Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissoja ja lapsia

jasmin
07.07.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa omituinen kijoitus, Kissa muka syö kuin hevonen, ei todellakaan jos ruokitaan oikein.

Punkkeja ei tule kun kissan niiltä suojaa.

Itse en ole törmännyt vielä kalliiseen eläinlääkäriin ja totta kai karvaisesta eläimestä lähtee karvoja.

Eksyin tähän tekstiin jonkin linkin kautta, ja en kyllä ymmärrä kuka tuollaista puoli soopaa kirjoittaa.

Vierailija
2/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja kielikuvia kissanomistajille :) Oikein tuli ikävä omaa mirriä josta aika ikävä kyllä jätti tammikuussa. Otetaan uusi jahka saadaa ihanat 9 kk:n ikäiset tyttösemme kunnolla jaloilleen - kaksi vauvaa ja leikkisä kissanpentu kun eivät tunnu kovin hyvältä idealta yhdessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja kielikuvia kissanomistajille :) Oikein tuli ikävä omaa mirriä josta aika ikävä kyllä jätti tammikuussa. Otetaan uusi kunhan saadaan ihanat 9 kk:n ikäiset tyttösemme kunnolla jaloilleen - kaksi vauvaa ja leikkisä kissanpentu kun eivät tunnu kovin hyvältä idealta yhdessä :D

Vierailija
4/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teksti oli mukava ja osuva. Kisut ovat teillä oikeasti perheenjäseniä kuten kuuluukin. : ) Ikävää että jotkut kommentoivat noin idiootteja ajatuksia kuten edellinen.

Vierailija
5/7 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kirjoitusta kovin omituisena. Itse huomasin ettei meillä ainakaan toiminut kissan pitäminen kerrostalossa jossa on myös 4 lasta ja kun suurperhe on haave on viides haaveissa lähiaikoina. Oikeastaan kyllästyin että olisi saanut jatkuvasti siivota koska persialainen kun oli ja karvoja riitti. Joka aamu noustessa oli kissan kakan haju odottamassa siivoojaa. Nukuimme makuuhuoneen ovet kiinni, joten siitäkin huomaa miten nyt voi olla ilman kissaa ovet auki jne.. Kyllä meilläkin söi kun hevonen ja monesti kävi mielessä jatkuva kissan ruokien osto ettei meille kissa tai mikään mukaan sovi. koska haluamme myös elää ilman että kissan vuoksi jättäisi oman elämänsä ja menot kokonaan(niinkuin olen lukenut joidenkin tekevän) Ja totta on että kun eläimen hommaa saa varautua kalliiseen eläinlääkäriin. Allergiatesteihin jouduin yhtäkkisen allergiareaktioni takia jotka ilmestyivät iholle ja olin allerginen koiralle joten muutenkin oli parempi kissa myydä uuteen kotiin koska olisin nähtävästi sillekkin allergisoitunut ajan mittaan. Lapset kaipasivat mutta juttelemalla kissan negatiivisistakin asioista hekin sen ymmärsivät. Nyt joku saattaa sanoa ettei tuollainen eläntä tarvitse, mutta oli se kokemus meillekkin vaikka kotonani lapsena oli eäimiä. Enää ei kuitenkaan tule kissaa joka pyyhkii takamuksensa minun valkoisiin mattoihin.

Vierailija
6/7 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin tästä tekstistä.Meillä kotona kolme ihanaa kissaa ja usein mietinkin, että minkälaista olisi jos ei kissoja meille oltaisi otettu. Uskon, että meistä neljästä lapsesta ei olisi kasvanut yhtä empaattisia ja eläimiä rakastavia jos ei kissoja olisi ollut. Siitä olen erittäin onnellinen, että meillä kissoja aina pienestä pitäen ollut! Ja minkälainen vaikutus eläimillä ylipäätänsä on pieneen kasvavaan lapseen? Niin kuin kirjoittaja sanoi, siinä oppii hyvin lapsi kunnioittamaan ja pitämään eläimiä tärkeinä ja tietämään, että myös eläimillä on tunteet ja myös nekin tuntevat surua ja vihaa. Ja jos kissan hankkii, jokaisen pitäis sitä ennen miettiä, että myös nekin sairastuu ja tarvii lääkärireissuja ja lääkkeitä sun muuta.Ja sehän ei aina ole halpaa lystiä. Ja siihenkin pitäis varautua, että kissatkin tarvii virikkeitä ja hellänpitoo. Ihan totuudenmukaista asiaa teksti kertoi!

Vierailija
7/7 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kissa viihtyy ulkona, harvoin se punkeilta kesäaikaan välttyy. Meillä kallein eläinlääkärireissu on muistaakseni noin 250e.Kyllähän se kallista on, mutta jos eläin kipee,yhtälailla sillä on oikeus saada hoitoa aivan kuin ihmiselläkin. Sillon ei o mitään väliä mitä eläinlääkärireissu maksaa.. Ja tietenkin hyvä on olla eläinvakuutus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme