Jokos on Domino kuunneltu?
Tähän jää heti ensikuuntelulta koukkuun. On jopa parempi kuin Monsters. Olen varmaan kohta 10 kertaa putkeen kuunnellut. Euroviisumaista mahtavuutta siinä on.
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Videot todella huonoja.
Nämä on suunnitellut ja ohjannut ulkomaalainen eli on tavoiteltu ulkomaalaisen viisuyleisön huomiota. Suomalaisten kannattaa äänestää strategisesti parasta laulua. Esim. Marija Serifovichin Molitva-esikatseluvideosta ei kukaan olisi voinut arvata kuinka timantti viisuesityksestä tulee. Itse kappalehan on yksi Euroviisujen historian parhaimmista kappaleista. Serifovich on huippulaulaja. Serbiassa ymmärrettiin se, että viisuihin pitää lähettää laulutaitoinen ihminen eikä mikään missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videot todella huonoja.
Nämä on suunnitellut ja ohjannut ulkomaalainen eli on tavoiteltu ulkomaalaisen viisuyleisön huomiota. Suomalaisten kannattaa äänestää strategisesti parasta laulua. Esim. Marija Serifovichin Molitva-esikatseluvideosta ei kukaan olisi voinut arvata kuinka timantti viisuesityksestä tulee. Itse kappalehan on yksi Euroviisujen historian parhaimmista kappaleista. Serifovich on huippulaulaja. Serbiassa ymmärrettiin se, että viisuihin pitää lähettää laulutaitoinen ihminen eikä mikään missi.
Kyllä se Molitva oli ihan ensi hetkestä ennakkosuosikki. Muistan miten täällä Ruotsissa esim tv-raati veikkasi välittömästi sen voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Serbiassa ymmärrettiin se, että viisuihin pitää lähettää laulutaitoinen ihminen eikä mikään missi.
Serbiassa ymmärrettiin myös että viisuihin kannattaa lähettää laulaja eikä inyourfacelesbo joka myös vähän laulaakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi, rakastan naisia, mutta yäk tuon videon lesbo-teema, ei sitä joka paikkaan tarvi tunkea.
paska biisi, typerät sanat ja saara vääntelemässä käsiään. veikkaan että tämä on saaran tekele.
ja really wrecking ball? suoraan miley cyrukselta. olis nyt laittanut vielä että i kissed a girl and i liked it.
Tämä on Euphorian säveltäneen G:ssonin kappale.
Jakson kuunnella alun ekan kertsin loppuun saakka. Ei soitellut sieluni herkimpiä kieliä.
Aalto on kovin ihastunut gonnan käyttöön. Manakeri vahvasti taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen bi, rakastan naisia, mutta yäk tuon videon lesbo-teema, ei sitä joka paikkaan tarvi tunkea.
paska biisi, typerät sanat ja saara vääntelemässä käsiään. veikkaan että tämä on saaran tekele.
ja really wrecking ball? suoraan miley cyrukselta. olis nyt laittanut vielä että i kissed a girl and i liked it.
Tämä on Euphorian säveltäneen G:ssonin kappale.
Sanoitus on Saaran. Valitettavasti.
Ja kappale vaikuttaa siltä että on tehty ensin ihan toisenlaiselle artistille ja sitten myydä pläjäytettt Suomeen.
Oisko se se seuraava kappale nimeltään vaikka SMOOTHIE
" Oot mun smoothie,
oot mun smoothien mun rinnoillain
Oot mun smoothie
SMOOTHIE SMOOTHIE SMOOTHIE
aaaaaaaaa kriiiiiiiik aaaaaaaa kriiiiiik aaaaaa kriiiiik luurrrrpssssss
Taustaryhmässä miehiä naisten uimapuvuissa ja naisia miesten uimahousuissa liruttelisi smoothieita toistensa päälle kiemurrellen
tympiioikeesti kirjoitti:
Meinaako se siellä Ylen suorassa lähetyksessäkin sitten vääntelehtiä pelkkien homomiesten ja lesbonaisten kanssa.
Miksi tätä sitten kustannetaan kaikkien suomalaisten verorahoin. Olis sitte Setan rahoituksella yrittänyt tätä epätoivoista uraansa vielä kerran,
Tympii Yleltä tälläinen ..
