Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa! Ahdistaa aivan järjettömästi ilman tietoista syytä
15.02.2018 |
En tiedä mitä tämä on. Nyt ensimmäistä kertaa eläessäni on ollut tämän kuukauden aikana aivan järjetöntä ahdistusta kuten juuri tällä hetkellä. En tiedä miten päin olla ja teksi vain mieli hypätä alas parvekkeeltä että tämä loppuisi.
Kommentit (23)
Minulla auttaa lämmin suihku, musiikin kuuntelu tai liikunta (kävely tai salitreeni). Nykyisin en enää ahdistu yhtä pahasti kuin nuorempana. Osaan käsitellä paremmin tunnetiloja ja ymmärrän niiden merkityksen/merkityksettömyyden. Joskus auttaa ihan se, että pääsee kertomaan jollekulle että ahdistaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itselläni ahdistuksen laukaisee pahiten hylätyksi tulemisen pelko. Kärsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä ja nyt olen aloittanut siihen dkt:n. Eräänlainen terapiamuoto, mikä toimii tähän sairauteen tutkimusten mukaan parhaiten. Itse en osaa rauhoitella itseäni. Rauhottavat toimivat. Dkt:sta toivon mukaan löydän keinoja sietää ja tunnistaa tunteitani ja opin ahdistuksensietokeinoja.
Jokuhan tekijä ahdistuksen aina laukaisee. Itselläni kesti hyvin kauan oivaltaa, että hylätyksi tulemisen pelko sitä aiheuttaa pahiten. Voimia sinulle :) toivottavasti ahdistuskohtaukset eivät jatkuisi, mutta muista että akuutissa tilanteessa voit aina kirjoittaa tänne. Täällä me ollaan. Halaus.