Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet ilkeä tai teet pahasti toiselle, mikä on

Vierailija
15.02.2018 |

Se syy siihen? Itse en millään ymmärrä miksi joku tahallaan haluaa kiusata/olla ilkeä/tehdä rumasti jollekin toiselle. Eikö siitä tule paha olo lainkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset luulevat, että oma olo paranee tekemällä toiselle pahaa. Ei se mene niin. Itselleen vaan pahaa tekee näin.

Vierailija
22/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia, narsismi, pahuus mitä näitä nyt on. En minäkään ymmärrä, mutta joillekin ilkeys on asia mistä saa kicksejä, vallantunnetta, itsensä asettamista toisen yläpuolelle. Sairaitahan ne on, ne ei vain itse tajua sitä.

Itse olet sellainen. Vallantunne voi olla myös alistetun tavoite.

Narsistin ja psykopaatin kanssa ei kannata väitellä ja jos joku tulkitsee sen alistumiseksi ja jotenkin vallantunteeksi (?) niin kovin on ihmeellinen ajatusmaailma. Psykiatrit ja psykologit monesti hymähtävät sarkastisesti ja sanovat että joku voi yrittää antaa narsistille takaisin, mutta siinä jää vain häviölle. Välttäminen ja poishakeutuminen on paras keino.

Ei vaan alistettu satuttaa sellaista, joka ei mistään eikä mitenkään eikä millään ymmärrä itse olevansa loukkaava, varsinkin jos hänestä ei pääse eroon. Ei se alistettu siinä mikään narsisti eikä edes psykopaatti ole.

Sori, en tajua sun ajatuksenjuoksusta mitään.

Niin siis itsensä alistetuksi kokeva ihminen ei tiedä miten saisi rajat loukkaajalle, joka ei ymmärrä loukkaavansa ja on siksi ilkeä. Varsinainen alistaminen on tapahtunut jossain aiemmassa suhteessa, eli käytännössä lapsuudessa.

Jokainen terve ihminen tietää missä menee loukkaamisen raja. Narsistille on turha selittää, sama kuin selittäisi sokealle miltä punainen väri näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset luulevat, että oma olo paranee tekemällä toiselle pahaa. Ei se mene niin. Itselleen vaan pahaa tekee näin.

Niin. Terve kokee näin. Olen nähnyt ihmisen pahuuden ja usko pois, ne saa melkein orgasmin kun saa nöyryyttää toista. Se ilo mikä silmistä loistaa on kuvottavaa katseltavaa.

Vierailija
24/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun olo ainakaan muutu, jos annan samalla mitalla takaisin. Siitä vasta hirveä olo tulee, jos ei tee mitään.

Vierailija
25/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia, narsismi, pahuus mitä näitä nyt on. En minäkään ymmärrä, mutta joillekin ilkeys on asia mistä saa kicksejä, vallantunnetta, itsensä asettamista toisen yläpuolelle. Sairaitahan ne on, ne ei vain itse tajua sitä.

Itse olet sellainen. Vallantunne voi olla myös alistetun tavoite.

Narsistin ja psykopaatin kanssa ei kannata väitellä ja jos joku tulkitsee sen alistumiseksi ja jotenkin vallantunteeksi (?) niin kovin on ihmeellinen ajatusmaailma. Psykiatrit ja psykologit monesti hymähtävät sarkastisesti ja sanovat että joku voi yrittää antaa narsistille takaisin, mutta siinä jää vain häviölle. Välttäminen ja poishakeutuminen on paras keino.

Ei vaan alistettu satuttaa sellaista, joka ei mistään eikä mitenkään eikä millään ymmärrä itse olevansa loukkaava, varsinkin jos hänestä ei pääse eroon. Ei se alistettu siinä mikään narsisti eikä edes psykopaatti ole.

Sori, en tajua sun ajatuksenjuoksusta mitään.

Niin siis itsensä alistetuksi kokeva ihminen ei tiedä miten saisi rajat loukkaajalle, joka ei ymmärrä loukkaavansa ja on siksi ilkeä. Varsinainen alistaminen on tapahtunut jossain aiemmassa suhteessa, eli käytännössä lapsuudessa.

Jokainen terve ihminen tietää missä menee loukkaamisen raja. Narsistille on turha selittää, sama kuin selittäisi sokealle miltä punainen väri näyttää.

Niin aivan, ja kun se toinen ei sitä tajua, niin kärsikööt.

Vierailija
26/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eos, olen kai perusviddumainen luonteeltani tai jotain vastaavaa + maailma ei ole mikään reilukerho eikä sitä sellaiseksi pitäisi edes kuvitellakaan.

Pahuutta on aina ollut ja tulee olemaan myös jatkossakin ja vielä enemmän, toiset tajuaa sen nopeammin kuin toiset :)