Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olla

Vierailija
15.02.2018 |

Minulle tuli vain selittämätön tarve kirjoittaa jonkinlainen anonyymi viesti aivan sama minne ja kenelle. Olen äärettömän ilkeä ihminen, vaikken tahtoisi. Olin seurustellut 3v ihanan naisen kanssa, mutta romanttinen osa suhdettamme kuoli. Työmatkalla tapasin toisen naisen, jonka vuoksi jätin kumppanini. Asuimme yhdessä emmekä voineet muuttaa heti erilleen, ja entinen kumppanini elätteli pitkään toivoa että voisimme palata yhteen. Uudelle kumppanille en kertonut asuvani edelleen edellisen kumppanini kanssa koska häpesin tilannetta. Vanha kumppanini sai selville että minulla on uusi nainen toisella paikkakunnalla. Hän soitti uudelle kumppanilleni. Nyt molemmat ihmiset ovat emotionaalisesti täysin rikki. Tahtoisin pyytää heiltä anteeksi mutten uskalla soittaa kummallekkaan. Minun pitäisi mennä työmatkalta kotiin mutten uskalla. Seuraava työmatkani olisi uuden kumppanin paikkakunnalle mutten uskaltaisi tavata häntä. Tunnen itseni täydelliseksi hirviöksi. En koskaan tahtonut satuttaa ketään, mutta omaa selkärangattomuuttani olen aiheuttanut kärsimystä kahdelle, joille molemmille tahdoin vain hyvää. En ymmärrä miten voin olla tällainen. Tahtoisin keskustella tilanteesta jonkun kanssa mutten tunne olevani oikeutettu apuun, minun syytänihän tämä kaikki on. Minusta tuntuu sanoinkuvaamattoman pahalta, vaikken ole siihen oikeutettu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi molemmilta, kerro syyt ja se että sinäkin olet vain ihminen. Muita selityksiä ei kannata kehitellä.

Tsemppiä

t. entinen petturi-mies

Vierailija
2/3 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö exällekään siis ollut selvää, että suhde on ohi, kun nyt myös hän on rikki? Mitä olit kertonut hänelle syyksi eroon - et ilmeisesti ainakaan sitä, että löysit toisen? En tuomitse sinua, ei elämä aina ole niin yksinkertaista. Mutta nyt sinun pitää ensisijaisesti selvittää itsellesi, mitä haluat näistä naisista. Sen jälkeen (mieluiten kuitenkin jo tänään) selvität kummallekin tilanteen ja pyydät anteeksi. Älä ainakaan pakene tilanteesta ja jätä heitä ilman selitystä, se olisi kaikkein pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ex-kumppanista ja selvitä välit hänen kanssaan, koska hänen kanssaan ilmeisesti edelleen myös asut. Miksi hän soitti uudelle kumppanillesi, jos ero välillänne oli selvä? Epäreilusti tehty häneltä, jos näin on. Olitteko ihan oikeasti etsimässä uusia asuntoja ja muuttamassa erillenne, vai onko totuus kuitenkin ennemmin se, että sinä pidit kahta naista yhtä aikaa? Miten exä pääsi selville nyxästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi