaisena, hyvänä sängyssä ja kaikin puolin ihanana.. Ja mun mies on juuri täydellinen mulle ja muistan varmasti sanoa sen usein hänelle.
N29
MIksi suhde sitten vielä vaatii lahjoja?
Ei meidän suhde mihinkään lahjoihin perustu. Mutta me on sovittu, että mie haluan tehdä miehestäni maailman onnellisimman miehen ja hän minusta maailman onnellisimman naisen. :) Lahjojen osto ja minun ilahduttaminen niillä on vain yksi ihana juttu millä hän osoittaa sitä, kun tietää että niistä tykkään. Miehet taas eivät perusta lahjoista, niin turha niitä on ostaa, vaan näyttän ja osoitan huomiota muilla tavoin
N29
Sitten kun se joku päivä jättääkin lahjan ostamatta ap alkaa kiukutella kuinka mies ei halua tehdä häntä onnelliseksi.
Ei niitä pakollisia päiviä niin kovin montaa ole, että kyllä mie luotan, että mies muistaa ne jatkossasin. :) Mutta jos kukaan luki aloitusta, niin ihmettelin vaan sitä, miksi naisen pitäisi ostaa lahjoja miehelle. Olen onnellinen kun olen tavannut mieheni ja hän on maailman ihanin. Tykkään lahjoista ja ne tekee minut iloiseksi, mutta ne on kuitenkin vain sitä kermaa kakun päälle. :)
N29
Niiden lahjoja ostavien naisten miehet ovat ehkä kun sinä, eivät ole onnellisia kumppanistaan ja tarvitsevat lohdutuslahjan.
Jaa-a. Mä vein ystävänpäivänä miehelleni kukkia ja viiniä. Hän oli oikein onnellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee sellainen tunne, että ap vain haaveilee tuollaisesta, todellisuus on toinen.
Luulen että todellisuudessa ap provoilee ja raapii muniaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mä vein ystävänpäivänä miehelleni kukkia ja viiniä. Hän oli oikein onnellinen :)
Miun miehellä ei kyllä pitäisi pokka, jos veisin kukkia. Ottaisi vitsinä. Viinikin olisi vähän huono kun mies hoitaa aina viinit ja ymmärtää niistä niin paljon minua enemmän.. Konjakki ja viskitkin on huonoja kun mies saa niitä töistä enkä osaisi ostaa kuitenkaan. Lisäksi ne on sit jo niin kalliita, että turha käyttää rahaa niihin. :)
N29
Meillä mennään itseasiass aika samoilla linjoilla.. Mä ostan jos tarvitsen jotain, enkä välitä lahjan saamisesta. Kuitenkin tykkään itse ostaa lahjoja ja ilahduttaa niillä.
Mutta paskamyrskyhän siitä tulee, jos nainen erehtyy täällä sanomaan tuon faktan ääneen.
M kirjoitti:
Meillä akka ei edes kiittänyt kun hommasimme lapsen kanssa sille ystävänpäivälahjan,paketoimme sen ym.
Pil*usta ei saa nähdä untakaan.
No mistähän johtuisi? Kyllä mullakin pysyisi jalat ristissä, jos mies kutsuisi mua akaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ei sitten ole se lahja sinulle? Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioi yhteisenä aikana ja ole hyvä sängyssä jne.. ;)
Enhän mie olisi kuin maailman ihanimman miehen kanssa ja olen hänestä ja meistä todella onnellinen. :) Se kai lienee parisuhteessa itsestään selvää, että toista pitää viehättävänä, hauskana, kultaisena, hyvänä sängyssä ja kaikin puolin ihanana.. Ja mun mies on juuri täydellinen mulle ja muistan varmasti sanoa sen usein hänelle.
N29
Ei meidän suhde mihinkään lahjoihin perustu. Mutta me on sovittu, että mie haluan tehdä miehestäni maailman onnellisimman miehen ja hän minusta maailman onnellisimman naisen. :) Lahjojen osto ja minun ilahduttaminen niillä on vain yksi ihana juttu millä hän osoittaa sitä, kun tietää että niistä tykkään. Miehet taas eivät perusta lahjoista, niin turha niitä on ostaa, vaan näyttän ja osoitan huomiota muilla tavoin
N29
Kai miehesikin iloiseksi tulisi jos joskus puolestasi veisit hänet illalliselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
N29
Kai miehesikin iloiseksi tulisi jos joskus puolestasi veisit hänet illalliselle?
Mies ei pidä yllätyksistä ja tykkää itse suunnitella tai että suunnittelemme yhdessä tuollaiset.. Lopetin jo seurusteluaikoina yrittämästä sitä, että joskus maksaisin ulkona jotain itse. Sanoi jo silloin, etten tarvitse rahaa mihinkään, kun olen hänen kanssaan jossain. :)
Mutta kiitos sinulle ja muille asiallisille kommenteille! Kaikista kommenteista ei voi.. Huoh.. Taas sanoa samaa. Kyllä mä aina jouluisin just jotain kehitänkin, mieheni vastustuksesta huolimatta. ;)
N29
Jos minulla olisi vaimo, joka antaisi/ostaisi minulle lahjoja niin minä kyllä olisin kuin pikkupoika jouluaattona. Kaikkihan sen tietää että on kiva saada lahjoja :D
Minusta naisillakin täysioikeus ostaa miehilleen lahjoja, jos he vain haluavat. sanoi ukko mitä tahansa.
Ei niitä pakollisia päiviä niin kovin montaa ole, että kyllä mie luotan, että mies muistaa ne jatkossasin. :) Mutta jos kukaan luki aloitusta, niin ihmettelin vaan sitä, miksi naisen pitäisi ostaa lahjoja miehelle. Olen onnellinen kun olen tavannut mieheni ja hän on maailman ihanin. Tykkään lahjoista ja ne tekee minut iloiseksi, mutta ne on kuitenkin vain sitä kermaa kakun päälle. :)
N29