Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällötti aikuiset ihmiset Vuosaaren uimahallissa tänään!!!!

Vierailija
17.04.2006 |

Liottamassa perseitään pienten taaperoiden altaassa. Seinällä on kyltti, jossa selvästi sanotaan: ALLAS TARKOITETTU VAIN LAPSILLE.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tosin mun pikkuset on vielä niin pieniä että tarviivat muutenkin apuja siellä altaassa...

ei muuten kyllä oltu tänään uimassa :) mutta kummiskin

Vierailija
2/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko allas tarkoitettu vain uimataitoisille lapsille? Kyllä minä ainakin menen 2v. lapsen kanssa ihan sinne altaaseen kun ei lasta voi yksinkään päästää!

Onpas typerät säännöt teidän hallissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman nimihän on se, että siihen pikkulasten altaaseen saa mennä vain lapset. Ehdit kyllä hätiin, jos lapsesi apua tarvitsee, vaikka istuisit siinä altaan reunallakin.

Otti päähän tosiaan tänään, kun altaassa oli ainakin 6-7 aikuista, ei siinä edes taapero sekaan olisi mahtunut.

Vierailija
4/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen juttu on se että pienempi lapsistani ei uskalla altaaseen yksin...

-2-

Vierailija
5/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa aikuiset mennä istuskelemaan, hygieniasyistä. Välittömässä läheisyydessä toki on oltava, mutta ei siellä altaassa, mikäli niin vielä kyltissä lukee. T. uimavalvoja (ei Vuosaaresta)

Vierailija
6/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

likoohan nekin siellä??

Vierailija
7/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kerran allas on vain lapsille, niin silloin se on!

Vierailija
8/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan ottaa päähän välillä normaali aukioloaikana kun aikuiset pakkautuvat lastensa kanssa siihen altaaseen. Viimeksikin oli siinä kaksi venäläistä rouvaa makoilemassa ja juttelemassa keskenään (heillä oli mukana yksi lapsi , joka uiskenteli altaassa). Valtasivat kokonaan toisen puolen altaasta , niin ettei sinne muut oikeastaan mahtuneet. Ja mm. meillä lapsi ei uskalla uida siellä, jos on aina joku vieras aikuinen kellumassa edessä. Eli vähän voisi katsoa että mahtuisi ensisijaisesti lapset sinne uimaan ja jos on tilaa niin sitten voi aikuinenkin mennä sinne lapsen seuraksi. Mutta ärsyttää noissa uimahalleissa ja kylpylöissä moni muukin asia, kun tuntuu että on niin paljon ihmisiä , joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
9/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sinne aikuiset edes sovi istumaan jos on monta lasta. Meidän uimahallissa lasten allas on semmonen iso allas jossa on matalaa aluksi ja syvenee pikkuhiljaa. Siinäpä ei altaan reunalta kovin äkkiä sukasta perään kuun taapero hojeltuu veteen.

Mitenkäs ne vanhempien jalat sitten? En minä kyllä tykkäis että silsaisia varpaitakaan lioteltais altaan reunalla istuessa altaassa...

Vierailija
10/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään inhota, jos joltin pieneltä pissi lirahtaa. AIKUISET POISPOIS SIITÄ TAAPEROALTAASTA!!!

Vierailija
11/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli paha mieli. Olin tänään ko. hallissa 2v poikani kanssa ensimmäistä kertaa (tai siis poika oli ekaa kertaa). Hän on vähän arka ja olinkin aluksi tukena ja turvana ihan vedessä saakka. No, poika ei onneksi osaa lukea =), mutta äidille taisi nyt tulla iso kynnys ylitettäväksi jotta uskaltaisi uudelleen uimaan.

Vierailija
12/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitus on, että vanhemmat vahtivat lapsiaan siinä altaan ympärillä, siinä on tuoleja, joilla voi istua, tai sitten olla kyykyssä siinä vierellä.

Mutta ei siis altaassa, eikä mielellään liotettaisi niitä silsaisia varpaitakaan siinä vedessä. On naurettavan ja ällön näköistä kun aikuiset valtaavat sen altaan.

Vierailija
13/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain uudelleen uimaan, kyllä lapsi sinne altaaseen voi turvallisesti mennä, vaikka aikuinen ei itse veteen asti menisikään : )

Vierailija
14/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on reilu 3vee lapsi ja reilu puoltoistavuotta toinen ja ite oon viimeisilläni raskaana...

pienempi ei uskalla olla yksin siellä vedessä ja isompi taas ei uskalla tulla sinne isompaan altaaseen vaan istuu sitten jäätymässä altaan vieressä.

ja minä en todellakaan pysty hyökkäämään lapsien perään nopeasti joten ISTUN liottamassa tuota pikku pyllyäni siellä vedessä!

ainut vaihtoehto on se että ei enää käydä uimassa! onko se sitten oikein???

-2-

Vierailija
15/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uimahalliin ei saa mennä!!!

plääh

Vierailija
16/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseet pestään suihkussa ennen altaaseen menoa ja kaikilla on uimapuvut päällä.

Toiseksi, ihan varmasti lastenaltaissa saa olla valvova aikuinen, se" vain lapsille" tarkoittaa sitä, ettei sitä allasta ole tarkoitettu miksikään likoamisaltaaksi aikuisille yleensä.

Vierailija
17/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa vaan kun ei voida ihan ajatuksen kanssa ajatella ennen kuin kirjoitatte tänne näitä ajatuksianne...

joillain kun ei periaatteessa ole valinnan varaa.

-2-

Vierailija
18/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeksi kun uitin taaperoani ko altaassa, siinä makoili naisia, joilla oli meikit naamallaan, ja hajuvedet lemusivat.

Eli minä myös kannatan nollatoleranssia aikuisten suhteen pienten altaassa.

Vierailija
19/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täältä nyt opin, että se on syntiä.

Vierailija
20/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät umpsukkeluksiin. Varsinkin tuo pienin petää nurin siellä altaassa puolen minuutin välein eikä muutenkaan oikein uskalla yksin altaaseen jäädä. Ja ainkin Tuusulassa on hallissa niin kylmä ilma että en edes tarkene istua siinä altaa reunalla uimapukulsillani niin että sitten pitäisi jättää itselle vaatteet päälle ja jos tarvii pelastaa muksu uppoomiselle niin liottaa sitten niitä vaatteita siellä altaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän