Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v, naimisissa, seksi ei kiinnosta

Vierailija
15.02.2018 |

Ei enää pitkiin aikoihin. Muuten olen ns. normaali, hoikka nainen. Onko muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kiinnosta alkuunkaan vai seksi ei kiinnosta miehesi kanssa?

Vierailija
2/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni kohtalotoverisi on jo eronnut, niin teitä tulee varmaan koko ajan lisää. Olette vähän kuin ikuinen jatkumo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu ja ikäkin sama. Jossain vaiheessa meillä oli toisin päin. Mutta nyt tosiaan ei vaan tee mieli.

Toki silti välillä harrastetaan ja todella toivon että menee ohi. Rakastan miestäni ja haluan suhteen kuntoon kaikilta osin.

Ihan hirveää kun ei vaan nappaa seksi..

Vinkkejä otetaan vastaan, jos joku on päässyt asian yli.

Vierailija
4/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua sivustoon http://avioerohakemus.net/ niin tiedät mitä on tulossa.

Vierailija
5/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei vain kiinnosta ja kaikkeen kyllästyy.

Vierailija
6/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei kiinnosta alkuunkaan vai seksi ei kiinnosta miehesi kanssa?

Ei kiinnosta muidenkaan kanssa. Voin pitää jotain miestä kuumana, mutta seksi on mulle asia, mikä kuuluu parisuhteeseen. Jotta pääsisin hyvään tunnelmaan ja haluaisin seksiä, tarvitsen turvallisuuden tunteen ja luottamuksen mieheen, sitoutumista puolin ja toisin. Omaan mieheen nämä kyllä on. Ei kai kuitenkaan ole normaalia, jos tässä iässä ei enää ole seksiä?

Vierailija
7/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ikää 37. Ei vaan jaksaisi. Seksiä on kyllä pari kertaa kuussa mutta voisin ihan hyvin elää ilmankin. Eikä kyse ole siitä että vika olisi miehessäni, ei mua kiinnostais harrastaa seksiä kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
8/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kokeillu anaaliseksiä? Me elvytimme liittomme sillä. Olin aluksi hämmästynyt, että voiko se olla nautinnollista seksiä? Minulla oli hyvin paljon kysymyksiä tästä aiheesta päässäni.

Soitin perhelääkärillemme ja hän kertoi minulle, että anaaliseksi voi olla oikein tehnynä erittäin nautinnollista molemmille osapuolille. Silti meitä pelotti aloittaa tämä kokeilu.

Sitten eräänä lauantain iltana saunassa päätimme vaimon kanssa, että tänään on se päivä. Teimme vaimolle suolihuuhtelun. Olin erittäin hellä tässä toimenpiteessä. Hyväilin vaimoni kaunista kehoa ja suukottelin.

Huuhtelun jälkeen siirryimme makuhuoneeseen. Säädin valaistusta himmeämmäksi luomaan oikeanlaista feng shueta. Vaimo odotti sängyllä ja katsoi minua kysyvästi. Vakuutin hänelle, että ei ole mitään hätää.

Siirryin hänen viereensä ja suukottelin häntä. Hyväilin hänen täyteläisiä rintoja ja reisiä. Pian minulla oli jo kiven kova erektio, samanlainen kuin nuoruusvuosina. Annoin vaimolle merkin ja hän siirtyi kontilleen sängyn keskiosaan. Minulle paljastui täydellinen näkymä, oikea ambroosia. Vaimon kauneus ja halu laittaa meidän liittomme toimimaan sai minut hetkeksi liikuttumaan.

Seuraavaksi silmäilin projektia ja loin päässäni mielikuvia miten lähtisin toteuttamaan tätä hanketta. Otin esille lääkärini antamaa lääketieteentason liukuvoidetta (ph arvo 7,2) ja sipaisin sitä vaimoni peräaukonsuulle ja sitten siittimeni päähän. Minua jännitti hirveästi. Satutanko vaimoani? Tulemmeko nauttimaan tästä? Pelastaako tämä liittomme?

Laitoin siittimeni vaimon peräaukosta sisään ja aloin tekemään kevyitä helliä, mutta napakoita työntöjä. Huoneen täytti sarja nautinnon huokauksia. Tunsin miten tämä akti lähensi meitä ja toi meitä yhteen, kuin vahvaa pikaliimaa liittomme peruspilareihin.

Hetken päästä me molemmat tulimme samaan aikaan. Makasimme tunteja yhdessä sängyssä toisiamme suudellen ja liitostamme keskustellen. Tämä teko, tämä akti, tämä rakkauden teko toi meitä lähemmäksi toisiamme. Otimme tämän joka viikkoiseksi tavaksi pitää yllä jännitettä ja rakkautta yllä.

Se toimi meillä ehkä se toimii teillä?

Vierailija
9/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahaha

Vierailija
10/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seuraavaksi silmäilin projektia ja loin päässäni mielikuvia miten lähtisin toteuttamaan tätä hanketta." 

:DDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän