Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisi vaimolle parempi haalahja: pölynimuri vai pyykinpesukone?

Vierailija
15.02.2018 |

Naimisissa oltu jo 10 vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta kumpaakaan.. :D

Vierailija
22/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi välttää riidan ostamalla jonkin sievän korun, mihin upotat massia yhtä paljon, kuin oisit siihen tiskikoneeseen sijoittanut 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumpaakaan jos entiset on vielä kunnossa! Mä järkevänä ja ympäristöä ajattelevana oon sitä mieltä notta vanhan pitää mennä ensin rikki ennenkuin uutta tilalle.

Voisikko mieluummin aatella vaikka eko-pyykkipulveria, niin monta pönikkää kuin pesukoneen hinnalla saisi?

Vierailija
24/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kumpaakaan jos entiset on vielä kunnossa! Mä järkevänä ja ympäristöä ajattelevana oon sitä mieltä notta vanhan pitää mennä ensin rikki ennenkuin uutta tilalle.

Voisikko mieluummin aatella vaikka eko-pyykkipulveria, niin monta pönikkää kuin pesukoneen hinnalla saisi?

Entä mitä tälle tomppelille häälahjan ostajalle sitten? Moottorisahan ketjun terotusvälineet? 10 purkkia autovahaa? Round-Up rikkaruohomyrkkyä? Hiirenloukkuja?

Vierailija
25/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toivonut imuria ja keittiövempaimia lahjaksi mutta esim koruja on tullut. Ei siinä ihan kivoja nekin mutta oikeasti toivoisin kodin vempaimia saavani.. Vaikka en mikään kodinhengetärkään varsinaisesti ole. Luulen että mies ei vaan uskalla niitä ostaa kun aina sanotaan että se on pahin lahjavirhe :D

Vierailija
26/26 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sitten pesukoneen, niin kuin äänestys osoitti, ja vaimo oli onnesta soikeana. Ei kaikki halua mitään helyjä, vaan käytännän ihmiset ottavat käyttötavaroita lahjaksi. Entien pesukone meni  kierrätykseen. Että näin.

Ap