Mitä sillä on väliä ketkä siellä vääntelehtivät? Pääasia, että ovat aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. Minusta parempi, mitä se eka. Ei enää häiritse edes nämä toisiaan hiplaavat naiset. Saaran ääni nyt on mikä on, mutta siihenkin tottuu, kun enemmän kuuleer. Jollain lailla oon ylpeä, että nyt Suomessa yritetään tosissaan. Ei hävetä, kuten yleensä.
Ainoa mikä biisissä on suomalaista, on hiplaavat naiset ja Saaran ääni. Sekö on tosissaan yrittämistä, että tilataan biisi Ruotsista? Sieltähän se on ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. Minusta parempi, mitä se eka. Ei enää häiritse edes nämä toisiaan hiplaavat naiset. Saaran ääni nyt on mikä on, mutta siihenkin tottuu, kun enemmän kuuleer. Jollain lailla oon ylpeä, että nyt Suomessa yritetään tosissaan. Ei hävetä, kuten yleensä.
Ainoa mikä biisissä on suomalaista, on hiplaavat naiset ja Saaran ääni. Sekö on tosissaan yrittämistä, että tilataan biisi Ruotsista? Sieltähän se on ostettu.
Noi naiset on norjalaisia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa on näin paljon homofoobikkoja? Ei voi ymmärtää, nyt on kuitenkin jo 2018 eikä 1918.
Ai että jos ei tykkää biisistä ja esittäjästä, niin pelkää hänen suuntaustaan? Ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Saaralle tekisi kyllä hyvää joku ääntämys-coach. Välillä häiritsevän kökköä samuhabermaista ääntämistä.
Brittimieheni kehuu Saara Aallon englantia. Minkä paikan murteella Saaran pitäisi esiintyä että se sinulle kelpaisi?
Ensin homot, sitten lesbot, kolmannessa lienee sitten muunsukupuolisia parrakkaita transuja
Suuri pettymys on jos Monstersia ei lähetetä euroviisuihin. Ja taas tehdään virhe ja lähetetään joku ihan kura tarttumaton biisi, jonka muka pitäisi olla hyvä, mutta todellisuudessa ei pääse edes finaaliin.
Ei se Monsters mikään mestariteos ole, mutta semmosta sopivaa euroviisupoppia jolla voi olla mahdollisuus upota yleisöön. Domino on tylsä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Viimeiselle biisille ei ole isot odotukset.
Kuka helvetti täällä jaksaa vastaolla jokaikiseen saaraa kritisoivaan viestiin :D
Kyllä täytyy olla pakkomielteistä hommaa ellei ole trolli.
Saaran fanit on kyllä vähän outoja niinkuin saarakin.
Joko hiukan outoja, homoja tai keski-ikäisiä elämän junasta jääneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralle tekisi kyllä hyvää joku ääntämys-coach. Välillä häiritsevän kökköä samuhabermaista ääntämistä.
Brittimieheni kehuu Saara Aallon englantia. Minkä paikan murteella Saaran pitäisi esiintyä että se sinulle kelpaisi?
Tottakai kehuu koska tietää että fanitat Saaraa ja tulisi yö sohvalla jos sanoo suorat sanat Saarasta.
Paljonko Yle on käyttänyt suomalaisten verovaroja tän artistin uran tekohengittämiseen.
Vai velaksiko Aalto yrittää ja menee konkurssiin kun ei mikään parin kuukauden päästä myykkään.
tympiioikeesti kirjoitti:
Meinaako se siellä Ylen suorassa lähetyksessäkin sitten vääntelehtiä pelkkien homomiesten ja lesbonaisten kanssa.
Miksi tätä sitten kustannetaan kaikkien suomalaisten verorahoin. Olis sitte Setan rahoituksella yrittänyt tätä epätoivoista uraansa vielä kerran,
Tympii Yleltä tälläinen ..
Valitatko yhtä paljon silloin, kun on pelkkiä heteroita keskenään vääntelehtimässä? Sitäkö saa verovaroin kustantaa? Ja puhu vain omista verorahoistasi, ei sinulla ole oikeutta loukkaantua muiden veronmaksajien puolesta (mm. minun).
Saara on vanha nainen hunningolla.
Miksi täällä on yksi lesboartisti, joka kuvittelee ja myös ulkomailla väittää suunnilleen keksineensä koko lesbouden Suomessa tai ainakin olleensa Suomen eka lesbo ja tunkee sitä jokaisessa käöntessä kurkusta alas?