Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsekkaatko kaikkien miesten etumukset vai vain kiinnostavien/hyvännäköisten?

Vierailija
15.02.2018 |

Mulla on aika iso letku lepotilassakin, ja se tietenkin sitten pullistelee housuissa. Huomaan naisten katseen hakeutuvan sinne, röyhkeimmät heistä oikein tuijottelevat esim. metrossa, jos istun jalat levällään tai seison heidän istumapaikkansa vieressä. Mutta voiko tuosta katselusta tai tuijottelusta päätellä myös, että olen komea(hko) vai onko se vain jokin automaattinen tsekkaus, joka monilta naisilta tulee, oli kyseessä komea mies tai ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehet katsovat miesten etumuksia enemmän kuin naiset, naisia se pullotus nyt vaan ei pääsääntöisesti kiinnosta, korkeintaan äidillisesti ihmettelevät että eikö ole epämukavat housut.

Vierailija
22/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan nainen kyttää miesten etumuksia. Jokainen enemmän kuin yhden vehkeen elämässään nähnyt tietää, ettei lepotila kerro siitä mitään, ja vielä tärkeämmin, ettei sen koolla ole juuri mitään korrelaatiota seksin laatuun. Joten miksi sitä kukaan katsoisi?

Niin varmaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: Minusta olisi kiinnostavaa tietää, katsovatko miehet toistensa etumuksia. Katsovatko miehet sinun etumustasi? Miltä se tuntuu?

Enpä ole ainakaan huomannut. Voi tosin olla, että pistän naisten katseet merkille helpommin. 

Ap

Vierailija
24/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana katsoa miesten etumuksia. Ja kiinnostavaa miestä katson suoraan silmiin enkä haaroihin. N44

Vierailija
25/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson aina hyvän näköisten miesten etumuksen. Rumempien vain siinä tapauksessa että se selvästi pullottaa ja näkee selvästi että mies on hyvin varusteltu. Oli se sitten ruma tai komea mies niin reilusti pullottava etumus saa pikkarini välittömästi litimäriksi. Tällöin koitan katseellani vihjailla että olen valmis. Monta kertaa se on johtanut villiin sexiin mutta liian monesti mies vain kääntää katseensa pois ja homma jää siihen... Omallekin aviomiehelleni teen aloitteen katsomalla viekkaasti ja seksikkäästi hänen etumustaan. Hän on todella hyvin varusteltu lepotilassakin (lepomitat 20 cm ja 14 cm ympärys) ja käyttää useimmiten etumuksesta tiukkoja housuja, jotka ihanasti korostavat hänen muotojaan.

N46