Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä naisen pitäisi ostaa lahjoja miehelle?

Vierailija
16.02.2018 |

Mä olen itse se lahja, jonka mies on saanut! :)

Kyllä lahjojen osto on miesten homma. Eriasia korkeintaan joku joulu tai synttärit, mutta niinkun tällaiset ystävänpäivät ja sellaiset muuten vaan -lahjat. Ja kun mun mies tietää, että ei mulla ole kuitenkaan varaa ostaa samalla lailla mitään kallista, kun se ostaa mulle.. Niinkun joku koru, kello tai joku matka.. Niin ihan turha käyttää rahoja sellaseen ja mun mieskin tykkää, että käytän omat rahat itseeni. Eikä miehet edes tykkää saada mitään lahjoja vaan ostavat mitä tarvitsevat. Sitten kun mulla ei välttämättä aina olisi rahaa ostaa jotain mitä haluan, niin musta on tosi ihanaa kun mies ostaa ja vie joka paikkaan.

Herkuilla "hemmottelua" en myöskään ymmärrä. Sellainenhan on vaan epäterveellistä ja haitaksi toiselle. Ennemmin joku hyvä illallinen aina välillä viikonloppuisin tai lomilla. :)

Olen ennemmin muilla tavoin se lahja miehelle: Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioin yhteisenä aikana, olen miehelle hyvä sängyssä jne.. ;)

N29

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä vedät, aplodeja.

Vierailija
2/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan maksullista seksiä! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole pakko lahjoja ostaa kenellekään.

Se on ihan vapaaehtoista, jotkut jopa haluavat ilahduttaa toista lahjalla.

Vierailija
4/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse se lahja, jonka mies on saanut! :)

Olen ennemmin muilla tavoin se lahja miehelle: Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioin yhteisenä aikana, olen miehelle hyvä sängyssä jne.. ;)

N29

I'd buy that.

Vierailija
5/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö ei sitten ole se lahja sinulle? Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioi yhteisenä aikana ja ole hyvä sängyssä jne.. ;)

Vierailija
6/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle naiselle taitaa olla ihan nimityskin, jonka kotikasvatus estää sanomaan ääneen.

Vierailija
7/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli jo yritystä, mutta provohan tämä on. Onhan?

Vierailija
8/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskö ei sitten ole se lahja sinulle? Kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen ja ihana, huomioi yhteisenä aikana ja ole hyvä sängyssä jne.. ;)

Enhän mie olisi kuin maailman ihanimman miehen kanssa ja olen hänestä ja meistä todella onnellinen. :) Se kai lienee parisuhteessa itsestään selvää, että toista pitää viehättävänä, hauskana, kultaisena, hyvänä sängyssä ja kaikin puolin ihanana.. Ja mun mies on juuri täydellinen mulle ja muistan varmasti sanoa sen usein hänelle. 

N29

Vierailija
9/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa maailmassahan ei tavikset osta naisille lahjoja. Lahjoja saavat tyttöystävät , rakastajat ja edustusvaimot.  Muut saavat olla tyytväisiä, että on katto pään päällä.

Vierailija
10/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin aiemmin jo joku mainitsi ni kenenkään ei tarvitse ostaa lahjoja kellekään! Minä ostin minulle ja miehelle iltakahville Arnoldsin sydänmunkit ystävänpäivänä :) Jouluna oli sopimus että kumpikaan ei osta lahjoja kun materiaa on. Sunttärilahjat ostamme aina koska se on KIVAA ilahduttaa toista!

Vierailija
11/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mie olisi kuin maailman ihanimman miehen kanssa ja olen hänestä ja meistä todella onnellinen. :) Se kai lienee parisuhteessa itsestään selvää, että toista pitää viehättävänä, hauskana, kultaisena, hyvänä sängyssä ja kaikin puolin ihanana.. Ja mun mies on juuri täydellinen mulle ja muistan varmasti sanoa sen usein hänelle. 

N29

No eihän se ole jos ei toimi itse lahjana kuten sinä. Kannattaa jo vaihtaa sellaiseen lahjamieheen ;)

Vierailija
12/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli jo yritystä, mutta provohan tämä on. Onhan?

Kyllä näitäkin naisia löytyy , näkeehän sen jo äitienpäivä-. joulu- ja ystävänpäiva-lahja-ulina-ketjuissakin.

Vierailija
13/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

MIksi suhde sitten vielä vaatii lahjoja?

Vierailija
14/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niillä kaikilla koruilla ja kellolla tekisi jos mies niitä kotiin kantaisi joka juhlapäivä? Minulla on töissä aina pienet helmikorvikset kun ei mikään muu oikein vaatisi sovi eikä isoja käy pitää. Lasten kanssa korut vain hajoaa.

Saako ap jotain rihkamaa vai hautaa korut pölyttymään johonkin laatikkoon?

Vierailija
15/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ei meidän suhde mihinkään lahjoihin perustu. Mutta me on sovittu, että mie haluan tehdä miehestäni maailman onnellisimman miehen ja hän minusta maailman onnellisimman naisen. :) Lahjojen osto ja minun ilahduttaminen niillä on vain yksi ihana juttu millä hän osoittaa sitä, kun tietää että niistä tykkään. Miehet taas eivät perusta lahjoista, niin turha niitä on ostaa, vaan näyttän ja osoitan huomiota muilla tavoin

N29

Vierailija
16/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän niillä kaikilla koruilla ja kellolla tekisi jos mies niitä kotiin kantaisi joka juhlapäivä? Minulla on töissä aina pienet helmikorvikset kun ei mikään muu oikein vaatisi sovi eikä isoja käy pitää. Lasten kanssa korut vain hajoaa.

Saako ap jotain rihkamaa vai hautaa korut pölyttymään johonkin laatikkoon?

Korut ja kellot oli vain yksi esimerkki. Ehkä 50/50 lahjoista mitä olen suhteeni aikana saanut on tuon tyylisiä tavaralahjoja ja toinen puoli yhteistä tekemistä: viikonloppumatka, konsertti tms.

Mutta kyllä mie tykkään käyttää erilaisia koruja, valita kellon asun mukaan. Hintaa saamilleni lahjoille en ole tietenkään koskaan kysynyt, eikä sillä ole minulle merkitystä. Mun mies tietää aika hyvin minkälaisista tykkään

N29

Vierailija
17/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ei meidän suhde mihinkään lahjoihin perustu. Mutta me on sovittu, että mie haluan tehdä miehestäni maailman onnellisimman miehen ja hän minusta maailman onnellisimman naisen. :) Lahjojen osto ja minun ilahduttaminen niillä on vain yksi ihana juttu millä hän osoittaa sitä, kun tietää että niistä tykkään. Miehet taas eivät perusta lahjoista, niin turha niitä on ostaa, vaan näyttän ja osoitan huomiota muilla tavoin

N29

Sitten kun se joku päivä jättääkin lahjan ostamatta ap alkaa kiukutella kuinka mies ei halua tehdä häntä onnelliseksi.

Vierailija
18/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on sellainen mies joka olemassa olollaan tekee minut onnelliseksi. Suosittelen aptakin etsimään isälleen sellaisen. Tuo suhde ei kuulosta siltä että olisit siinä onnellinen jos mies ei yksinään riitä sinulle niin kun sinä hänelle.

Vierailija
19/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee sellainen tunne, että ap vain haaveilee tuollaisesta, todellisuus on toinen.

Vierailija
20/33 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä, ap, ala oleen jo vähän liian vanha noihin sugar daddy -juttuhin?