Kuvaile tähän harrastustasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata mitä harrastat.
Kommentit (19)
Teeskentelen olevani 60 -vuotias egyptiläinen mummo ja nukutan ihmisiä.
Siirryn ajatuksissani muihin maihin, tapahtumiin ja ihmisiin. Olen usein mukana murhakeississä ja yritän selvittää kuka murhaaja on. Silloin tällöin ajaudun kompleksisiin rakkaussuhteisiin jotka päättyvät kyyneliin.
Välillä olen mies, välillä minulla on lapsia ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen mies, välillä minulla on lapsia ja välillä ei.
Harrastat av-trollailua? :D
Vierailija kirjoitti:
leivoskelen syömäkelvottomia mutapaakkuja joita on kiva laittaa esille uunista ja antaa lahjoina.
Savipajalainen.
Vierailija kirjoitti:
Siirryn ajatuksissani muihin maihin, tapahtumiin ja ihmisiin. Olen usein mukana murhakeississä ja yritän selvittää kuka murhaaja on. Silloin tällöin ajaudun kompleksisiin rakkaussuhteisiin jotka päättyvät kyyneliin.
Päytälaatikkokirjailija.
Selvitän henkilöistä heidän henkilötietojaan ja kirjaan koneelle.
Katkokävelen metsissä ja kävelyteillä.
Harrastan lajia missä tarvitaan henkistä ja fyysistä kestävyyttä. Suurin osa suomalaisista ei tiedä että lajia voi kilpaharrastaa. Paljon tehdään töitä että päästäisiin tulevaisuudessa olympialajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Katkokävelen metsissä ja kävelyteillä.
Koiran kanssa lenkkeily
Ensin pakataan paljon tavaroita, sitten matkustetaan harrastuspaikkaan, puretaan tavarat, harrastetaan porukalla, pakataan tavarat ja matkustetaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan lajia missä tarvitaan henkistä ja fyysistä kestävyyttä. Suurin osa suomalaisista ei tiedä että lajia voi kilpaharrastaa. Paljon tehdään töitä että päästäisiin tulevaisuudessa olympialajiksi.
Sanavarastoa : tutti, klippi, paksu,
Vierailija kirjoitti:
Palstan stalkkeri?
Kaverin kanssa läpsytellään mailoja. Keittiöstä ei saa lyödä suoraan toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sukututkimus. Stalkkeri olisi kyllä enemmän av-henkinen :)
Vierailija kirjoitti:
Sukututkija
Vierailija kirjoitti:
Ensin pakataan paljon tavaroita, sitten matkustetaan harrastuspaikkaan, puretaan tavarat, harrastetaan porukalla, pakataan tavarat ja matkustetaan kotiin.
Jääkiekko, tai lanit
leivoskelen syömäkelvottomia mutapaakkuja joita on kiva laittaa esille uunista ja antaa lahjoina.