Kumpi olisi vaimolle parempi haalahja: pölynimuri vai pyykinpesukone?
Naimisissa oltu jo 10 vuotta.
Kommentit (26)
Voi välttää riidan ostamalla jonkin sievän korun, mihin upotat massia yhtä paljon, kuin oisit siihen tiskikoneeseen sijoittanut 😁
No ei kumpaakaan jos entiset on vielä kunnossa! Mä järkevänä ja ympäristöä ajattelevana oon sitä mieltä notta vanhan pitää mennä ensin rikki ennenkuin uutta tilalle.
Voisikko mieluummin aatella vaikka eko-pyykkipulveria, niin monta pönikkää kuin pesukoneen hinnalla saisi?
Vierailija kirjoitti:
No ei kumpaakaan jos entiset on vielä kunnossa! Mä järkevänä ja ympäristöä ajattelevana oon sitä mieltä notta vanhan pitää mennä ensin rikki ennenkuin uutta tilalle.
Voisikko mieluummin aatella vaikka eko-pyykkipulveria, niin monta pönikkää kuin pesukoneen hinnalla saisi?
Entä mitä tälle tomppelille häälahjan ostajalle sitten? Moottorisahan ketjun terotusvälineet? 10 purkkia autovahaa? Round-Up rikkaruohomyrkkyä? Hiirenloukkuja?
Mä olen toivonut imuria ja keittiövempaimia lahjaksi mutta esim koruja on tullut. Ei siinä ihan kivoja nekin mutta oikeasti toivoisin kodin vempaimia saavani.. Vaikka en mikään kodinhengetärkään varsinaisesti ole. Luulen että mies ei vaan uskalla niitä ostaa kun aina sanotaan että se on pahin lahjavirhe :D
Ostin sitten pesukoneen, niin kuin äänestys osoitti, ja vaimo oli onnesta soikeana. Ei kaikki halua mitään helyjä, vaan käytännän ihmiset ottavat käyttötavaroita lahjaksi. Entien pesukone meni kierrätykseen. Että näin.
Ap
Et osta kumpaakaan.. :D